• Yoehoee,

    Ik vetrek over 4/5 weekjes (7 April) dit jaar! Hier n update wilde geven over mijn voorbereidingen voor mijn reis naar Amerika, om daar 12 maanden te gaan werken als Au Pair, en te gaan studeren. Nu kan ik het leuke nieuws vertellen dat ik gematched ben met een gezin uit Atlanta, GA! Het is een heel lief, open gezin met 2 kinderen: een meisje van 7 en een jongetje van 5. Het is daar GELUKKIG bijna altijd tussen de 20 en de 32 graden. Ze hebben namelijk maar een paar weken winter en dan is het nog rond de 8 tot 15 graden. Daarbij is hun huis GIGANTISCH :O :O :O



    Het is niet mijn bedoeling om straks heel quizlet vol te maken met blogs en videos want dat lijkt mij voor de beheerders ook geen pretje haha, maar voor diegenen die het leuk vinden om mij te volgen, kunnen op mijn facebook pagina, mijn avonturen volgen. Enkel voor diegenen die hier natuurlijk geïnteresseerd in zijn. Wie weet inspireert het mensen om ook te gaan werken als Au Pair en krijgen ze een beter beeld van wat het werken en studeren in Amerika precies inhoud, want alleen de voorbereidingen zijn al leuk haha! Verder weet ik niet of je een facebook pagina mag delen op quizlet, zo niet dan mag dit bericht van mij verwijderd worden!


    Hier de link van de facebook pagina: https://www.facebook.com/lifeenjoyerss?ref=hl
    en hier nog een blogpagina die ik heb aangemaakt: https://lifeenjoyers.wordpress.com/

    Zijn er hier trouwens meer mensen die als Au Pair werken of hebben gewerkt, en kunnen jullie mij nog tips/adviezen geven?

    xx

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 17:29 ]

    Wat tof! Veel plezier en succes alvast ^.^
    En ik heb de facebook pagina geliked! Mijn naam is Evi, je ziet me vast wel ergens staan :p

    Aaaight, Georgia, dat is nice! :9~ Heel veel plezier!


    ars moriendi

    Coca Cola World is amazing :3
    Ik ken mensen die in Atlanta wonen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:
    Coca Cola World is amazing :3
    Ik ken mensen die in Atlanta wonen ^^


    Dank jullie wel! En wat tof, ik heb bijna een Cola verslaving dus daar moet ik gewoon heen!! haha , bedankt voor je leuke tip!

    Inkom kostte iets minder dan 20 dollar, geloof ik, dus dat is ook wel eens leuk om met de kindjes te doen als ze eens vrij zijn ^^
    Al denk ik dat de kans wel groot is dat ze het al eens gezien hebben ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Apocalyptic schreef:
    Aaaight, Georgia, dat is nice! :9~ Heel veel plezier!


    Yesss, zoveel plekken die ik zou willen bezoeken, haha.

    Ik wens je alvast veel plezier!


    Your make-up is terrible

    Wat leuk! Alvast heel veel plezier! Ik volg je blog (:


    16 - 09 - '17

    Leuk! Georgia is wel echt een boerenstaat though, Honey Boo Boo woonde daar. :Y) Wel echt jaloers op het mooie weer!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ooooh, ik heb zelf ook al zitten zoeken naar informatie hierover, aangezien ik na mijn studie graag een jaartje als au pair aan de slag wil gaan. Zou ik mogen vragen via welke organisatie jij alles hebt geregeld?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ooooh, ik heb zelf ook al zitten zoeken naar informatie hierover, aangezien ik na mijn studie graag een jaartje als au pair aan de slag wil gaan. Zou ik mogen vragen via welke organisatie jij alles hebt geregeld?


    Hee!! Wat super leuk! Ik stuur je een pb berichtje!

    Oeh! Spannend hoor en leuk natuurlijk ;3
    Veel plezier!


    26 - 02 - '16

    Dank je wel!! ^^

    Dat is awesome! Hopelijk kun je dan af en toe nog wel eens op Q komen. :Y) Maar kun je autorijden dan? Want dat is toch gevraagd meestal als au pair? -Just curious-.
    Anyway, ik volg je blog en ik ben hartstikke benieuwd naar je updates.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw, supergaaf!
    Zelf wil ik dit ook doen als ik een keer de tijd er voor heb.
    Mag ik ook vragen via welke organisatie je dit geregeld hebt?
    Ik volg je fb-pagina, mijn naam is Soraya.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 20:39 ]


    Tell me about it, stud.

    Wat cool! Ik zit er ook aan te denken om na de middelbare een halfjaar of een jaar als au pair te werken. Het liefst in Groot Brittannië of Ierland, maar een kans voor Amerika zou ik ook zeker niet aan me voorbij laten gaan. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.