• oke ja, ik weet dat iedereen zelf moet bepalen waarover hij/zij schrijft. En ik weet dat er fans zijn van 1d, jb en 5sos. Maar overdrijven is ook een ding! dit is geen aanval op wie dan ook ik vind practisch dat het tijd is dat vooral alle 1D stories moeten worden geboycot op quizlet. ik wordt er zelf gewoon schijtziek van dat alles over onedirection moet gaan. ik ben best bereid stories te lezen, en ik heb zeker eens gewaagd om een 1D story te lezen. Maar alle 1direction schrijvers; maak ook eens plaats voor andere goede schrijvers. Dit is meer een stelling dan een topic en ik weet dat het een gevaarlijke is maar ik stel: Alle One direction, Juster Bieber en 5SOS stories moeten tijdelijk geboycot worden. Dit zodat andere mensen op quizlet die geen fan van deze mensen zijn ook eens lucht kunnen krijgen en met rust kunnen zoeken naar de verhalen die zij leuk vinden, waaronder ik.... dankuwel :)

    Moeten de fanfiction/stories over bovenstaande bands worden geboycot?

    17.6% (12 stemmen)
     
    ja graag!

    55.9% (38 stemmen)
     
    nee wat denk jij!

    1.5% (1 stem)
     
    tijdelijk even, geen probleem

    25.0% (17 stemmen)
     
    ik heb er niet persee last van dus het hoeft niet


    I can only live without writing, if I'm living in the world I write about

    Ik kan me ook aan de hoeveelheid fanficties irriteren, maar je doet er gewoon niks tegen en als je een beetje moeite doet, kun je heus wel verhalen vinden die wel je smaak zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mensen die gewoon niet kunnen zoeken maken dit soort topics aan. (cat)


    Your make-up is terrible

    Wat een raar idee. Het is niet zo heel moeilijk om dingen die met One Direction en andere bands te maken hebben gewoon te negeren als je er niet geïnteresseerd in bent, wat verreweg een betere optie is dan een boycot proberen te organiseren. Topics zoals deze zijn wat mij pas echt dwars zit, om eerlijk te zijn. Laat mensen toch alsjeblieft gewoon plezier hebben met iets wat ze leuk vinden, in plaats van daarover te klagen en ze een schuldgevoel te geven voor het hebben van een hobby. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kalon schreef:
    (...)


    #YOLOSWAG

    BAMF CAT SAVES THE DAY.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    Wat een raar idee. Het is niet zo heel moeilijk om dingen die met One Direction en andere bands te maken hebben gewoon te negeren als je er niet geïnteresseerd in bent, wat verreweg een betere optie is dan een boycot proberen te organiseren. Topics zoals deze zijn wat mij pas echt dwars zit, om eerlijk te zijn. Laat mensen toch alsjeblieft gewoon plezier hebben met iets wat ze leuk vinden, in plaats van daarover te klagen en ze een schuldgevoel te geven voor het hebben van een hobby. :c
    true!! Vooral die laatste zin, bam de roos in.


    ~My Mind Is Free~

    Maar, ehm, mag ik vragen waarom iedereen dit meisje nu ineens aanvalt? I mean, in topics waarin 1D-stories worden gepromoot komen meestal ook niet veel andere reacties dan "ach meid, schrijf alsjeblieft eens iets originelers dan dit", maar nu zegt iedereen weer ineens dat iedereen mag schrijven wat hij of zij wil. Ik vind het ook geen geweldig plan om een of andere boycot te gaan organiseren omdat je geen fan bent van een boybandje, maar ze zal nu ondertussen denk ik ook wel doorhebben dat er niet veel mensen voor dit idee te vinden zijn. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe wil je ooit een story gaan boycotten? xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Van dat soort hypes zijn er altijd en gaan echt niet zomaar weg. Het zou heel bijzonder zijn als je gek zou zijn op ieder populair onderwerp dat hier langskomt, maar bedenk je maar zo: des te meer fans hier op Quizlet een plekje vinden om hun fanfictie-ei kwijt te kunnen, des te meer users zijn er om bijvoorbeeld Golden Memberships te kopen, dingen in de spotlight te zetten, te helpen in de crew, etc. Al die fanficties zijn misschien niet even leuk voor alle mensen op Quizlet, maar het zorgt er wel voor dat er wat meer geld is om de site in de lucht te houden en te verbeteren. Of je ze nou graag leest of niet, verschrikkelijk irritant zou ik ze niet noemen.

    Bovendien zijn er tegenwoordig ook heel veel initiatieven om OP's wat meer in het zonnetje te zetten, dus als je het promotieforum een beetje afzoekt en eens rondneust bij verkiezingen van vorig jaar, kom je vast een heel eind. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gotika schreef:
    (...)

    Smile xD




    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Als we fanfictions gaan boycotten, wil ik wel alle fanfictions boycotten. Dus ook de Hobbit, zodat alle mensen die daar geen fan van zijn, in alle rust andere dingen kunnen lezen.


    Ja, dat was sarcastisch. Dit is nu eenmaal een site voor tieners en adolescenten. Die sites zijn afhankelijk van hypes, of het nu One Direction is of Tokio Hotel. Gebruik de zoekfunctie, die helpt.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:26 ]


    Tijd voor koffie.

    -- Dubbelpost, sorry --

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:28 ]


    Tijd voor koffie.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Friendzone schreef:
    Maar, ehm, mag ik vragen waarom iedereen dit meisje nu ineens aanvalt? I mean, in topics waarin 1D-stories worden gepromoot komen meestal ook niet veel andere reacties dan "ach meid, schrijf alsjeblieft eens iets originelers dan dit", maar nu zegt iedereen weer ineens dat iedereen mag schrijven wat hij of zij wil. Ik vind het ook geen geweldig plan om een of andere boycot te gaan organiseren omdat je geen fan bent van een boybandje, maar ze zal nu ondertussen denk ik ook wel doorhebben dat er niet veel mensen voor dit idee te vinden zijn. :')

    Ik val haar niet aan. Ik vermeld eerlijk dat ik me dood erger aan die JB / 1D en whatev shit. Alleen anderen zullen dat ook bij bijv. RPG's hebben, waar ik wel actief aan meedoe. Dus ik heb voor mezelf besloten er niet meer zoveel op te letten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als we alle hypes zullen gaan boycoten blijft er straks geen enkele story meer over! Dan kan quizlet ook wel gedag zeggen denk ik...

    Want naar mijn idee bestaat quizlet voor meer dan 50% uit fanficties en zijn vele van ons via een of andere fandome op quizlet gekomen.

    Ik zeg maar gewoon eventjes wat ik er van denk :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Friendzone schreef:
    Maar, ehm, mag ik vragen waarom iedereen dit meisje nu ineens aanvalt? I mean, in topics waarin 1D-stories worden gepromoot komen meestal ook niet veel andere reacties dan "ach meid, schrijf alsjeblieft eens iets originelers dan dit", maar nu zegt iedereen weer ineens dat iedereen mag schrijven wat hij of zij wil. Ik vind het ook geen geweldig plan om een of andere boycot te gaan organiseren omdat je geen fan bent van een boybandje, maar ze zal nu ondertussen denk ik ook wel doorhebben dat er niet veel mensen voor dit idee te vinden zijn. :')

    Dus omdat andere mensen in andere ongerelateerde topics dingen zeggen die nu tegenstrijdig blijken mag ik niet zeggen dat ik dit onzin vind?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."