• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)
    Wew, bitchyyy


    En dan was geen nuttige toevoeging. Beter had je dat niet gezegd.


    26 - 02 - '16

    Jacco, dat was echt niet nodig, echt niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Right, Jacco. Nu heb je maar mooi bewezen dat jij je sorry dus niet meende. Goed gedaan, jij hebt nog meer afgedaan voor mij.


    16 - 09 - '17

    Dit bedoelen we dus.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nope true, maar is dit gezeik allemaal wel nodig? Kom op, Rick en ik bieden onze excuses aan, omdat het ons spijt van wat er een half jaar geleden gebeurd is. En iedereen hier doet zo kinderachtig, het voelt net alsof wij niet mee mogen doen met verstoppertje of zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Begrijp dan maar dat als jij in onze schoenen staat hoe het voelt hoe jullie deden. Eerlijk? Ik geloof jullie gezeik gewoon niet meer, lach er maar mee, dit is niet grappig! Dus vergeet het maar dat ik het ooit zal vergeten.


    16 - 09 - '17

    Jacco, kan je aub niet schelden? Dat doen wij allemaal ook niet. Je kan je mening geven, maar kan je het wel netjes houden?


    -

    Aldea schreef:
    Jacco, kan je aub niet schelden? Dat doen wij allemaal ook niet. Je kan je mening geven, maar kan je het wel netjes houden?
    Ik scheld niet eens?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanderwoodsen schreef:
    Nope true, maar is dit gezeik allemaal wel nodig? Kom op, Rick en ik bieden onze excuses aan, omdat het ons spijt van wat er een half jaar geleden gebeurd is. En iedereen hier doet zo kinderachtig, het voelt net alsof wij niet mee mogen doen met verstoppertje of zo


    Jacco je doet nu zelf net zo kinderachtig. Ik snap heel goed dat Sylvie me geen kans wil geven. Echt en ik wil me juist niet opdringen. Maar kunnen we niet met z'n alles volwassen doen? Als ik hier niet welkom ben dan kan ik daar ook gewoon mee leven maar laten we er geen discussie maken van een week want daar zit niemand op te wachten (ik ook niet).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tylan schreef:
    Begrijp dan maar dat als jij in onze schoenen staat hoe het voelt hoe jullie deden. Eerlijk? Ik geloof jullie gezeik gewoon niet meer, lach er maar mee, dit is niet grappig! Dus vergeet het maar dat ik het ooit zal vergeten.
    Nah, mij zou het persoonlijks niks doen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als jij dan zo graag jouw excuses wil aanbieden, waarom moet jij dan tussen door de lul uithangen en zo het vertrouwen te schande brengen?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Ik scheld niet eens?

    Indirect noemde je Sylvie wel een bitch. En dat is helemaal niet leuk.


    -

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Nah, mij zou het persoonlijks niks doen


    Dat was al lang duidelijk.


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    (...)
    Indirect noemde je Sylvie wel een bitch. En dat is helemaal niet leuk.
    Uhm nee? Haar reactie was bitchy, ik heb niks over haar gezegd?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Thylan schreef:
    Als jij dan zo graag jouw excuses wil aanbieden, waarom moet jij dan tussen door de lul uithangen en zo het vertrouwen te schande brengen?
    Ach, je hebt gelijk. Ik ben hier gewoon voor de sensatie. Trouwens, geloof me wel op mijn woord dat Rick er wel echt spijt van heeft en zijn excuses wel echt meent.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf