• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zal zien wat ik kan (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oh wow, das wel een heel mooi gescherste dna-sliert. Maar ik ga wat proberen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké dankjewel. ^^
    Ik zal vanavond ook nog eens kijken voor meer foto's. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik ben niet zo'n crack met photoshop. Maar wil je me waarschuwen als je je verhaal online zet? (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Vulpes schreef:
    ik ben niet zo'n crack met photoshop. Maar wil je me waarschuwen als je je verhaal online zet? (:


    Zekers (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil wel iets verlepts proberen ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Ik wil wel iets verlepts proberen ^-^


    Hahaha, het zal wel goedkomen. Ik ben er ook niet zo'n pro in. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Edit: Het meisje mag ook van voor gezien worden, maar de lippen moeten blauw zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Poging één. Dat deel van het raam is er trouwens expres bij gelaten. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Poging één. Dat deel van het raam is er trouwens expres bij gelaten. (:



    Oeh, eerlijk? I like. Ik vind de Big Ben op de achtergrond ook erg leuk. ^^ Kan je de tekst misschien nog aanpassen? Iets groter?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga toch eens iets proberen :") futuristisch Londen... hoe zie jij dat precies?


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Nenya schreef:
    Poging één. Dat deel van het raam is er trouwens expres bij gelaten. (:

    Ik moet zeggen; die is prachtig!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb een poging gedaan...


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Vulpes schreef:
    Ik ga toch eens iets proberen :") futuristisch Londen... hoe zie jij dat precies?


    Niet al te bevolkt, het is na de derde wereldoorlog. De oorlog met kernaanslagen. Maar op zich heeft de mensheid zich al wat kunnen herstellen. Ga dan geen overbevolkte Oxford Street nemen. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BadDreams_ schreef:
    Ik heb een poging gedaan...



    Ik kan de tekst niet zo goed lezen. Zou je die iets beter naar voor kunnen brengen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys