• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Euhm, ik zou zeggen meer iets naar de adellijke kant. Gabriola of in die trend.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Euhm, ik zou zeggen meer iets naar de adellijke kant. Gabriola of in die trend.


    Ik kan zelf geen lettertypes downloaden, dus ik zal proberen zoiets te zoeken. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Zo beter?

    btw ik had dat meisje uit de beginpost gehaald hahahaha


    I just caught the wave in your eyes

    @ Hajime: Oké, ik vind het daar gewoon niet zo bij passen. Je ziet maar, want ik weet niet echt wat jij hebt.

    @ Surrealistic: ja dat is beter, dankje c: ik weet het, maar het pastte niet in dat geheel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Np was leuk om te doen ^^ en echt sorry dat t zo korrlig is ):

    @Hajime, het lettertype dat ik heb gebruikt voor de titel heet Parchment, miss heb jij die ook, welke editor je dan ook mag gebruiken (:


    I just caught the wave in your eyes



    Zo beter?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morgen ga ik m nog een tikkeltje aanpassen en proberen de originele goede kwaliteit versie te posten (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ja, dat vind ik mooi! ^^
    Sorry dat ik het nu pas zeg :'S zou je rechtsboven, bij de Big Ben, een soort van blauwe gloed kunnen zetten? Ik vind het wat wit.

    En is goed, doe maar. (: ik vind de kwaliteit nog wel goed, ik had erger verwacht. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ja, dat vind ik mooi! ^^
    Sorry dat ik het nu pas zeg :'S zou je rechtsboven, bij de Big Ben, een soort van blauwe gloed kunnen zetten? Ik vind het wat wit.

    En is goed, doe maar. (: ik vind de kwaliteit nog wel goed, ik had erger verwacht. (:


    Doe ik morgen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als ik het niet vergeet, wil ik misschien ook nog wel wat proberen :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb nog één geprobeerd. Ze waren wat moeilijker te blenden, gezien ik het meisje op de achtergrond geblend wilde, maar dat je ze toch nog goed zag op de voorgrond. Ik heb er dus één met en één zonder medaillon gedaan, want met vind ik het minder mooi, maar gezien jij een adelijk element wilde, heb ik 'm er maar op gedaan. :'D En oh, trouwens, moest je niet weten waarom ik die rivier erop zet, dat is de Thames.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 12:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried





    Ik had er nog één met een ander lettertype gemaakt. De onderste is met het lettertype dat je mooi vond. En er zit een blauwe gloed over de Big Ben! De tweede valt nogal groot uit op tinypic, maar hij is gewoon normaal op Quizlet. Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ Leah: bedankt dat je er nog een maakte. Hij is zeker heel mooi! ^^
    Ik had er graag een adellijk element in gehad, maar meer als opvulling. Hier past hij inderdaad beter niet, zou jr hier die paarse vlek onder de tit weg kunnen doen? En ev de titel over heel de onderste lengte laten lopen?

    @ Hajime: oeh, ja ik vind het beter. (: ik geef een voorkeur aan het bovenste.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik had even zin om wat te prutsen. :3 Er zit geen titel op, want dat lukte even niet goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik had even zin om wat te prutsen. :3 Er zit geen titel op, want dat lukte even niet goed.



    Ik vraag me eigenlijk al een hele tijd af welk programma jij gebruikt ((:


    I just caught the wave in your eyes