• oke ja, ik weet dat iedereen zelf moet bepalen waarover hij/zij schrijft. En ik weet dat er fans zijn van 1d, jb en 5sos. Maar overdrijven is ook een ding! dit is geen aanval op wie dan ook ik vind practisch dat het tijd is dat vooral alle 1D stories moeten worden geboycot op quizlet. ik wordt er zelf gewoon schijtziek van dat alles over onedirection moet gaan. ik ben best bereid stories te lezen, en ik heb zeker eens gewaagd om een 1D story te lezen. Maar alle 1direction schrijvers; maak ook eens plaats voor andere goede schrijvers. Dit is meer een stelling dan een topic en ik weet dat het een gevaarlijke is maar ik stel: Alle One direction, Juster Bieber en 5SOS stories moeten tijdelijk geboycot worden. Dit zodat andere mensen op quizlet die geen fan van deze mensen zijn ook eens lucht kunnen krijgen en met rust kunnen zoeken naar de verhalen die zij leuk vinden, waaronder ik.... dankuwel :)

    Moeten de fanfiction/stories over bovenstaande bands worden geboycot?

    17.6% (12 stemmen)
     
    ja graag!

    55.9% (38 stemmen)
     
    nee wat denk jij!

    1.5% (1 stem)
     
    tijdelijk even, geen probleem

    25.0% (17 stemmen)
     
    ik heb er niet persee last van dus het hoeft niet


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Michonne schreef:
    (...)

    Je hoeft ook geen spellingswonder te zijn, je gebruikt nu gewoon de correcte leestekens en hoofdletters zonder overmatig emoticon gebruik en, zoals je zelf misschien wel kan zien, komt dat heel anders over.
    'noob' is trouwens geen scheldwoord. Het is een woord voor iemand die nieuw is en niet weet hoe alles gaat. Daar valt het eerder genoemde allemaal onder. Je kan menig user hier vragen, maar bijna iedereen heeft zijn/haar spelling en emoticongebruik veranderd nadat ze op Quizlet gekomen zijn. En daar doel ik op met 'noob'.


    Ow aha, zo bedoel je het.
    Je hebt gelijk als je zegt dat het anders overkomt, maar ik vind het gelijk heel zakelijk staan.
    Ik vind het veel leuker als mensen schrijven zoals ze praten, dan maak je minder afstand. (Volg je me een beetje, soms ben ik namelijk ongemerkt totaal niet te volgen) Ik vind het leuk om uitroepen in mijn reacties te zetten zoals: hmja of hm of whuuutt. Ik vind het wel leuk lezen omdat je dan meteen een beetje het gevoel van de schrijver meekrijgt. (ik lees het niet graag in boeken hoor haha) Mag dat dan bijvoorbeeld wel?


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Zweinstein schreef:
    Och mijn spelling van vroeger, vre-se-lijk! :'D
    Hoewel ik moet toegeven dat ik wel nog steeds veelste veel smileys gebruik. Maar ik ben altijd bang dat als ik dat niet doe, mijn tekst anders over komt dan bedoelt. :')


    Precies dat!


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Sonny schreef:
    (...)

    Ow aha, zo bedoel je het.
    Je hebt gelijk als je zegt dat het anders overkomt, maar ik vind het gelijk heel zakelijk staan.
    Ik vind het veel leuker als mensen schrijven zoals ze praten, dan maak je minder afstand. (Volg je me een beetje, soms ben ik namelijk ongemerkt totaal niet te volgen) Ik vind het leuk om uitroepen in mijn reacties te zetten zoals: hmja of hm of whuuutt. Ik vind het wel leuk lezen omdat je dan meteen een beetje het gevoel van de schrijver meekrijgt. (ik lees het niet graag in boeken hoor haha) Mag dat dan bijvoorbeeld wel?


    Well, ik praat in het echt ook zo en niet met echt met afkortingen en rare klinkers, dus voor mij is het nogal logisch om ook zo te typen. 8D En ik volg je ja, haha. Ik gebruik ook dingen als hm, of whuuut. Dat zijn gewoon uitdrukking, I guess. Stopwoordjes, wordt het genoemd?

    @Yolanda, je gebruikt niet teveel emoticons, hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Er zijn echt ontzettend veel van dit soort verhalen en de meesten zijn niet eens van goede kwaliteit, dus ik ben het er mee eens.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Boycotten vind ik een groot woord, er zijn er veel ja en ik vind het dan zonde dat onbekende verhalen haast ondergewaardeerd lijken. Verhalen over onbekende verhalen in de spotlight zetten lijkt me beter.

    Ik boycot jou.


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik boycot jou.


    Hierom moest ik best wel lachen.


    OT: ik vind dat jij nu zit te overdrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lees de pagina's terug, het was onderzoek. Dus fake.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 12:54 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dafuq? Dit is echt de meest onzinnige stelling ooit, als je het mij vraagt. Kijk verder dan je neus lang is, er wordt op Quizlet echt wel aandacht besteed aan OP en die krijgne een hele hoop credit. Echt, onzin dit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Powhatan schreef:
    Dafuq? Dit is echt de meest onzinnige stelling ooit, als je het mij vraagt. Kijk verder dan je neus lang is, er wordt op Quizlet echt wel aandacht besteed aan OP en die krijgne een hele hoop credit. Echt, onzin dit.

    Really?
    Lees aub eerst voordat je iets zegt (geldt voor iedereen). Dit was een onderzoek van de TS en is dus een grap. Niks serieus.

    Pagina 3, reactie nummer 7.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 14:05 ]

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Really?
    Lees aub eerst voordat je iets zegt (geldt voor iedereen). Dit was een onderzoek van de TS en is dus een grap. Niks serieus.

    Pagina 3, reactie nummer 7.


    Alsof ik een heel topic ga doorlezen. Ik heb betere dingen te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Alsof ik een heel topic ga doorlezen. Ik heb betere dingen te doen.


    Als je dat niet wilt doen kun je net zo goed niet reageren, als je toch betere dingen te doen hebt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Als je dat niet wilt doen kun je net zo goed niet reageren, als je toch betere dingen te doen hebt.


    Dus omdat ik geen 90 posts wil lezen mag ik geen reacties plaatsen? Soms zit ik gewoon even snel op mijn telefoon en wil ik snel een reactie plaatsen, dan heb ik inderdaad geen tijd om alles te lezen. Als ik hierom niet meer mag reageren vind ik dat de grootste bull shit ever.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Powhatan schreef:
    Dafuq? Dit is echt de meest onzinnige stelling ooit, als je het mij vraagt. Kijk verder dan je neus lang is, er wordt op Quizlet echt wel aandacht besteed aan OP en die krijgne een hele hoop credit. Echt, onzin dit.


    Haha, dit vind ik best een mooie uitspraak gezien het doel van dit topic. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Dus omdat ik geen 90 posts wil lezen mag ik geen reacties plaatsen? Soms zit ik gewoon even snel op mijn telefoon en wil ik snel een reactie plaatsen, dan heb ik inderdaad geen tijd om alles te lezen. Als ik hierom niet meer mag reageren vind ik dat de grootste bull shit ever.

    Ehh, heb je ook gelezen dat ik de pagina plus nummer van de reactie er bij had gezet?
    Dus ik denk dat je een beetje lui bent om één keer te moeten klikken.

    Verder ben ik het helemaal eens met de laatste reactie van Daggers.