• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het lijkt er wel op dat ik nog vermoeider ben als ik alleen leuke dingen doe op een dag.
    Maar ik moet voor maandag die eindpresentatie van stage aanpassen, omdat we hem opnieuw moeten houden op school in juni, op terugkomdag voor andere studenten die op stage zijn. Mag ik niet gewoon aangeven dat ik daar honderd procent geen zin in heb?
    Op het moment wil ik gewoon mijn diploma hebben en kunnen beginnen aan hetgeen wat ik al twee jaar wil en dat is studeren aan het hbo in Amsterdam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik denk dat het de sfeer ten goede zal komen als ik er niet meer ben hier. Iedereen heeft mn excuses gekregen en die waren echt gemeend maar ik ben hier niet om de sfeer te verzieken. Bedankt voor de mensen die me een kans gaven dat is echt meer dan ik verdien. Maar ik gun jullie een leuk topic en als dat betekent dat ik er geen deel van ben heb ik dat graag voor jullie over.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, ik vroeg me nog iets af. Zijn Suuz en jij nog samen?
    Het zou namelijk wel zo leuk zijn als dat zo was.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Rick, ik vroeg me nog iets af. Zijn Suuz en jij nog samen?
    Het zou namelijk wel zo leuk zijn als dat zo was.


    Dat hoop ik ook (:
    Zou inderdaad leuk zijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:16 ]


    26 - 02 - '16

    Saltzman schreef:
    Ik denk dat het de sfeer ten goede zal komen als ik er niet meer ben hier. Iedereen heeft mn excuses gekregen en die waren echt gemeend maar ik ben hier niet om de sfeer te verzieken. Bedankt voor de mensen die me een kans gaven dat is echt meer dan ik verdien. Maar ik gun jullie een leuk topic en als dat betekent dat ik er geen deel van ben heb ik dat graag voor jullie over.


    Ik denk niet dat het veel gaat helpen als je de zielenpoot blijft uithangen. Je hebt nu al zoveel keer gezegd dat het je spijt, maar als mensen er niet op reageren, denk ik niet dat het nog veel zin heeft om het nog tien keer te zeggen.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het veel gaat helpen als je de zielenpoot blijft uithangen. Je hebt nu al zoveel keer gezegd dat het je spijt, maar als mensen er niet op reageren, denk ik niet dat het nog veel zin heeft om het nog tien keer te zeggen.


    Dat doet hij niet, maar om eerlijk te zijn zou ik het ook niet tof vinden als mensen gewoon niet reageren. Als ze zeggen "ik wil je hier niet meer", best, maar genegeerd worden is echt erger dan dat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Dat doet hij niet, maar om eerlijk te zijn zou ik het ook niet tof vinden als mensen gewoon niet reageren. Als ze zeggen "ik wil je hier niet meer", best, maar genegeerd worden is echt erger dan dat.


    Ik kan die mensen best begrijpen.


    16 - 09 - '17

    Ik hou me verder ook allemaal uit dit gezeur, als ik eerlijk ga zeggen wat ik vind krijg ik ook weer een potje gezeik over me heen.

    Haal mij ook maar er vanaf als t zo moet, ik zie wel of ik terug kom.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb ook alles op de voet gevolgd, ik was er bij alle topics bij en ik heb alles dus gezien. Ik ben echter wel van mening dat mensen kunnen veranderen en oprecht spijt kunnen hebben van iets. Van mij mag hij terugkomen, want ik ben bereid om hem te vergeven (ook al heeft hij niet specifiek raar gedaan tegen mij of zo)


    26 - 02 - '16

    Stylinsexual schreef:
    Ik hou me verder ook allemaal uit dit gezeur, als ik eerlijk ga zeggen wat ik vind krijg ik ook weer een potje gezeik over me heen.

    Haal mij ook maar er vanaf als t zo moet, ik zie wel of ik terug kom.


    Zeg maar. Voor mijn part mag je het zeggen, wat je mening ook is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal blijven bij The Nightclub. Ik ren niet meer weg van de problemen en hier en daar kan ik mensen vergeven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zal hier ook niet zomaar meer weggaan.


    26 - 02 - '16

    Hij kan oprecht spijt hebben, maar ik kan niet door een computer kijken of hij er nu mee lacht of niet. Ik ga niet zeggen dat hij liegt, het kan inderdaad zo zijn dat het allemaal heel oprecht is en dat is heel mooi, maar er is eerder gezegd dat niet iedereen alles kan vergeten. En Tamara, ga je gang hoor.

    Plus, ondanks dit ga ik ook niet weglopen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:25 ]


    16 - 09 - '17

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Zeg maar. Voor mijn part mag je het zeggen, wat je mening ook is.


    Hier komt even mijn speech.

    Ik heb nu alleen nog maar Jarne, Kyle en Sylvie tegen hem zien gaan, of ik heb echt slecht opgelet. Nu is het alsof hij helemaal niet meer welkom is, terwijl we een groep zijn. We kunnen nu doen van 'hij is de badguy' terwijl we hem niet eens een kans geven. Echt, ik heb in zijn situatie gestaan in het echt en dan is het laatste waar je op staat te wachten dat gedrag.
    Het is hartstikke gezeur om iets van een tijd geleden, we blijven gewoon veel te veel hangen. De enige waar ik me in kan vinden dat het kut is -is Kyle, maar goed, ik hou mijn mond voor ik een aanval krijg.


    wat was dit ookalweer

    Ik en Suuz zijn nu al meer dan een jaar gelukkig samen. En ik probeer niet de martelaar uit te hangen ik probeer de sfeer terug te krijgen en als er zoveel mensen weg gaan omdat ik er ben ga ik bij deze zelf weg.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.