Offside schreef:
Ik weet niet Jacco of je het beseft of niet, maar op dit moment doe je je naam niet echt eer aan. Als je zelf niet ziet hoe irritant en lullig je nu uit de hoek komt, dan ben je echt compleet gestoord.
Vind je het nu werkelijk leuk mensen te stangen? Of wat? Lekker de idiote gast uithangen en doen alsof er niets gebeurd is, maar dat werkt niet bij ons.
Mensen kunnen mij overtuigen om jou te vergeven of wat, maar na dit alles zakt jouw kans dieper en dieper, en volgens mij niet alleen bij mij.
Nog even een ding, ik was er 'niet aanwezig', ik was wel lid bij het Kletscafé, ik heb dan niet alles op de voet gevolgd, maar ik heb twee ogen gekregen waarmee ik kan lezen. Teruglezen. -____-
Ik heb in mijn vorige reactie nooit uit de 'ik' persoon geschreven, uit de wij, en dat staat voor een aantal van ons allemaal.
Sommige mensen kunnen vergeven en anderen niet, we kunnen mekaar er niet van overtuigen en iedereen heeft een andere visie op dit.
Maar mag ik jullie een vraag stellen (Rick & Jacco)? Waarom? Waarom deden jullie het?
Nu komen jullie af met jullie excuses (al dan niet gemeend of niet) maar waarom is het ooit begonnen?
Ik dacht er eerlijk gezegd niet bij na, iedereen doet wel eens domme dingen maar wat ik deed kon gewoon echt niet. En ik vind het echt erg dat ik het gedaan heb want zo ken ik mezelf helemaal niet en zo kennen anderen mij ook niet. Ik weet niet waarom het gegaan is zoals het gegaan is maar ik weet wel dat ik het voor mezelf graag weer op een rit wil krijgen.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn om het volgende zo openlijk te delen maar misschien snappen jullie hierdoor waarom mijn gemeende excuses zo laat kwamen..
Vanaf vorig jaar februari zat ik al thuis heel erg met jeugdzorg en shit en ik had heel erg ruzie thuis. Dat is zo erg uit de hand gelopen dat ik mezelf had opgehangen aan de overkapping wat mislukt was ik wou wegrennen maar mn vader stond voor me. Ik duwde hem weg en rende weg. Ik ben daarvoor gearresteerd ik bracht 2 nachten door in de cel. Dat was een vreselijke ervaring. Ik werdt het huis uitgezet en ik heb er alles aangedaan om het thuis weer beter te krijgen zodat ik weer thuis kon wonen. Tervergeefs ik ben zo depressief geweest die tijd dat ik thuis het niet meer gezellig had en mn ouders konden het niet uitstaan dat ik altijd zo alleen boven zat. Ik zit nu aan de antidepressiva. En ik werk aan mezelf. Maar het liep een tweede keer weer uit de hand.
Ik kom voor de tweede keer in een crisis opvang terecht. En hierna wordt besloten dat ik op mezelf moet gaan wonen. Nu zitten we in oktober vorig jaar. Ik heb nauwelijks geld en ik moet alles zelf doen. Soms is het me echt allemaal te veel. En daar boven op kreeg ik 3 dagen nadat ik voor de tweede keer uit huis werd geplaatst te horen dat mijn allerbeste vriendin zelfmoord had gepleegt. Ik was er kapot van en kon het niet accepteren. Ik ben er nog steeds kapot van. En ik ben nu bezig om mijn eigen leven weer op een rijtje te krijgen. Maar dat is heel moeilijk. Ik was eerlijk gezegd niet van plan om hier terug te komen. na alles wat ik heb gedaan, dat wou ik jullie niet aan doen. Maar toen jacco gisteren terug kwam deed het me beseffen hoe fout ik geweest ben en ik voel me er echt vreselijk schuldig over. En ik vind het verschikkelijk dat er nu weer een soortgelijke situatie is. Maar ik kwam nu dus terug om jullie te laten weten dat ik wel een hart heb en dat ik weet dat wat ik deed fout is. Maar ik wil het jullie uitleggen en ik wil mn excuses aanbieden. Mensen die me langer kennen weten wel of ik het meen of niet. En nadat Jacco zei dat hij er alleen voor sensatie is snap ik ook wel dat jullie mij ook niet meer vertrouwen, Maar ik wou mezelf wel uitleggen, The least I can do is explain it all. Ik voel me echt heel gemakkelijk om dit met jullie te delen maar dit was al aan de gang toen de beruchte ruzie van toen er was. En ik zat ook echt niet lekker in mn vel toen en ik was niet mezelf. Ik vraag jullie niet om een kans of om me te vergeven, Maar ik vraag alleen om naar mijn uitleg te luisteren en het mee te nemen. Dit was echt niet makkelijk om te vertellen maar dit ben ik jullie nu wel verschuldig.
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.