• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    CrissSquared schreef:
    Nu voel ik me het meest verschrikkelijkste persoon op aarde.
    Ik heb zonet naar mijn moeder geschreeuwd, zonder dat het mijn bedoeling was. Ik was bezig voor stage en mijn moeder vertelde me op een gegeven moment iets wat ik al wist. Vervolgens heb ik keihard naar haar geschreeuwd: "Ja, ik weet het! Ik weet het!" en als reactie moest mijn moeder van mijn geschreeuw huilen.
    Dinsdagavond had ik er nog met een jongen over dat ik best gemeen kan zijn en nu weet ik echt waarom.


    Oei, gewoon excuses aanbieden.


    16 - 09 - '17

    CrissSquared schreef:
    Nu voel ik me het meest verschrikkelijkste persoon op aarde.
    Ik heb zonet naar mijn moeder geschreeuwd, zonder dat het mijn bedoeling was. Ik was bezig voor stage en mijn moeder vertelde me op een gegeven moment iets wat ik al wist. Vervolgens heb ik keihard naar haar geschreeuwd: "Ja, ik weet het! Ik weet het!" en als reactie moest mijn moeder van mijn geschreeuw huilen.
    Dinsdagavond had ik er nog met een jongen over dat ik best gemeen kan zijn en nu weet ik echt waarom.

    Awh, dat is gewoon zo rot! Voor jou en jouw moeder. Zeg even sorry. Dat betekend veel meer voor hun dan we willen geloven.


    -

    Ik ben bang zometeen een black out te krijgen (no_chears)
    Zat mezelf netbte overhoren en ik vergat steeds weer belangrijke woorden die de zin eigenlijk afmaken. Zo der die woorden kan je eter helemaal niks opschrijven omdat t toch fout wordt geteld.


    -

    @Sylvie en Gail Ik heb me inderdaad verontschuldigd en gelukkig is mijn moeder iemand die niet al te lang in één emotie blijft hangen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me echt ontzettend rot. Moodswings van hier tot Tokio. Het ene moment ben ik opgelucht en op het andere moment voel ik me eenzaam. Dit is echt niet leuk.


    26 - 02 - '16

    Mijn topics.
    Zo druk met school, dus ik was aardig afwezig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aaaah, mn netflix doet het niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben nu bezig met een windows praktijk toets in virtualisatie x(,
    Maar de hardeschijf is nu nog na een half uur niet gemaakt (virtuele hardeschijf)
    En ik snap er echt geen kut van x)
    Dat wordt een 1. #woeptiefuckingdoe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halloooo (:


    16 - 09 - '17

    Is hier nog iemand?
    Trouwens, die song of the night staat er echt al heel lang.


    16 - 09 - '17

    Jullie kijken naar de toekomstige medewerker van Ava :'D (Ava is een winkel met heel veel kunst en knutsel materiaal.)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    Jullie kijken naar de toekomstige medewerker van Ava :'D (Ava is een winkel met heel veel kunst en knutsel materiaal.)


    Proficiat, toch iemand die werk vindt.


    16 - 09 - '17

    Thylan schreef:
    Jullie kijken naar de toekomstige medewerker van Ava :'D (Ava is een winkel met heel veel kunst en knutsel materiaal.)

    Wat leuk!

    En Sylvie, voor je het weet heb jij ook een baan. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Wat leuk!

    En Sylvie, voor je het weet heb jij ook een baan. (;


    Zullen we wel zien, er valt niks te vinden. Tegenwoordig zit ik ook heel veel opleidingen te bekijken.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Zullen we wel zien, er valt niks te vinden. Tegenwoordig zit ik ook heel veel opleidingen te bekijken.

    Een nieuwe opleiding is inderdaad ook een uitkomst.
    Waarom gaan zulke dingen niet zoals bij de Sims? Daarbij kan je elke baan nemen die je wilt zonder dat je er moeite voor hoeft te doen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."