• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Roxi

    Een zachte zomerbries streelde door mijn blonde haren en de geur van de zoute zee boorde door mijn neusgaten. 'Heey, vertel het me even wanneer je jezelf over boord laat vallen, hebben de jongens en ik iets te lachen!' Broers. Een hard, mannelijk gebulder van bemanningsleden volgde. 'Erg grappig James!' Plagerig gooide ik een handje gerst naar hem en draaide me weer om, genietend van de warme zonnestralen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Ik klom naar boven, naar het kraaiennest. Mijn voeten vonden stevig hun houvast terwijl ik naar boven klom. Hier was ik voor gemaakt, om te klimmen. Ik was soms net een aapje. James maakte een mopje, want iedereen lachte maar ik had het niet verstaan.
    "Hé James, wat zei je?" riep ik op een luide stem naar beneden terwijl ik aan het touw naast me hing.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:33 ]


    Ex astris, sciencia

    Jade Sky Light
    Ik zwom vredig door de wateren en zwom tegen een boot. Een boot? Ik klom omhoog en keek naar tweebenige mensen. Ze hadden geen staart zoals mij. Fasinerend. Ik liet mijn ellebogen op het dek rusten en zwiepte met mijn staart heen en weer. Het zag hier gezellig uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James

    Grijnzend tuurde ik naar boven naar Adam en deed mijn mond open om mijn grap opnieuw te vertellen, maar werd onderbroken door mijn zusje. 'Dat James het zo fijn vindt als er wat gerst door zijn onderbroek kruipt!' Riep Roxi luid. En toen voelde ik pas dat de gerst die Roxi gegooid had, mijn broek in kroop. Weer klonk luid gelach, maar dit maal om de grap van mijn zusje. 'Ik krijg jou nog wel, kleintje!' Lachend gaf ik haar een duw.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wat moet ik met Camil doen, nu? :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adam Ace Smith
    Ik lachte luid mee met Roxi's grap.
    "Goeie Roxi!" riep ik terug voor ik mijn blik vestigde op de zee.


    Ex astris, sciencia

    [Enneh, als ik er wat lang over doe om te antwoorden, ik ben ondertussen ook een sciencefiction verhaal aan het schrijven voor Nederlands]


    Ex astris, sciencia

    Faye Selene Mirron
    Ik zit binnen het schipperslogboek als ik ineens hard gelach van buiten hoor. Vast James die weer eens iets grappigs zegt. Ik richt me weer op het schipperlogboek. Hier en daar zet ik er wat bij of pas ik wat aan. Sommige stukken zijn nauwelijks leesbaar door het beroerde handschrift van de kapitein.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Camil, jij kan binnenkort wanneer ik in mijn personage meld dat we even rusten op een eiland tevoorschijn komen. Maar je kan nu al gewoon zeggen dat je verward bent en that stuff.]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Alright.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    HurtedHeart schreef:
    Jade Sky Light
    Ik zwom vredig door de wateren en zwom tegen een boot. Een boot? Ik klom omhoog en keek naar tweebenige mensen. Ze hadden geen staart zoals mij. Fasinerend. Ik liet mijn ellebogen op het dek rusten en zwiepte met mijn staart heen en weer. Het zag hier gezellig uit.


    [ehm, ze kan toch niet met haar ellebogen op het dek rusten? Want dat zit toch nog een heel stuk van water af toch?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jade kan gewoon alles, ze is een zeemeermin. x'D Boeiend, laat het maar gewoon staan.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade Sky Light
    Ik grinnikte ook door het meisje en de graankorrels. Ik voelde de energie van de zon en nam het in me op. Kon ik ook benen krijgen? Ik concentreerde me en voelde twee aanhangsels. Ik klom op het dek. Ze voelde zo vreem aan. Ik zag nu dat ik alleen een bovenstukje aanhad. Snel liet stof rond me gaan net als bij het meisje met de korrels. Zo zag ik er vrij normaal uit. Toch. Ik probeerde op de aanhangsels te gaan staan, maar ze voelde zo anders. Zo vreemd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jade klom omhoog met haar armen door eerst naar boven te springen door vaart van onder water. Ze kan energie manipuleren en er waanzinnige dingen mee doen zoals dingen maken of veranderen. Dt kost wel veel energie, maar ze kan het uit het zonlicht halen of uit kracht.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye Selene Mirron
    Als ik klaar ben met het logboek sta ik op en leg het boek op het bureau van de kapitein waarna ik naar buiten loop. Ik laat mijn ogen over het dek glijden en zie een meisje staan die ik nog nooit eerder heb gezien. Ze staat een beetje wankelend op haar benen en ik kijk haar wantrouwig aan. Snel loop ik naar James toe en tik hem op zijn schouder, 'we hebben een bezoeker,' zeg ik terwijl ik richting het onbekende meisje wijs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered