• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou haast denken dat die lach oprecht was


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CrissSquared schreef:
    OMG, nog maar een maand en dan is het alweer Valentijnsdag.. O_o
    Commercieel gedoe dat :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zo zie je maar dat ze niet allemaal even eerlijk zijn.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Als je de beginpost hebt, Aurora, mag je me er ook afdoen. Niet om een oemand, niet om één partij in deze discussie, maar om de samenloop van omstandigheden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    CrissSquared schreef:
    OMG, nog maar een maand en dan is het alweer Valentijnsdag.. O_o


    Damn. Ik moet gaan verzinnen wat ik aan mijn kat ga geven. Ik denk dat hij van chocolade en rozen niet zo blij wordt tho.


    26 - 02 - '16

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Als je de beginpost hebt, Aurora, mag je me er ook afdoen. Niet om een oemand, niet om één partij in deze discussie, maar om de samenloop van omstandigheden.


    Kunnen we met zn allen niet gewoon eventjes volwassen doen zonder dat er mensen nog verder gekwetst worden? Nu is leah weg en ik vond het juist zo lief dat ze me een kans gaf. Ik wil niet ziellig doen echt niet maar eerlijk gezegd word ik er best wel verdrietig van.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik weet niet Jacco of je het beseft of niet, maar op dit moment doe je je naam niet echt eer aan. Als je zelf niet ziet hoe irritant en lullig je nu uit de hoek komt, dan ben je echt compleet gestoord.
    Vind je het nu werkelijk leuk mensen te stangen? Of wat? Lekker de idiote gast uithangen en doen alsof er niets gebeurd is, maar dat werkt niet bij ons.

    Mensen kunnen mij overtuigen om jou te vergeven of wat, maar na dit alles zakt jouw kans dieper en dieper, en volgens mij niet alleen bij mij.

    Nog even een ding, ik was er 'niet aanwezig', ik was wel lid bij het Kletscafé, ik heb dan niet alles op de voet gevolgd, maar ik heb twee ogen gekregen waarmee ik kan lezen. Teruglezen. -____-
    Ik heb in mijn vorige reactie nooit uit de 'ik' persoon geschreven, uit de wij, en dat staat voor een aantal van ons allemaal.

    Sommige mensen kunnen vergeven en anderen niet, we kunnen mekaar er niet van overtuigen en iedereen heeft een andere visie op dit.

    Maar mag ik jullie een vraag stellen (Rick & Jacco)? Waarom? Waarom deden jullie het?
    Nu komen jullie af met jullie excuses (al dan niet gemeend of niet) maar waarom is het ooit begonnen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 23:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Damn. Ik moet gaan verzinnen wat ik aan mijn kat ga geven. Ik denk dat hij van chocolade en rozen niet zo blij wordt tho.

    Misschien rode en/of roze kattenbrokjes of -snoepjes geven?

    Vorig jaar had ik een fotolijstje gegeven met een tekst erin, dus ik heb geen idee wat ik dit jaar moet geven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Offside schreef:
    Ik weet niet Jacco of je het beseft of niet, maar op dit moment doe je je naam niet echt eer aan. Als je zelf niet ziet hoe irritant en lullig je nu uit de hoek komt, dan ben je echt compleet gestoord.
    Vind je het nu werkelijk leuk mensen te stangen? Of wat? Lekker de idiote gast uithangen en doen alsof er niets gebeurd is, maar dat werkt niet bij ons.

    Mensen kunnen mij overtuigen om jou te vergeven of wat, maar na dit alles zakt jouw kans dieper en dieper, en volgens mij niet alleen bij mij.

    Nog even een ding, ik was er 'niet aanwezig', ik was wel lid bij het Kletscafé, ik heb dan niet alles op de voet gevolgd, maar ik heb twee ogen gekregen waarmee ik kan lezen. Teruglezen. -____-
    Ik heb in mijn vorige reactie nooit uit de 'ik' persoon geschreven, uit de wij, en dat staat voor een aantal van ons allemaal.

    Sommige mensen kunnen vergeven en anderen niet, we kunnen mekaar er niet van overtuigen en iedereen heeft een andere visie op dit.

    Maar mag ik jullie een vraag stellen (Rick & Jacco)? Waarom? Waarom deden jullie het?
    Nu komen jullie af met jullie excuses (al dan niet gemeend of niet) maar waarom is het ooit begonnen?


    Ik dacht er eerlijk gezegd niet bij na, iedereen doet wel eens domme dingen maar wat ik deed kon gewoon echt niet. En ik vind het echt erg dat ik het gedaan heb want zo ken ik mezelf helemaal niet en zo kennen anderen mij ook niet. Ik weet niet waarom het gegaan is zoals het gegaan is maar ik weet wel dat ik het voor mezelf graag weer op een rit wil krijgen.

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn om het volgende zo openlijk te delen maar misschien snappen jullie hierdoor waarom mijn gemeende excuses zo laat kwamen..

    Vanaf vorig jaar februari zat ik al thuis heel erg met jeugdzorg en shit en ik had heel erg ruzie thuis. Dat is zo erg uit de hand gelopen dat ik mezelf had opgehangen aan de overkapping wat mislukt was ik wou wegrennen maar mn vader stond voor me. Ik duwde hem weg en rende weg. Ik ben daarvoor gearresteerd ik bracht 2 nachten door in de cel. Dat was een vreselijke ervaring. Ik werdt het huis uitgezet en ik heb er alles aangedaan om het thuis weer beter te krijgen zodat ik weer thuis kon wonen. Tervergeefs ik ben zo depressief geweest die tijd dat ik thuis het niet meer gezellig had en mn ouders konden het niet uitstaan dat ik altijd zo alleen boven zat. Ik zit nu aan de antidepressiva. En ik werk aan mezelf. Maar het liep een tweede keer weer uit de hand.
    Ik kom voor de tweede keer in een crisis opvang terecht. En hierna wordt besloten dat ik op mezelf moet gaan wonen. Nu zitten we in oktober vorig jaar. Ik heb nauwelijks geld en ik moet alles zelf doen. Soms is het me echt allemaal te veel. En daar boven op kreeg ik 3 dagen nadat ik voor de tweede keer uit huis werd geplaatst te horen dat mijn allerbeste vriendin zelfmoord had gepleegt. Ik was er kapot van en kon het niet accepteren. Ik ben er nog steeds kapot van. En ik ben nu bezig om mijn eigen leven weer op een rijtje te krijgen. Maar dat is heel moeilijk. Ik was eerlijk gezegd niet van plan om hier terug te komen. na alles wat ik heb gedaan, dat wou ik jullie niet aan doen. Maar toen jacco gisteren terug kwam deed het me beseffen hoe fout ik geweest ben en ik voel me er echt vreselijk schuldig over. En ik vind het verschikkelijk dat er nu weer een soortgelijke situatie is. Maar ik kwam nu dus terug om jullie te laten weten dat ik wel een hart heb en dat ik weet dat wat ik deed fout is. Maar ik wil het jullie uitleggen en ik wil mn excuses aanbieden. Mensen die me langer kennen weten wel of ik het meen of niet. En nadat Jacco zei dat hij er alleen voor sensatie is snap ik ook wel dat jullie mij ook niet meer vertrouwen, Maar ik wou mezelf wel uitleggen, The least I can do is explain it all. Ik voel me echt heel gemakkelijk om dit met jullie te delen maar dit was al aan de gang toen de beruchte ruzie van toen er was. En ik zat ook echt niet lekker in mn vel toen en ik was niet mezelf. Ik vraag jullie niet om een kans of om me te vergeven, Maar ik vraag alleen om naar mijn uitleg te luisteren en het mee te nemen. Dit was echt niet makkelijk om te vertellen maar dit ben ik jullie nu wel verschuldig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Offside schreef:
    Ik weet niet Jacco of je het beseft of niet, maar op dit moment doe je je naam niet echt eer aan. Als je zelf niet ziet hoe irritant en lullig je nu uit de hoek komt, dan ben je echt compleet gestoord.
    Vind je het nu werkelijk leuk mensen te stangen? Of wat? Lekker de idiote gast uithangen en doen alsof er niets gebeurd is, maar dat werkt niet bij ons.

    Mensen kunnen mij overtuigen om jou te vergeven of wat, maar na dit alles zakt jouw kans dieper en dieper, en volgens mij niet alleen bij mij.

    Nog even een ding, ik was er 'niet aanwezig', ik was wel lid bij het Kletscafé, ik heb dan niet alles op de voet gevolgd, maar ik heb twee ogen gekregen waarmee ik kan lezen. Teruglezen. -____-
    Ik heb in mijn vorige reactie nooit uit de 'ik' persoon geschreven, uit de wij, en dat staat voor een aantal van ons allemaal.

    Sommige mensen kunnen vergeven en anderen niet, we kunnen mekaar er niet van overtuigen en iedereen heeft een andere visie op dit.

    Maar mag ik jullie een vraag stellen (Rick & Jacco)? Waarom? Waarom deden jullie het?
    Nu komen jullie af met jullie excuses (al dan niet gemeend of niet) maar waarom is het ooit begonnen?
    Oh, ik ben best leuk hoor, al zeg ik het zelf. Maar oké, ik vind het oo leuk om mensen te stangen als ik eerlijk ben :W
    Maaaaaaar oke, waarom doe ik wat? Mensen stagen? Ja, ik verveel me gewoon en ben op zoek naar sensatie.
    En waar het ooit mee begonnen is? Nou, het Kletscafe was altijd supergezellig en superleeeeuk, totdat je een lange tijd met zoveel mensen in een topic zit, dat sommige dingen je gewoon beginnen te irriteren. En dan komt het tot een discussie en doordat niet iedereen goed is in dingen niet persoonlijk opvatten, liep het een beetje uit de hand, tadaaa.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als ik jouw verhaal zo lees, Rick, merk ik weer dat ik niet over mijn leven mág klagen, omdat ik zowat een perfect leven heb in vergelijking met de omstandigheden waar anderen mensen zich in verkeren.
    Mijn moeder ziet het daarentegen vaak wel anders. Ja, bij ons in huis zijn er soms aardig wat tegenslagen, maar die slaan meestal niet op mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik dacht er eerlijk gezegd niet bij na, iedereen doet wel eens domme dingen maar wat ik deed kon gewoon echt niet. En ik vind het echt erg dat ik het gedaan heb want zo ken ik mezelf helemaal niet en zo kennen anderen mij ook niet. Ik weet niet waarom het gegaan is zoals het gegaan is maar ik weet wel dat ik het voor mezelf graag weer op een rit wil krijgen.

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn om het volgende zo openlijk te delen maar misschien snappen jullie hierdoor waarom mijn gemeende excuses zo laat kwamen..

    Vanaf vorig jaar februari zat ik al thuis heel erg met jeugdzorg en shit en ik had heel erg ruzie thuis. Dat is zo erg uit de hand gelopen dat ik mezelf had opgehangen aan de overkapping wat mislukt was ik wou wegrennen maar mn vader stond voor me. Ik duwde hem weg en rende weg. Ik ben daarvoor gearresteerd ik bracht 2 nachten door in de cel. Dat was een vreselijke ervaring. Ik werdt het huis uitgezet en ik heb er alles aangedaan om het thuis weer beter te krijgen zodat ik weer thuis kon wonen. Tervergeefs ik ben zo depressief geweest die tijd dat ik thuis het niet meer gezellig had en mn ouders konden het niet uitstaan dat ik altijd zo alleen boven zat. Ik zit nu aan de antidepressiva. En ik werk aan mezelf. Maar het liep een tweede keer weer uit de hand.
    Ik kom voor de tweede keer in een crisis opvang terecht. En hierna wordt besloten dat ik op mezelf moet gaan wonen. Nu zitten we in oktober vorig jaar. Ik heb nauwelijks geld en ik moet alles zelf doen. Soms is het me echt allemaal te veel. En daar boven op kreeg ik 3 dagen nadat ik voor de tweede keer uit huis werd geplaatst te horen dat mijn allerbeste vriendin zelfmoord had gepleegt. Ik was er kapot van en kon het niet accepteren. Ik ben er nog steeds kapot van. En ik ben nu bezig om mijn eigen leven weer op een rijtje te krijgen. Maar dat is heel moeilijk. Ik was eerlijk gezegd niet van plan om hier terug te komen. na alles wat ik heb gedaan, dat wou ik jullie niet aan doen. Maar toen jacco gisteren terug kwam deed het me beseffen hoe fout ik geweest ben en ik voel me er echt vreselijk schuldig over. En ik vind het verschikkelijk dat er nu weer een soortgelijke situatie is. Maar ik kwam nu dus terug om jullie te laten weten dat ik wel een hart heb en dat ik weet dat wat ik deed fout is. Maar ik wil het jullie uitleggen en ik wil mn excuses aanbieden. Mensen die me langer kennen weten wel of ik het meen of niet. En nadat Jacco zei dat hij er alleen voor sensatie is snap ik ook wel dat jullie mij ook niet meer vertrouwen, Maar ik wou mezelf wel uitleggen, The least I can do is explain it all. Ik voel me echt heel gemakkelijk om dit met jullie te delen maar dit was al aan de gang toen de beruchte ruzie van toen er was. En ik zat ook echt niet lekker in mn vel toen en ik was niet mezelf. Ik vraag jullie niet om een kans of om me te vergeven, Maar ik vraag alleen om naar mijn uitleg te luisteren en het mee te nemen. Dit was echt niet makkelijk om te vertellen maar dit ben ik jullie nu wel verschuldig.


    Mag ik vragen of die uit de hand gelopen situatie kwam door de slechte thuisbasis? Daarmee bedoel ik, de meeste mensen die 'pesten' hebben daar vaak een reden voor. Frustraties afwerken, jaloezie, sommigen voelen zich slecht en door anderen te kleineren gaan ze zich net beter voelen. Meestal is dit ook onbewust.

    Volgens mij, en spreek me gerust tegen als het niet zo is, was dat bij jou zo. Nu je je leven weer terug wat op rails heb, kan je weer even bezinnen. Je beseft dat het fout is.
    Ik keur niet goed wat er gebeurd is, en kan niet in je gevoel kijken. Maar misschien zit dit gewoon heel diep bij je, net zoals het bij ond diep zit.

    Het feit dat ik je dus eerst niet geloofde, was door Jacco, maar ook gewoon omdat we het niet wisten. Niemand had een beeld, je hebt het ons gegeven. Niet dat door dit de situatie minder erg is, maar je was jezelf kwijt. Ik weet niet wat ik met deze situatie moet. Ik geloof je, maar het is ieder zijn mening om te vergeven.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rick, ik ben weggegaan omdat het me verlopig nog niet lukt met jullie in een topic te zijn, maar ik wilde je wel het voordeel van de twijfel te geven en kijken of je je gedraagde, als dat zo is kom ik zeker terug en kunnen we weer gezellig praten. Dus van mij mag je gewoon blijven, verwacht alleen iet van mij dat ik er gewoon over kan gaan.
    Wat je nu zegt wisten we uiteraard niet an dat is allemaal uiterst kut(op het feit na dat jij en Suuz nog samenzijn dan.) Dus ik wens je ook veel sterkte.
    Dus als je nog kunt afwachten?

    Jacco, bij jou was ik ongeveer hetzelfde van plan als bij Rick, maar jij blijft je gewoon als een klein kind gedragen!

    Tamara, als je maar de helft weet, bemoei je er dan niet mee.
    Ik wil dit niet bot bedoelen, maar ze hebben wel wat meer aangericht dan dat alleen.


    Queer zijn is gewoon alles

    CrissSquared schreef:
    Als ik jouw verhaal zo lees, Rick, merk ik weer dat ik niet over mijn leven mág klagen, omdat ik zowat een perfect leven heb in vergelijking met de omstandigheden waar anderen mensen zich in verkeren.
    Mijn moeder ziet het daarentegen vaak wel anders. Ja, bij ons in huis zijn er soms aardig wat tegenslagen, maar die slaan meestal niet op mij.


    Iedereen mag over zijn/haar leven klagen want iedereen beleeft het op een andere/intensere manier. Ik heb het er zelf vaak ook niet over gehad omdat ik vond dat mijn leven nog echt meeviel met dat van die vriendin. Die zat in een inrichting mocht zo lang geen contsct . ze moest in de isolatie cel omdat ze dagelijks haar zelf op hing in de kast.Maar als je ergens mee zit mag je er gewoon over praten toch? Gewoon lekker klagen joh ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    @Tamara (Als jij Offside bent :x)

    Ik vind het echt aardig dat je meedenkt maar Jarne heeft wel gelijk. Soms is het beter om je terzijde te houden. Dat bedoel ik niet gemeen. Want meedenken is altijd goed maar ik denk dat je het wel snapt.

    @Jarne ik denk dat Jacco dit topic wel met rust kan laten. En van mij mag je er ook wel gewoon bij blijven. Ik ben niet op ruzies uit. Dus naar mijn mening kunnen we dan toch het eerste tijdje dan allebei blijven en een beetje langs elkaar heenlopen? Ik zou het zo zonde vinden als je weg gaat omdat je niet met me in een topic wil zitten. Although ik je echt dankbaar ben voor die kans !!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.