• oke ja, ik weet dat iedereen zelf moet bepalen waarover hij/zij schrijft. En ik weet dat er fans zijn van 1d, jb en 5sos. Maar overdrijven is ook een ding! dit is geen aanval op wie dan ook ik vind practisch dat het tijd is dat vooral alle 1D stories moeten worden geboycot op quizlet. ik wordt er zelf gewoon schijtziek van dat alles over onedirection moet gaan. ik ben best bereid stories te lezen, en ik heb zeker eens gewaagd om een 1D story te lezen. Maar alle 1direction schrijvers; maak ook eens plaats voor andere goede schrijvers. Dit is meer een stelling dan een topic en ik weet dat het een gevaarlijke is maar ik stel: Alle One direction, Juster Bieber en 5SOS stories moeten tijdelijk geboycot worden. Dit zodat andere mensen op quizlet die geen fan van deze mensen zijn ook eens lucht kunnen krijgen en met rust kunnen zoeken naar de verhalen die zij leuk vinden, waaronder ik.... dankuwel :)

    Moeten de fanfiction/stories over bovenstaande bands worden geboycot?

    17.6% (12 stemmen)
     
    ja graag!

    55.9% (38 stemmen)
     
    nee wat denk jij!

    1.5% (1 stem)
     
    tijdelijk even, geen probleem

    25.0% (17 stemmen)
     
    ik heb er niet persee last van dus het hoeft niet


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ehh, heb je ook gelezen dat ik de pagina plus nummer van de reactie er bij had gezet?
    Dus ik denk dat je een beetje lui bent om één keer te moeten klikken.

    Verder ben ik het helemaal eens met de laatste reactie van Daggers.

    Na jouw reactie heb ik wel degelijk de desbetreffende post opgezocht maar dat wil niet zeggen dat ik elke keer een topic ga door lezen voordat ik een reactie plaats. Ik vind het belagelijk dat jullie in principe zeggen dat ik niet meer mag reageren omdat ik nou eenmaal geen tijd heb om alles van een topic door te lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)
    Na jouw reactie heb ik wel degelijk de desbetreffende post opgezocht maar dat wil niet zeggen dat ik elke keer een topic ga door lezen voordat ik een reactie plaats. Ik vind het belagelijk dat jullie in principe zeggen dat ik niet meer mag reageren omdat ik nou eenmaal geen tijd heb om alles van een topic door te lezen.

    Ík heb niet gezegd dat je niet mag reageren. Maar dan heb je dus de kans dat je de context van het hele topic mist en een boze reactie plaatst, terwijl het topic een grap is.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ehh, heb je ook gelezen dat ik de pagina plus nummer van de reactie er bij had gezet?
    Dus ik denk dat je een beetje lui bent om één keer te moeten klikken.

    Verder ben ik het helemaal eens met de laatste reactie van Daggers.


    Ik kan snappen dat het vervelend is als iemand niet het topic leest, daar irriteer ik mezelf ook wel eens aan, maar ik vind dat je nu wel overdreven reageert. Het is irritant ja, maar je kan niet van iemand verwachten, dat hij/zij áltijd het hele topic doorleest, zeker niet wanneer diegene op mobiel zit. Lees je zelf ook altijd álles door voor je op een topic reageert? Vast niet, dus doe er bij iemand anders dan ook niet zo moeilijk over./grey]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    (...)

    Ik kan snappen dat het vervelend is als iemand niet het topic leest, daar irriteer ik mezelf ook wel eens aan, maar ik vind dat je nu wel overdreven reageert. Het is irritant ja, maar je kan niet van iemand verwachten, dat hij/zij áltijd het hele topic doorleest, zeker niet wanneer diegene op mobiel zit. Lees je zelf ook altijd álles door voor je op een topic reageert? Vast niet, dus doe er bij iemand anders dan ook niet zo moeilijk over./grey]

    Als het maar 6 of 7 pagina's zijn, doe ik dat inderdaad. Al helemaal als ik vanaf pagina 1 het topic volg.

    Waarom ben ik nu weer de boeman als ik niet zeg dat iedereen het hele topic MOET lezen?
    Ik heb niet gezegd dat ze het hele topic moest lezen, want ik zette de precieze reactie en pagina er bij, dus ik help iemand met het vinden wat hij moet weten voor hij of zij een reactie plaatst. Wat in dit geval al gebeurd was.

    Ik wijs alleen de anderen op de reactie die laat weten dat het een grap is. Niks mis mee lijkt me?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 15:01 ]

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ík heb niet gezegd dat je niet mag reageren. Maar dan heb je dus de kans dat je de context van het hele topic mist en een boze reactie plaatst, terwijl het topic een grap is.


    Meestal klik ik gelijk op de laatste pagina en lees daar de reacties. Vaak kan ik daaruit begrijpen of het topic een grap is of niet. Dit keer was dat echter niet het geval. Een misverstand dus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha tbh ik schreef de topic op mijn telefoon :') meestal lees ik ff snel de reacties door zodat ik weet wat er allemaal gezegd is en als er nog niemand was met dezelfde mening schrijf ik een reactie...


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 12:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Was de bump nodig..?


    ars moriendi

    Ik dacht, naast het feit dat je niet alle schrijvers over een kant moet scheren, dat andere verhalen al lucht hadden gekregen door de werking van de 'top' te veranderen?

    Ik had niet gezien dat dit topic oud was, sorry

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 14:55 ]


    It's okay.

    Er is nog leven in dit topic? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus kan dit gesloten worden?:') Hoezo oude koeien uit de sloot halen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Jezus kan dit gesloten worden?:') Hoezo oude koeien uit de sloot halen.

    Ik word er ook geërgerd van, dus ik had het gemeld, maar blijkbaar is het niet erg genoeg. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan dan misschien de beginpost aangepast worden om misverstanden uit de weg te gaan? Ik kan mensen het niet kwalijk nemen als ze niet zes pagina's lezen voordat ze reageren, maar dat betekent wel dat ze de grote twist in dit verhaal gemist hebben, wat toch wel belangrijke info is. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    Jezus kan dit gesloten worden?:') Hoezo oude koeien uit de sloot halen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."