• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •



    Song of the night: Take me to church Hozier.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 3 januari.
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Rani met Honest | Kodaline.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Saltzman schreef:
    Ik en Suuz zijn nu al meer dan een jaar gelukkig samen. En ik probeer niet de martelaar uit te hangen ik probeer de sfeer terug te krijgen en als er zoveel mensen weg gaan omdat ik er ben ga ik bij deze zelf weg.


    Ah, klopt ja, ik had het al op Facebook gezien. 24 december toch? :3

    Gefeliciteerd nog!


    26 - 02 - '16

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Hier komt even mijn speech.

    Ik heb nu alleen nog maar Jarne, Kyle en Sylvie tegen hem zien gaan, of ik heb echt slecht opgelet. Nu is het alsof hij helemaal niet meer welkom is, terwijl we een groep zijn. We kunnen nu doen van 'hij is de badguy' terwijl we hem niet eens een kans geven. Echt, ik heb in zijn situatie gestaan in het echt en dan is het laatste waar je op staat te wachten dat gedrag.
    Het is hartstikke gezeur om iets van een tijd geleden, we blijven gewoon veel te veel hangen. De enige waar ik me in kan vinden dat het kut is -is Kyle, maar goed, ik hou mijn mond voor ik een aanval krijg.


    Aurora heeft er iets van gezegd, Gail heeft er gisteren iets van gezegd, dus het zijn niet alleen Jarne, Kyle en ik. Dat jullie hem accepteren enz, doen jullie maar, maar wij zijn niet jullie. Je kan ons niet verplichten om hem weer zomaar te vergeven en accepteren. Er is toen genoeg gebeurd waar ik me rot om heb gevoeld en sorry, maar als je bij onderaan the bottom komt, dan blijf je daar ook mooi voor een hele lange tijd.


    16 - 09 - '17

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ah, klopt ja, ik had het al op Facebook gezien. 24 december toch? :3

    Gefeliciteerd nog!


    Ja klopt ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Ik en Suuz zijn nu al meer dan een jaar gelukkig samen.

    Wat leuk dat jullie nog bij elkaar zijn.
    Veel vrienden van mij met een langeafstandsrelatie houden er meestal na een half jaar er al mee op. Dat vind ik dan altijd weer jammer om te horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tylan schreef:
    (...)

    Aurora heeft er iets van gezegd, Gail heeft er gisteren iets van gezegd, dus het zijn niet alleen Jarne, Kyle en ik. Dat jullie hem accepteren enz, doen jullie maar, maar wij zijn niet jullie. Je kan ons niet verplichten om hem weer zomaar te vergeven en accepteren. Er is toen genoeg gebeurd waar ik me rot om heb gevoeld en sorry, maar als je bij onderaan the bottom komt, dan blijf je daar ook mooi voor een hele lange tijd.


    Ik zeg ook niet dat jullie nu moeten zijn van 'Heeey, welkom terug! Heb je gemist!' Echt, je doet je ding maar lekker, maar je kan hem ook negeren.

    Ja, voor een hele tijd. We zijn een half jaar verder, je kan niet weten of mensen veranderen zonder ze een kans te geven. Hoe kwetsend het ook kan voelen of hoe pijn het ook kan doen. We zijn niet goed of slecht, iedereen heeft andere kanten.


    wat was dit ookalweer

    Tylan schreef:
    (...)

    Aurora heeft er iets van gezegd, Gail heeft er gisteren iets van gezegd, dus het zijn niet alleen Jarne, Kyle en ik. Dat jullie hem accepteren enz, doen jullie maar, maar wij zijn niet jullie. Je kan ons niet verplichten om hem weer zomaar te vergeven en accepteren. Er is toen genoeg gebeurd waar ik me rot om heb gevoeld en sorry, maar als je bij onderaan the bottom komt, dan blijf je daar ook mooi voor een hele lange tijd.


    Eerlijk gezegd - en het is niet gemeen bedoeld naar Aurora toe, echt niet, maar vind ik niet dat je over zo'n dingen kunt oordelen als je er zelf niet bij was - toch niet goed. Je hoort een verhaal, je hoort er iemand over bezig en dan lees je de conversaties met die gedachten in je achterhoofd, dus zie je het eigenlijk maar van langs één kant. Bij de rest begrijp ik het wel en ik praat het helemaal niet goed - onthoud dat alsjeblieft.
    Ik verplicht jullie ook tot niets, iedereen heeft recht op z'n mening en als ik de mijne niet onder stoelen of banken steek, verwacht ik dat ook lang niet van andere mensen. In snap je wel - maar ik vind het jammer.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat jullie nu moeten zijn van 'Heeey, welkom terug! Heb je gemist!' Echt, je doet je ding maar lekker, maar je kan hem ook negeren.

    Ja, voor een hele tijd. We zijn een half jaar verder, je kan niet weten of mensen veranderen zonder ze een kans te geven. Hoe kwetsend het ook kan voelen of hoe pijn het ook kan doen. We zijn niet goed of slecht, iedereen heeft andere kanten.


    Al zijn we tien jaar verder, again, niet iedereen is hetzelfde.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Aurora heeft er iets van gezegd, Gail heeft er gisteren iets van gezegd, dus het zijn niet alleen Jarne, Kyle en ik. Dat jullie hem accepteren enz, doen jullie maar, maar wij zijn niet jullie. Je kan ons niet verplichten om hem weer zomaar te vergeven en accepteren. Er is toen genoeg gebeurd waar ik me rot om heb gevoeld en sorry, maar als je bij onderaan the bottom komt, dan blijf je daar ook mooi voor een hele lange tijd.


    Dat doe ik niet. Ik ga nu even namens mezelf spreken, want anders zeg ik nog iets dat niet voor iedereen geldt en dan zit ik met de gebakken peren ;x

    Maar ja, ik heb het je niet verplicht. Ik snap het ook heel goed, dat je dat het niet lukt. Ik heb dit buiten het forum ook. Ik heb mijn ex, die mij meer dan een jaar geleden keihard liet vallen en mij zwart maakte, ook (nog) niet vergeven. Natuurlijk is dit niet te vergelijken en zijn dit compleet verschillende situaties, maar het gaat wel ongeveer om hetzelfde idee; persoon x doet iets richting andere persoon/personen en dat laat sporen na. De een heeft er x gedachten over, de andere weer andere en ieder deelt zijn eigen mening. Ik ben veranderd met de manier waarop ik kijk naar dit forum. Ik vergeet dingen die zijn voorgevallen, of doe een poging daartoe, maar dat lukt dus alleen op het forum en niet met dingen buiten het forum. Misschien ook wel omdat ik er minder ver in heb gestaan, in de situatie, dan jullie. Met dat betreft doet mijn mening er dan ook niet heel erg toe, aangezien ik me dus grotendeels afzijdig heb gehouden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:36 ]


    26 - 02 - '16

    @Jacco en Rick en zo ongeveer iedereen die bij het ruzie betrokken waren.

    Kijk, ik ga niet liegen. Er waren tijden waar het echt lachen was. Zo gezellig was het. Maar ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat het einde wel iets deed. En dat alles gevoelens erover niet zomaar met een 'sorry' in 1, 2, 3 weg gaan. Ik zeg niet dat het niet goed is dat je een sorry kwam zeggen, is juist mooi. Maar ik denk dat jullie wel kan begrijpen dat we niet weten wat we ervan moeten denken. Want wie weet meen je het helemaal niet en is dit een of ander grap van jou. En jullie kunnen ons dat niet kwalijk nemen. Want zo kwam jaimy ineens het topic binnen lopen en zeggen dat ze weg wiltde nadat ze een hele tijd afwezig was. (Niet dat ze anders niet welkom is hoor. Dat is ze wel.) En dan ineens Jacco, dan Rick en dan Kim. Lijkt wel...... afgesproken.

    Tja, ik ben nu eenmaal iemand die graag het goede in mensen wilt geloven, maar soms is het gewoon verdomd moeilijk. En dit is nu eenmaal een van die situaties. Ik wil best vergeven en ik kan best een woordje met jullie wisselen. Maar vergeten? Nee, helaas zal ik bij elk woord dat ik tegen jullie zeg, drie keren nadenken.


    -

    Ik ben het met Gail eens. We zitten op een forum op internet en we hebben geen idee of iemand zijn bericht meent of niet. Dat kan je namelijk niet zien.
    Dus zal het voor de ene persoon moeilijker zijn om anderen te vergeven dan voor anderen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eens met Gail.


    16 - 09 - '17

    CrissSquared schreef:
    Ik ben het met Gail eens. We zitten op een forum op internet en we hebben geen idee of iemand zijn bericht meent of niet. Dat kan je namelijk niet zien.
    Dus zal het voor de ene persoon moeilijker zijn om anderen te vergeven dan voor anderen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    True true. Ik snap ook wel dat jullie m niet makkelijk vergeven kunnen en natuurlijk ook niet kunnen zien of ie het meent of niet.

    Maar kunnen we 'm anders wel gewoon een kans geven? Tot nu toe gedraagt ie zich niet als een klojo en lijkt ie zn excuses wel te menen. Is dat niets waard?

    Ik geef 'm een kans. Mjah, dat is mijn mening. Jullie hebben natuurlijk ook gewoon je eigen mening en die respecteer ik ook gewoon. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    True true. Ik snap ook wel dat jullie m niet makkelijk vergeven kunnen en natuurlijk ook niet kunnen zien of ie het meent of niet.

    Maar kunnen we 'm anders wel gewoon een kans geven? Tot nu toe gedraagt ie zich niet als een klojo en lijkt ie zn excuses wel te menen. Is dat niets waard?

    Ik geef 'm een kans. Mjah, dat is mijn mening. Jullie hebben natuurlijk ook gewoon je eigen mening en die respecteer ik ook gewoon. (:


    Nope, sorry.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Nope, sorry.

    Wew, bitchyyy


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf