• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Photoshop CS5. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Photoshop CS5. x)


    Ohw wauw ^^ dan werkt dat eig net zo goed als cs6 want t ziet er mooi uit (:

    hoe knip je zo netjes :o

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 15:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Ohw wauw ^^ dan werkt dat eig net zo goed als cs6 want t ziet er mooi uit (:

    hoe knip je zo netjes :o

    Mmh, verschilt. Vaak met quick selection tool of lasso. Of bijwerken met gummetje. Of gewoon goed blenden óf stock foto's gebruiken die al zijn geknipt. :v)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 15:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'



    Tja heb t een en ander aangepast, ik weet niet of het t heeft verbeterd of juist verpest maar ja x)


    I just caught the wave in your eyes

    Moth schreef:
    (...)
    Mmh, verschilt. Vaak met quick selection tool of lasso. Of bijwerken met gummetje. Of gewoon goed blenden óf stock foto's gebruiken die al zijn geknipt. :v)


    Hmm okki dankje :')


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:



    Tja heb t een en ander aangepast, ik weet niet of het t heeft verbeterd of juist verpest maar ja x)


    Ugh ik baal als een stekker dat ik m dus niet normaal kan opslaan en eigenlijk de cover er totaal anders uitziet -,- maar ik heb miss een oplossing gevonden ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Blijkbaar had ik die eerste dus wel opgeslagen, ik vind hem nu pas. :')

    Moth schreef:
    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik had even zin om wat te prutsen. :3 Er zit geen titel op, want dat lukte even niet goed.



    Ik vind hem heel mooi. (: Het valt zeker wel onder wat ik zoek, ik kijk ook even waar de titel eventueel op kan. Misschien onderaan, en dat je zoals hier klik en witte boord plaatst en de tekst in het negatief zet zo heet dat toch of invert of overlay? Ik ben niet goed mee met de namen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Surrealistic schreef:



    Tja heb t een en ander aangepast, ik weet niet of het t heeft verbeterd of juist verpest maar ja x)


    Ik heb het gevoel dat de kwaliteit erg gezakt is, zeker bij de letters. Of was dat altijd al zo? Oops Door de toren langs links vind k het wat druk worden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Beatus schreef:
    Blijkbaar had ik die eerste dus wel opgeslagen, ik vind hem nu pas. :')



    Ghéhé, kunnen de letters in het blauw? En kan er een soort blauwe gloed over?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moth schreef:
    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik had even zin om wat te prutsen. :3 Er zit geen titel op, want dat lukte even niet goed.



    WAUW. Tijd om op te geven


    take me back to the basics and the simple life

    Offside schreef:
    (...)

    Ik heb het gevoel dat de kwaliteit erg gezakt is, zeker bij de letters. Of was dat altijd al zo? Oops Door de toren langs links vind k het wat druk worden.


    Dat was altijd al zo ): en die toren heeft daar altijd al gestaan :') maar ik ga denk ik een nieuwe cover maken :x
    'proberen' dan met GIMP hoewel ik daar niks van snap dus ben benieuwd


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Dat was altijd al zo ): en die toren heeft daar altijd al gestaan :') maar ik ga denk ik een nieuwe cover maken :x
    'proberen' dan met GIMP hoewel ik daar niks van snap dus ben benieuwd


    Oh may gosh. Hahaha :') nja :'S zie je maar hoe mijn mening met de dag verandert. :W
    Doe maar, my bad.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maakt zwart wit achtig uit?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb liever alles in kleur. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys