• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ik denk dat je me niet goed begrijpt, want kijk naar de cirkels tussen de cijfers. De foto vanhet DNA, origineel zijn het cirkels. Bij jou ovalen.

    De letters zijn goed, maar se cover zelf is nog steeds redelijk donker.


    Weet ik, maar anders is het nog lelijker. Ik heb het namelijk geprobeerd, maar ik kan denk ik niet heel veel bewerken. Ik ken mijn programma nog niet goed genoeg daarvoor


    obsessive rage

    Ah oké. Dan niet...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ah oké. Dan niet...


    Sorry... Ben er gewoon nog niet goed genoeg in...


    obsessive rage

    Ik ga gewoon maar een tweede poging doen.


    obsessive rage

    Maakt niet uit, ik dacht dat je het kon ....... Want.. coverstore... Maargoed, maakt niet uit. Je doet maar (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Poging 2.


    obsessive rage

    Ik vind het nogal... Duister... Zeker die toren links is nogal ... Angstvallig. Het verhaal speelt zich af in een terug opbouwende wereld, waar de zon weer schijnt (die eigenlijk nooit weg was) en waar dieren leven... Het is een beetje hetzelfde als nu, geen apokalyps, maar dan met licht gemuteerde dieren. En met een paar miljoen mensen minder.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 17:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ik vind het nogal... Duister... Zeker die toren links is nogal ... Angstvallig. Het verhaal speelt zich af in een terug opbouwende wereld, waar de zon weer schijnt (die eigenlijk nooit weg was) en waar dieren leven... Het is een beetje hetzelfde als, geen apokalyps, maar dan met licht gemuteerde dieren. En met een paar miljoen mensen minder.


    Ik verander de achtergrond wel even (:


    obsessive rage



    Veranderd.


    obsessive rage

    Ik weet niet of t nu aan mij ligt of niet... Maar het is nog steeds redelijk donker.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ik weet niet of t nu aan mij ligt of niet... Maar het is nog steeds redelijk donker.


    Is het ook, komt omdat ik eigenlijk gewoon geen zin heb de tekst te veranderen en hij hierdoor nauwelijks zichtbaar is op een licht plaatje. Maar ik ga dan toch maar die tekst veranderen, voor een beter plaatje.


    obsessive rage

    -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 18:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Goya schreef:



    Stiekem vind ik deze het mooist


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik deze het mooist


    Stiekem vindt ik dat een heel groot compliment


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Stiekem vindt ik dat een heel groot compliment


    Hahahaha :3

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 19:40 ]


    I just caught the wave in your eyes