• oke ja, ik weet dat iedereen zelf moet bepalen waarover hij/zij schrijft. En ik weet dat er fans zijn van 1d, jb en 5sos. Maar overdrijven is ook een ding! dit is geen aanval op wie dan ook ik vind practisch dat het tijd is dat vooral alle 1D stories moeten worden geboycot op quizlet. ik wordt er zelf gewoon schijtziek van dat alles over onedirection moet gaan. ik ben best bereid stories te lezen, en ik heb zeker eens gewaagd om een 1D story te lezen. Maar alle 1direction schrijvers; maak ook eens plaats voor andere goede schrijvers. Dit is meer een stelling dan een topic en ik weet dat het een gevaarlijke is maar ik stel: Alle One direction, Juster Bieber en 5SOS stories moeten tijdelijk geboycot worden. Dit zodat andere mensen op quizlet die geen fan van deze mensen zijn ook eens lucht kunnen krijgen en met rust kunnen zoeken naar de verhalen die zij leuk vinden, waaronder ik.... dankuwel :)

    Moeten de fanfiction/stories over bovenstaande bands worden geboycot?

    17.6% (12 stemmen)
     
    ja graag!

    55.9% (38 stemmen)
     
    nee wat denk jij!

    1.5% (1 stem)
     
    tijdelijk even, geen probleem

    25.0% (17 stemmen)
     
    ik heb er niet persee last van dus het hoeft niet


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Friendzone schreef:
    Maar, ehm, mag ik vragen waarom iedereen dit meisje nu ineens aanvalt? I mean, in topics waarin 1D-stories worden gepromoot komen meestal ook niet veel andere reacties dan "ach meid, schrijf alsjeblieft eens iets originelers dan dit", maar nu zegt iedereen weer ineens dat iedereen mag schrijven wat hij of zij wil. Ik vind het ook geen geweldig plan om een of andere boycot te gaan organiseren omdat je geen fan bent van een boybandje, maar ze zal nu ondertussen denk ik ook wel doorhebben dat er niet veel mensen voor dit idee te vinden zijn. :')


    Nu vraag ik me af of dit wel echt regelmatig gebeurd, of dat het een paar keer gebeurd is. (cat) En of het dan niet vooral draait om die verhaallijn die al 1000x geschreven is.
    Anyway, ik zou het niet weten want ik kijk nooit in story topics.
    Maar serieus, dit is wel heel iets anders dan zeggen dat iets geen origineel idee is. Dit is gewoon een tikkeltje absurd.


    Your make-up is terrible

    Oke zoals sommigen van jullie al doorhadden was dit inderdaad een grap. Voor een vak op school (ANW algemene natuurwetenschappen) moeten we een groot onderzoek gaan doen naar iets zelf gekozen. We willen sowieso iets met psygologie gaan doen. Maar omdat ik dit wel grappig vond dacht ik ach waarom niet ff oefenen. ik weet dat het niet compleet is zonder hypothese, plan van aanpak en zooi, maar dat vind niemand echt intressant lijkt me.

    Ik had eigenlijk, kind of gehoopt dat mensen hun agressie echt loslieten hier, maar dat gebeurde niet. Wat wel gebeurde was het volgende.
    Binnen een uur waren er 30 reacties op dit topic.
    In andere topics (waarin iemand geen negatief oordeel geeft en niet een groep mensen/ hun werk "belachelijk maakt") licht het gemiddelde op 10 reactie's in het eerste uur.
    van die 30 reactie's was:
    0% het met me eens xD (in 1 reactie kon ik niet goed opmaken of het nu sarcasme was of niet dus ik ben voor sarcasme gegaan)
    10% vroeg zich af of het een grap was
    50% was oneens, maar gaf zijn mening op een vriendelijke manier en probeerde me over te halen
    17% was oneens, maar liet in zijn reactie merken dat ze me een idioot vonden.
    23% was oneens en maakte er een grapje over.
    (geteld in berichten niet in personen, kan zijn dat er een foutje in zit niet haten)
    Wat is mijn echte mening hierover: Ik schrijf en lees zelf ook fanfictions dus ik vind ze natuurlijk wel leuk, ik hou minder van 1D maar om het nou te boycotten xD dat zou lullig zijn. Andere mensen houden van 1D,JB of 5SOS en ik hou waarschijnlijk net zoveel van de hobbit (en KILI!!!!!!!)

    conclusie: Als je een topic schrijft waarin je critiek hebt op anderen, bijv hun mening of intresses. zijn er meer mensen die reageren. dit zou kunnen komen omdat ze zich aangesproken voelen en daarom de behoefte voelen om te reageren of hun mening willen verdedigen, logisch. Dus als je reacties op je topic wil: schrijf het op een manier dat je zeker weet dat mensen zich aangesproken voelen. Discussie: is het dan ook zo als je mensen aangesproken laat voelen op een positieve manier
    (to be honest: het is de meest onbenullige onzinnige topic die er is, en toch is het de topic waar ik de meeste reacties op heb gekregen :D )
    bedankt voor het onvrijwillig meedoen aan mijn proefonderzoek haha (doeg)


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    oh dit ging btw alleen over de reacties in het eerste uur de rest heb ik nog niet gelezen omdat ik bezig was met mn verhaaltje te typen hihi


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Hahahaha. We zijn er allemaal in gestonken. Give this girl a medal :W

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:46 ]


    26 - 02 - '16

    Tbh: ik heb de tekst niet gelezen, omdat ik me erger. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny schreef:
    oh dit ging btw alleen over de reacties in het eerste uur de rest heb ik nog niet gelezen omdat ik bezig was met mn verhaaltje te typen hihi


    Ik zou het feit dat je veel grammatica en stijlfouten maakt en emoticons gebruikt erin meenemen, aangezien users op Quizlet eerder zo reageren op dan op iemand die heel netjes typt. Quizlet is graag een beetje gemeen tegen noobs.
    En ik neem aan dat je het GM-schap en mensen die bepaalde sufora's hebben uitgeschakeld er niet in mee genomen hebt? Je onderzoek kan toch wel een beetje beter opgezet worden de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:52 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zou het feit dat je veel grammatica en stijlfouten maakt en emoticons gebruikt erin meenemen, aangezien users op Quizlet eerder zo reageren op dan op iemand die heel netjes typt. Quizlet is graag een beetje gemeen tegen noobs.


    Ik zou hetzelfde reageren als men "gewoon" zou typen, om eerlijk te zijn.
    Sorry voor mijn harde reactie trouwens, ik vond jou niet idioot, maar het idee. Ik krijg grwoon het schijt van dat soort ideeën.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kalon schreef:
    Hahahaha. We zijn er allemaal in gestonken. Give this girl a medal :W


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    hahahahahahaha ik was er geloof ik zelf ook op ingegaan maar je moest eens weten hoe grappig ik alle reacties vond. veel mensen druk discusseren, hartstikke mooi en veel ook hartstikke waar wat mij betreft natuurlijk. nou vraag ik me alleen nog af hoeveel van de mensen die gereageerd heeft ook werkelijk aanhanger is van 1D of die verhalen echt graag leest of misschien wel zelf schrijft?


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Sonny schreef:
    hahahahahahaha ik was er geloof ik zelf ook op ingegaan maar je moest eens weten hoe grappig ik alle reacties vond. veel mensen druk discusseren, hartstikke mooi en veel ook hartstikke waar wat mij betreft natuurlijk. nou vraag ik me alleen nog af hoeveel van de mensen die gereageerd heeft ook werkelijk aanhanger is van 1D of die verhalen echt graag leest of misschien wel zelf schrijft?

    Ehm.. Wat wil je nou?
    Edit: Oh, nvm zie dat het een grap is.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:57 ]


    ars moriendi

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Ik zou hetzelfde reageren als men "gewoon" zou typen, om eerlijk te zijn.
    Sorry voor mijn harde reactie trouwens, ik vond jou niet idioot, maar het idee. Ik krijg grwoon het schijt van dat soort ideeën.


    Ik niet, want bij iemand die normaal schrijft, heb ik eerder het idee dat het een grap is. Mensen die zo typen, neem ik gewoon aan voor niet zo slim en dat ze daardoor echt zulke ideeën kunnen hebben. ;x


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zou het feit dat je veel grammatica en stijlfouten maakt en emoticons gebruikt erin meenemen, aangezien users op Quizlet eerder zo reageren op dan op iemand die heel netjes typt. Quizlet is graag een beetje gemeen tegen noobs.
    En ik neem aan dat je het GM-schap en mensen die bepaalde sufora's hebben uitgeschakeld er niet in mee genomen hebt? Je onderzoek kan toch wel een beetje beter opgezet worden de volgende keer.


    Nou dat wordt dan wat voor mijn volgende onderzoek: checken of het werkelijk zo is dat mensen sneller lullig reageren op iemand met veel spellingsfouten in zijn/haar bericht dan iemand die juist heel netjes typt. De topic omschrijving is inderdaad heel scheef getypt omdat ik het op mijn telefoon schreef, maar ik hou er nou eenmaal van om vrij snel en in sms-taal te typen, om iemand dan gelijk een "noob" te noemen; dat vind ik dan op mijn beurt weer een beetje te ver gaan. Maar -gewezen op wat geloof ik de aard van dit topic is-: ieder zijn eigen mening, toch?
    (Als het goed is, is het bovenstaande foutloos, ik heb extra goed opgelet, ik ben nou eenmaal geen spellingswonder... )

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 23:07 ]


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Sonny schreef:
    (...)

    Nou dat wordt dan wat voor mijn volgende onderzoek: checken of het werkelijk zo is dat mensen sneller lullig reageren op iemand met veel spellingsfouten in zijn/haar bericht dan iemand die juist heel netjes typt. De topic omschrijving is inderdaad heel scheef getypt omdat ik het op mijn telefoon schreef, maar ik hou er nou eenmaal van om vrij snel en in sms-taal te typen, om iemand dan gelijk een "noob" te noemen; dat vind ik dan op mijn beurt weer een beetje te ver gaan. Maar -gewezen op wat geloof ik de aard van dit topic is-: ieder zijn eigen mening, toch?
    (Als het goed is, is het bovenstaande foutloos, ik heb extra goed opgelet, ik ben nou eenmaal geen spellingswonder... )


    Je hoeft ook geen spellingswonder te zijn, je gebruikt nu gewoon de correcte leestekens en hoofdletters zonder overmatig emoticon gebruik en, zoals je zelf misschien wel kan zien, komt dat heel anders over.
    'noob' is trouwens geen scheldwoord. Het is een woord voor iemand die nieuw is en niet weet hoe alles gaat. Daar valt het eerder genoemde allemaal onder. Je kan menig user hier vragen, maar bijna iedereen heeft zijn/haar spelling en emoticongebruik veranderd nadat ze op Quizlet gekomen zijn. En daar doel ik op met 'noob'.


    Your make-up is terrible

    Yea, goddamn, wat was ik een "noob" op het begin. Maar ja, toen was ik ook een jaar of 14.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Och mijn spelling van vroeger, vre-se-lijk! :'D
    Hoewel ik moet toegeven dat ik wel nog steeds veelste veel smileys gebruik. Maar ik ben altijd bang dat als ik dat niet doe, mijn tekst anders over komt dan bedoelt. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •