• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Als ik met de auto kan, dan mag je mijn treinkaartje wel overkopen. :'p


    Voor hoeveel zou ik die dan eventueel kunnen overkopen?:3 Klinkt in ieder geval aantrekkelijk vooralsnog.X)


    You were born original, don't die as a copy.

    Even voor de treinkaartjes. Bij blokker heb je volgens mij nu treinkaartjes.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 14:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Even voor de treinkaartjes. Bij blokker heb je volgens mij nu treinkaartjes.


    Die zijn maar tot 14 Juni geldig.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Voor hoeveel zou ik die dan eventueel kunnen overkopen?:3 Klinkt in ieder geval aantrekkelijk vooralsnog.X)

    De retourticket heeft 18 euro gekost en je kunt ook een gratis kop koffie en gebak ermee halen. ;D

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    De retourticket heeft 18 euro gekost en je kunt ook een gratis kop koffie en gebak ermee halen. ;D


    Oh die had ik eerst ook!:'D Van de Hema. Ik wou alleen eerst zeker weten of de kaarten niet overrated duur waren voordat ik zo'n ticket aanschafte.:')
    Dat zou ik dan waarschijnlijk wel willen overkopen, maar hoe zou dat gaan met betalen?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik bedenk me net...is die busreis €5 voor heen en terug of moet je twee keer €5 betalen?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh die had ik eerst ook!:'D Van de Hema. Ik wou alleen eerst zeker weten of de kaarten niet overrated duur waren voordat ik zo'n ticket aanschafte.:')
    Dat zou ik dan waarschijnlijk wel willen overkopen, maar hoe zou dat gaan met betalen?:3

    Als je internetbankieren hebt kun je het dan gewoon overmaken en anders moeten we elkaar daar even vinden en kun je het contant betalen.:p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Als je internetbankieren hebt kun je het dan gewoon overmaken en anders moeten we elkaar daar even vinden en kun je het contant betalen.:p


    Ik betaal liever contant dan, ik weet niet wat het is maar ik krijg de tancodes niet op mijn mobiel.:') ik loop sowieso met SPECS ergens op mijn lichaam rond.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Die zijn maar tot 14 Juni geldig.:c


    Ah, dat is stom. Zo goed had ik me er nog niet in verdiept ):.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik betaal liever contant dan, ik weet niet wat het is maar ik krijg de tancodes niet op mijn mobiel.:') ik loop sowieso met SPECS ergens op mijn lichaam rond.:'D


    Oh, ik ga denk ik ook iets met mijn username erop aan doen of meenemen. Mits ik dan een leuke username heb. (Ik verander hem tegen die tijd weer wel in ImAwesome dan kan ik zo de hele dag rond gaan lopen ^^)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deadshot schreef:
    (...)
    Maar ik weet nog niet zeker of Nikki gaat haha, ze staat nog op misschien. :Y)
    Anders kan SPECS zeker mijn kaartje overkopen. Ik had een NS-dagkaart voor iets anders gekocht, maar dat gaat vooralsnog niet door. :c

    Ik heb dat in de chat inderdaad gemist. :')


    Dat is waar, haha. Maar ik wil kostte wat het kost eigenlijk met de auto. Mjah, voor 2 personen zou ook dan eigenlijk de autorit best duur worden. Vanaf 3 personen kan het wel. Gelukkig voor mij ken ik inmiddels 3kwart van mijn repertoire uit mijn hoofd dus hoef ik tegen die tijd hoogstwaarschijnlijk geen bladmuziek mee te nemen als ik met mijn accordeon mag optreden. Wat er weer voor zorgt dat er met mij 3 andere personen nog in de auto passen en wat de reis naar mijn idee prima betaalbaar maakt. c:
    Dus ik hoop maar dat het allemaal goed uitwerkt. Sowieso hoop ik op binnenkort weer een actie en dat ik dan voor de zekerheid toch een treinkaartje open ga.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    Ik bedenk me net...is die busreis €5 voor heen en terug of moet je twee keer €5 betalen?:'D

    De busreis is heen en terug ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    De busreis is heen en terug ^^


    Goed om te weten anders stond ik daar me te weinig geld ofzo.:'D
    Hoe zit het met eten? Mag je dat zelf meenemen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 16:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goed om te weten anders stond ik daar me te weinig geld ofzo.:'D
    Hoe zit het met eten? Mag je dat zelf meenemen?

    Eten kan je op het festival kopen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien is het handig om erbij te zetten hoe iedereen gaat en vanuit waar, dan kunnen er misschien mensen samen reizen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.