Niall Horan
Freddie luisterde naar me en kwam op mijn schoot zitten, waardoor ik mijn armen stevig om haar heen sloeg. Ik liet mijn handen naar haar billen glijden en masseerde die rustig. Het geschuur tegen mijn heupen was fijn, maar de kus zeker ook. Het was niet lang, maar wel prettig. Ik voelde hoe ze mijn broek losmaakte, waardoor ik mijn handen naar haar knoop liet gaan en die rustig losmaakte. Ik kreunde zachtjes toen ze over mijn lid ging. Het voelde heerlijk, maar was snel alweer verdwenen, omdat ze haar shirt uittrok. Ik trok intussen haar broek een stukje omlaag trok, waar ik mijn hand in haar onderbroek liet glijden. Mijn vingers liet ik over de zachte huid van haar privé-sferen gaan. Mijn andere hand omsloot een van haar prachtige borsten, en ik masseerde zacht, terwijl ik heel systematisch rondjes draaide met mijn duim over haar klitje. "Ik denk dat die broeken nog wat in de weg zitten, prinses. Vind je niet?" vroeg ik poeslief en verleidelijk in haar oor, voor ik mijn lippen in haar nek drukte. Zelf kreeg ik mijn eigen normaal al met moeite kwijt en nu begon die steeds strakker te zitten, zelfs al zat de knoop los. Ik zou nu we zo op elkaar zaten de stukken stroeve stof niet van onze lichamen kunnen verwijderen, dus dat zou ze echt zelf moeten doen. Intussen probeerde ik haar gewoon te laten genieten en wat liefde te geven die ze thuis duidelijk te kort kwam, of in elk geval in deze vorm. Nu ze haar gevoelens aan me had voorgelegd, was het ook wel duidelijk waarom ze geen vriendje had, maar ik probeerde er nu maar niet aan te denken, om dit niet gecompliceerder te maken dan het was. Ik gaf namelijk wel om haar, maar meer kon het gewoon nooit worden.
Gary Christopher Beale
Ik had vandaag een aantal gesprekken met ouders van kinderen waar ik wat zorgen over had. Sommigen door het feit dat de cijfers hard omlaag gingen, maar anderen om compleet andere redenen. Zo ook de Tomlinson tweeling. Ze hadden allebei in het ziekenhuis gelegen, en we hadden ze met de klas allebei een kaart gestuurd met een cadeautje erbij. Nu waren ze dan wel terug op school, maar ik had echt nog een aantal grote zorgen om de twee kinderen. Nu had elk kind natuurlijk eigen problemen, maar gezien ze een stel ouders hadden, werd het een gesprek. Ik rondde nog wat papierwerk af van het voorgaande gesprek af en voerde het in op mijn laptop. Rose lag in de hoek op een kussen. Meestal nam ik haar alleen mee als ik alleen gymles gaf, maar ze was laatst gesteriliseerd, voor ze voor het eerst loops werd, en ik was gewoon nog erg voorzichtig met haar. Daarbij had ik haar graag bij me. Mijn ogen gleden naar de klok, die aangaf dat het tijd was voor mijn gesprek met de Tomlinsons. Ik trok mijn overhemd recht en liep toen naar de deur. Buiten zag ik mevrouw Tomlinson zitten, verwaaid, duidelijk treurend, en ronduit uitgeleefd. Het was mijn plaats niet om er naar te vragen, wat ik dan ook maar niet deed, al zou dit ook een teken kunnen zijn dat er naast gezondheidskwesties veel grotere problemen waren in het gezin. "Mevrouw Tomlinson? Komt u binnen, dan kunnen we in privacy praten." zei ik tegen de vrouw, die op een stoeltje naast de deur stond. Ik voelde intussen hoe Rose naast me was gaan staan, die ik met een kleine hoofdbeweging en een zacht geluidje terugstuurde naar haar kussen. De hond zou straks genoeg aandacht krijgen, maar nu had ik mijn onverdeelde aandacht nodig voor mevrouw Tomlinson en de problemen van haar kinderen. Ik wachtte bij de deur, om die achter haar te kunnen sluiten. "Wilt u het eerst over Freddie of over Jessie hebben?" vroeg ik aan haar, wachtend tot ze binnen zou komen en we konden beginnen. Hierna zou ik lekker naar huis gaan, koken, eten, en nog lekker hardlopen.
Bowties were never Cooler