• Ik heb het de laatste tijd heel vaak: de index knop van de mobiele versie doet het niet. Ik vroeg me af of meerdere mensen hier ook last van hebben. (Op dit moment doe hij het ook niet) Ik weet zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt.

    - Edit. Natuurlijk. De hele dag doet hij het niet en nu ik dit topic activeer, opeens weer wel. ;D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 21:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik de mobiele versie regelmatig, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van heb gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die van mij doet het wel, maar springt dan weer vaak weg na het openen, nog voordat ik uberhaupt tijd had om ergens op te klikken. Irriteer ik me wel een beetje aan eigenlijk haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er zelf geen ervaringen mee. =S
    Indien veel users dit ervaren, zal het mogelijk aan het script of de telefoonbrowser in combi met het script liggen. Volgens mij kan Rutger er dan wel iets aan doen. Maar dan zouden meer mensen dit moeten ervaren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Derks schreef:
    Die van mij doet het wel, maar springt dan weer vaak weg na het openen, nog voordat ik uberhaupt tijd had om ergens op te klikken. Irriteer ik me wel een beetje aan eigenlijk haha.


    Oh, dat heb ik ook heel vaak!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er nooit problemen mee gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb af en toe dat de mobiele versie niet meer aanpast aan mijn scherm. Dat was altijd wel zo, maar nu doet hij af en toe verspringen dat hij niet helemaal past. Maar met de menu knop heb ik nog niet gehad


    It's never gonna happen, Guys.

    Daar heb ik nooit last van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.