• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ja, klopt! Het is iets compleet nieuws, maar ik vind zelf dat ik een goede beslissing heb genomen (:


    Het staat echt leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Het staat echt leuk!


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Mensen, ik zit in crisis. Ik moet over twee weken stage lopen maar ik heb geen stage. Ik heb al iets van 20 bedrijven gehad en niemand wilt mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Mensen, ik zit in crisis. Ik moet over twee weken stage lopen maar ik heb geen stage. Ik heb al iets van 20 bedrijven gehad en niemand wilt mij.


    Weet de school waar je op zit dit al? Kan die niet ingrijpen?


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Weet de school waar je op zit dit al? Kan die niet ingrijpen?


    Mijn school weet ervan. In mijn klas heeft namelijk de helft hetzelfde probleem maar toch doen ze er niks aan. Geen stage betekend dat ik dit jaar niet kan afsluiten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Mijn school weet ervan. In mijn klas heeft namelijk de helft hetzelfde probleem maar toch doen ze er niks aan. Geen stage betekend dat ik dit jaar niet kan afsluiten.


    Dat is gewoon naaiwerk vind ik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Mijn school weet ervan. In mijn klas heeft namelijk de helft hetzelfde probleem maar toch doen ze er niks aan. Geen stage betekend dat ik dit jaar niet kan afsluiten.


    Wat een kut mentaliteit heeft die school dan. Je zou denken dat een school er goed achteraan moet zitten om jou te laten slagen, maar ja, dat valt kennelijk vies tegen op sommige plekken o.o


    26 - 02 - '16

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Mijn school weet ervan. In mijn klas heeft namelijk de helft hetzelfde probleem maar toch doen ze er niks aan. Geen stage betekend dat ik dit jaar niet kan afsluiten.

    Hey, dat herken ik.
    Mijn broer volgt een opleiding waar hij zo'n zeven jaar geleden mee is begonnen en bij die opleiding moet hij twee keer per schooljaar stage lopen. Geen stageplek of geen goedgekeurde stage betekent dat je een half jaar vertraging hebt.
    De opleiding zelf duurt vier jaar, maar vanwege het feit dat mijn broer zijn stages verschillende keren niet zijn goedgekeurd door de school en meerdere keren zat hij in een groepje waarbij verschillende leden ermee uitscheden.
    Wij zien de hogeschool waar hij de opleiding volgt nu als de slechtste school waar je maar een opleiding kunt volgen.

    Dus ik weet hoe je je voelt. Scholen doen er meestal ook niks aan als je geen stageplek hebt, omdat je dan waarschijnlijk het jaar over moet doen en dan weer de school lekker mag betalen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Mijn school weet ervan. In mijn klas heeft namelijk de helft hetzelfde probleem maar toch doen ze er niks aan. Geen stage betekend dat ik dit jaar niet kan afsluiten.


    Wauw, dat is echt vervelend zeg, de school moet hier toch een oplossing voor hebben? Bij mijn school hadden ze vaste stageplekken zodat wij geen problemen zouden hebben met het vinden van een stageplek, daarom kregen wij ook altijd onze plek aangewezen in plaats van zelf te zoeken. Ik vind het echt kut voor je ;s


    16 - 09 - '17

    Bij mij op school moet de stageplek aequor gekwalificeerd zijn. Op die site moesten we in het begin dan ook onze stages zoeken maar in mijn omgeving (in een straal van 50km) waren maar 20 bedrijven op die site te vinden. Hieronder stonden ook een stel supermarkten, keukenkampioens en een domino's pizza. Ik zelf doe een opleiding welness&lifestyle dus ik begrijp niet waarom die dingen er bij mijn opleiding tussen staan. Daarnaast heb ik besloten dat ik mijn fit!vak A (landelijk fitness diploma) wil halen. Dat betekend dat ik verplicht stage moet lopen bij een sportschool. Dat is al helemaal een ramp omdat de grotere opleidingen zoals CIOS en ROC al veel eerder stage zijn gaan zoeken dus zij hebben bijna alle plaatsen al. Nu heb ik mijn school zo ver dat ik een niet gekwalificeerde mag vragen of ze zich willen kwalificeren, dat willen de meeste bedrijven niet terwijl ze er zelf niks voor hoeven te doen. Alleen maar een formulier invullen en dat is het. Het kost niet eens geld.
    Maar goed, nu heb ik dus weer een stel bedrijven gemaild maar bijna niemand reageert en de mensen die reageren die hebben geen plaats.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Bij mij op school moet de stageplek aequor gekwalificeerd zijn. Op die site moesten we in het begin dan ook onze stages zoeken maar in mijn omgeving (in een straal van 50km) waren maar 20 bedrijven op die site te vinden. Hieronder stonden ook een stel supermarkten, keukenkampioens en een domino's pizza. Ik zelf doe een opleiding welness&lifestyle dus ik begrijp niet waarom die dingen er bij mijn opleiding tussen staan. Daarnaast heb ik besloten dat ik mijn fit!vak A (landelijk fitness diploma) wil halen. Dat betekend dat ik verplicht stage moet lopen bij een sportschool. Dat is al helemaal een ramp omdat de grotere opleidingen zoals CIOS en ROC al veel eerder stage zijn gaan zoeken dus zij hebben bijna alle plaatsen al. Nu heb ik mijn school zo ver dat ik een niet gekwalificeerde mag vragen of ze zich willen kwalificeren, dat willen de meeste bedrijven niet terwijl ze er zelf niks voor hoeven te doen. Alleen maar een formulier invullen en dat is het. Het kost niet eens geld.
    Maar goed, nu heb ik dus weer een stel bedrijven gemaild maar bijna niemand reageert en de mensen die reageren die hebben geen plaats.


    Whut. Jouw school is echt belachelijk bezig. Wel balen van die bedrijven, dat ze niet reageren :c

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 15:26 ]


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Whut. Jouw school is echt belachelijk bezig. Wel balen van die bedrijven, dat ze niet reageren :c


    Zijn ze ook. Ik word er echt wanhopig. En het is echt zo vervelend dat die bedrijven niet reageren. Ik ga ze denk ik binnenkort allemaal even bellen maar ik ben helemaal niet goed in bellen dus dat wordt een feest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Bij mij op school moet de stageplek aequor gekwalificeerd zijn. Op die site moesten we in het begin dan ook onze stages zoeken maar in mijn omgeving (in een straal van 50km) waren maar 20 bedrijven op die site te vinden. Hieronder stonden ook een stel supermarkten, keukenkampioens en een domino's pizza. Ik zelf doe een opleiding welness&lifestyle dus ik begrijp niet waarom die dingen er bij mijn opleiding tussen staan. Daarnaast heb ik besloten dat ik mijn fit!vak A (landelijk fitness diploma) wil halen. Dat betekend dat ik verplicht stage moet lopen bij een sportschool. Dat is al helemaal een ramp omdat de grotere opleidingen zoals CIOS en ROC al veel eerder stage zijn gaan zoeken dus zij hebben bijna alle plaatsen al. Nu heb ik mijn school zo ver dat ik een niet gekwalificeerde mag vragen of ze zich willen kwalificeren, dat willen de meeste bedrijven niet terwijl ze er zelf niks voor hoeven te doen. Alleen maar een formulier invullen en dat is het. Het kost niet eens geld.
    Maar goed, nu heb ik dus weer een stel bedrijven gemaild maar bijna niemand reageert en de mensen die reageren die hebben geen plaats.

    Het is echt vervelend als je stage moet vinden bij een bedrijf met een bepaalde kwalificatie.
    Bij de opleiding die ik volg, wat mediavormgeving is, moeten de bedrijven ingeschreven staan bij het GOC en het GOC heeft nou net een ontzettend vervelende website om stages te vinden.
    Aan het begin van mijn volgende schooljaar moet ik opnieuw stage lopen en ik zie er al weer tegen op om te moeten gaan zoeken naar een stageplek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JaceLightwood schreef:
    Bij mij op school moet de stageplek aequor gekwalificeerd zijn. Op die site moesten we in het begin dan ook onze stages zoeken maar in mijn omgeving (in een straal van 50km) waren maar 20 bedrijven op die site te vinden. Hieronder stonden ook een stel supermarkten, keukenkampioens en een domino's pizza. Ik zelf doe een opleiding welness&lifestyle dus ik begrijp niet waarom die dingen er bij mijn opleiding tussen staan. Daarnaast heb ik besloten dat ik mijn fit!vak A (landelijk fitness diploma) wil halen. Dat betekend dat ik verplicht stage moet lopen bij een sportschool. Dat is al helemaal een ramp omdat de grotere opleidingen zoals CIOS en ROC al veel eerder stage zijn gaan zoeken dus zij hebben bijna alle plaatsen al. Nu heb ik mijn school zo ver dat ik een niet gekwalificeerde mag vragen of ze zich willen kwalificeren, dat willen de meeste bedrijven niet terwijl ze er zelf niks voor hoeven te doen. Alleen maar een formulier invullen en dat is het. Het kost niet eens geld.
    Maar goed, nu heb ik dus weer een stel bedrijven gemaild maar bijna niemand reageert en de mensen die reageren die hebben geen plaats.


    Ik weet niet waar je woont maar je kunt eens proberen bij Anytime Fitness? ( just trying to think/help)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar je woont maar je kunt eens proberen bij Anytime Fitness? ( just trying to think/help)

    Wat toevallig. Die zit sinds kort in mijn woonplaats.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."