• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg GIMP is eigenlijk nog best wel een chill programma photoshop is eenvoudiger op een bepaalde manier maar ja :')


    I just caught the wave in your eyes



    ik heb bijvoorbeeld zo'n foto gevonden, is dat ok? Of is dat te overdreven :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga straks mijn photoshop herinstalleren (yey!) en dan ga ik iets nieuws proberen, want die tweede poging is al verwijderd. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind de foto op zich niet slecht al geef ik geen voorkeur. Hij is wel redelijk klein, en moest je hem vergroten zal de kwaliteit ferm dalen. Dus ik weet niet of het een goed idee is om die foto te gebruiken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha ik heb m net gebruikt, de kwailiteit is nog heel goed :') ik heb ook gegoogled op resolutie en die was vrij groot dus miss vandaar, hij valt Echter idd klein uit op Q, strange...

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 17:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Bij mij is die 300x168 maargoed, als die bij jou goed is, dan zal het wel goed zijn zeker... We zien wel wat eruit komt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jup :') bij mij is ie1089 x 1900 geloofk, raarheid enzo


    I just caught the wave in your eyes

    -

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ga wat proberen

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:20 ]


    obsessive rage



    Ik kan alles nog aanpassen, mocht het nodig zijn.


    obsessive rage

    Het DNA plaatje is wat bijeengepropt, bedankt voor iets te maken.Ik vind het lettertype leuk, al vind ik het algemeen wat donker en de letters te licht. Als je die kleuren zou omwisselen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok ik heb alvast het een en ander geknipt enzo en morgen of iets ga ik er mee verder (: (de eerste keer dat ik met GIMP werk en er daadwerkelijk iets uit komt dat niet eruit ziet als gemaakt door een peuter :'))


    I just caught the wave in your eyes

    Offside schreef:
    Het DNA plaatje is wat bijeengepropt, bedankt voor iets te maken.Ik vind het lettertype leuk, al vind ik het algemeen wat donker en de letters te licht. Als je die kleuren zou omwisselen?


    Ja, natuurlijk kan dat ^^


    obsessive rage



    Ik heb het proberen aan te passen (:


    obsessive rage

    Ik denk dat je me niet goed begrijpt, want kijk naar de cirkels tussen de cijfers. De foto vanhet DNA, origineel zijn het cirkels. Bij jou ovalen.

    De letters zijn goed, maar se cover zelf is nog steeds redelijk donker.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys