• Yoehoee,

    Ik vetrek over 4/5 weekjes (7 April) dit jaar! Hier n update wilde geven over mijn voorbereidingen voor mijn reis naar Amerika, om daar 12 maanden te gaan werken als Au Pair, en te gaan studeren. Nu kan ik het leuke nieuws vertellen dat ik gematched ben met een gezin uit Atlanta, GA! Het is een heel lief, open gezin met 2 kinderen: een meisje van 7 en een jongetje van 5. Het is daar GELUKKIG bijna altijd tussen de 20 en de 32 graden. Ze hebben namelijk maar een paar weken winter en dan is het nog rond de 8 tot 15 graden. Daarbij is hun huis GIGANTISCH :O :O :O



    Het is niet mijn bedoeling om straks heel quizlet vol te maken met blogs en videos want dat lijkt mij voor de beheerders ook geen pretje haha, maar voor diegenen die het leuk vinden om mij te volgen, kunnen op mijn facebook pagina, mijn avonturen volgen. Enkel voor diegenen die hier natuurlijk geïnteresseerd in zijn. Wie weet inspireert het mensen om ook te gaan werken als Au Pair en krijgen ze een beter beeld van wat het werken en studeren in Amerika precies inhoud, want alleen de voorbereidingen zijn al leuk haha! Verder weet ik niet of je een facebook pagina mag delen op quizlet, zo niet dan mag dit bericht van mij verwijderd worden!


    Hier de link van de facebook pagina: https://www.facebook.com/lifeenjoyerss?ref=hl
    en hier nog een blogpagina die ik heb aangemaakt: https://lifeenjoyers.wordpress.com/

    Zijn er hier trouwens meer mensen die als Au Pair werken of hebben gewerkt, en kunnen jullie mij nog tips/adviezen geven?

    xx

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 17:29 ]

    Patholoog schreef:
    Dat is awesome! Hopelijk kun je dan af en toe nog wel eens op Q komen. :Y) Maar kun je autorijden dan? Want dat is toch gevraagd meestal als au pair? -Just curious-.
    Anyway, ik volg je blog en ik ben hartstikke benieuwd naar je updates.


    Leuk dat jullie mij volgen en bedankt voor de lieve reacties! ^^ Ik heb nu bijna 2,5 jaar mijn rijbewijs :) Het is voor Amerika inderdaad een vereiste!

    Conaway schreef:
    Wauw, supergaaf!
    Zelf wil ik dit ook doen als ik een keer de tijd er voor heb.
    Mag ik ook vragen via welke organisatie je dit geregeld hebt?
    Ik volg je fb-pagina, mijn naam is Soraya.


    Ik zie inderdaad dat je mij volgt! Leuk zeg en als je de kans hebt om au pair te worden dan vooral doen!! Ik ga via het bedrijf Activity International! Een heel leuk bedrijf met mensen die erg betrokken zijn. Verder vind ik dat ze alles goed voor je regelen :)

    Wiarda schreef:
    Wat cool! Ik zit er ook aan te denken om na de middelbare een halfjaar of een jaar als au pair te werken. Het liefst in Groot Brittannië of Ierland, maar een kans voor Amerika zou ik ook zeker niet aan me voorbij laten gaan. :9~


    Als je de kans hebt, doe het! Ik bedoel, mocht het je al niet bevallen, dan kan je altijd nog terug haha! Groot Brittannië en vooral Ierland is erg mooi! En ook wel fijn dat je dan maar op 2/3 uurtjes vliegafstand zit met Nederland waardoor je gemakkelijker heen en weer kunt reizen!

    Hier nog de foto van de omgeving waar ik kom te wonen voor 12 maandjes.

    Gaaf! Ik volg de facebook pagina, mijn naam is Sanne (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Redhood schreef:
    Gaaf! Ik volg de facebook pagina, mijn naam is Sanne (:


    Leuk! Dank je wel :) Laat vooral eens een berichtje achter, lijkt mij leuk om mensen erin te betrekken :D

    Hier nog een fototje die een paar dagen terug is genomen! Nog maar 5 weekjes!! Yaaaaay!

    Na mijn opleiding wil ik ook als au pair aan de slag gaan. Ik ben erg benieuwd naar je avonturen.
    Ik zat ookal te kijken bij Activity International, is dit een goede organisatie?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Na mijn opleiding wil ik ook als au pair aan de slag gaan. Ik ben erg benieuwd naar je avonturen.
    Ik zat ookal te kijken bij Activity International, is dit een goede organisatie?


    Hee! Het is een super organisatie! Ze zijn heel betrokken en super lief, daarbij word alles heel goed voor je geregeld!

    Als je de kans hebt en het au pair leven lijkt je leuk, doe het vooral! Het bied je zoveel ervaring en kansen :) Voor vragen, stuur mij gerust een pbtje!

    liefs, Anna

    Ooh wat gaaf! Veel plezier daar!


    oh darling

    Ik wil het ook zoo graag, maar ik weet niet wat mij tegen houd.
    Misschien mijn verlegenheid of het feit dat ik geen ervaring heb met kinderen. Of misschien omdat mijn Engels nog niet optimaal is.
    Als ik zou gaan wil ik echt naar Ierland.
    Ik ga je trouwens volgen misschien maken jouw verhalen me toch enthousiast :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ocelot schreef:
    Oeh! Spannend hoor en leuk natuurlijk ;3
    Veel plezier!


    Don't walk. Run, you sheep, run.