• oke ja, ik weet dat iedereen zelf moet bepalen waarover hij/zij schrijft. En ik weet dat er fans zijn van 1d, jb en 5sos. Maar overdrijven is ook een ding! dit is geen aanval op wie dan ook ik vind practisch dat het tijd is dat vooral alle 1D stories moeten worden geboycot op quizlet. ik wordt er zelf gewoon schijtziek van dat alles over onedirection moet gaan. ik ben best bereid stories te lezen, en ik heb zeker eens gewaagd om een 1D story te lezen. Maar alle 1direction schrijvers; maak ook eens plaats voor andere goede schrijvers. Dit is meer een stelling dan een topic en ik weet dat het een gevaarlijke is maar ik stel: Alle One direction, Juster Bieber en 5SOS stories moeten tijdelijk geboycot worden. Dit zodat andere mensen op quizlet die geen fan van deze mensen zijn ook eens lucht kunnen krijgen en met rust kunnen zoeken naar de verhalen die zij leuk vinden, waaronder ik.... dankuwel :)

    Moeten de fanfiction/stories over bovenstaande bands worden geboycot?

    17.6% (12 stemmen)
     
    ja graag!

    55.9% (38 stemmen)
     
    nee wat denk jij!

    1.5% (1 stem)
     
    tijdelijk even, geen probleem

    25.0% (17 stemmen)
     
    ik heb er niet persee last van dus het hoeft niet


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Dat is hetzelfde als zeggen dat niemand nog z'n mening mag uiten als het de jouwe niet is, in zekere zin.
    En om eerlijk te zijn: Ik ben dit soort topics schijtzat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Crooked schreef:
    Is dit een grap?


    Seasons will change, but I shall remain

    Kalon schreef:
    (...)

    En OP's die honderduizend keer beter zijn dan Fanfictie. Het is appels met peren vergelijken.

    Yup. Fanfics zijn fanfics, OPs zijn OPs.

    @ Sonny, hoe zou jij het vinden als je geen fanfic meer mag plaatsen over je favo band? Of de Hobbit. Ik word schijtziek van al die stomme verhalen over trollen..

    *sarcasme*

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:47 ]

    Kalon schreef:
    (...)

    En OP's die honderduizend keer beter zijn dan Fanfictie. Het is appels met peren vergelijken.


    Ja uiteraard, maar het valt wel te vergelijken, vind ik. Ik wordt er enkel puitonozel van dan OP altijd zoveel hoger wordt ingeschat qua kwaliteit. Uiteraard zijn er OP verhalen die stukken beter zijn dan fanfictie, maar ook omgekeerd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eh... is wel weer een beetje overdreven?
    Laat mensen schrijven waar ze over willen schrijven.


    'Nobody said it was easy

    Wauw, wat een topic...


    16 - 09 - '17

    No offence, maar jij bent degene die nu nogal aan het overdrijven is :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gotika schreef:
    (...)

    Smile xD



    Toothless! Sorry, moest even.

    Iedereen mag schrijven wat zij/hij wil dus verhalen met 1D/5sos/JB er in gaan boycotten, vind ik te ver gaan.

    Daarnaast zijn niet alle fanfictie schrijfsters slecht en niet alle OP schrijfsters zijn per se beter dan fanfictie schrijfsters.


    Physics is awesome

    Oh komaan, dat heeft helemaal geen zin. Ik ben geen fan van wie van hun dan ook, maar boeiend.
    Er is op Quizlet áltijd wel een hype van iets geweest. Tokio Hotel (die naar mijn idee ook best heel lang heeft geduurd. Niet dat ik dat erg vond..), Harry Potter, Justin Bieber, LOTR/The Hobbit, One Direction etc etc etc.
    Quizlet bestaat nu eenmaal grotendeels uit tieners en momenteel vinden veel van die tieners 1D etc heel leuk. Dan mogen ze daar best over schrijven. Vind je dat irritant? Dat is dan jammer dan. Dan kijk je maar weg wanneer er een topic of zoveelste story over komt. Op deze manier lok je alleen maar een discussie uit die nergens voor nodig is. Vroeg of laat zal ook deze hype namelijk wel verdwijnen en plaats maken voor weer een nieuwe. Wat die hype dan worden zal is nog maar de vraag, maar dat zullen we tegen die tijd dan wel zien.

    Anyways, zo nuttig vind ik dit topic dan ook niet. Naar mijn idee gaat het ook gewoon te ver om ze te boycotten. Iedereen mag schrijven wat hij/zij wil en als het niet jouw genre is, klik je maar weg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HELLYEA eindelijk iemand die het met me eens is.
    Guys, laten we alles gaan boycotten, yeeuuy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    HELLYEA eindelijk iemand die het met me eens is.
    Guys, laten we alles gaan boycotten, yeeuuy.




    26 - 02 - '16

    Wat een belachelijke onzin,
    deze site is juist bedoeld om voor iedereen hun tegen talenten te uiten. Als dat 1D fanfics schrijven, wat heb jij er dan op te zeggen? En je kan niet tegen mensen zeggen om verhalen te boycotten, dat is een keuze die je zelf maakt. Denk voortaan dus even na voor dat je dit soort rare dingen zegt...


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Kalon schreef:
    (...)


    Nog beter: YOLO :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Nog beter: YOLO :')



    #YOLOSWAG


    26 - 02 - '16

    Dit is topic 10000 ofzo
    Het heeft geen nut. Ja er zijn veel dezelfde soorten verhalen maar als je ze niet wilt ga dan weg of negeer ze. Schrijven is een vorm van uiten op welke manier ook. Je kunt bij het zoeken ook OP aanklikken. Smaken verschillen eenmaal. Jja je mag je mening geven maar doe dit op een normale manier want dit vind ik persoonlijk nergens op slaan aangezien iedereen iets anders leuk vind en we niet aan iedereen kunnen aanpassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan