• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goya schreef:
    (...)

    *trommelt mee*
    She's probably gonna choose yours


    Nah I don't think so, wouldn't make any sense. I think she's gonna choose yours or Moths' cover ((:

    still feeling flattered tho


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Nah I don't think so, wouldn't make any sense. I think she's gonna choose yours or Moths' cover ((:

    still feeling flattered tho


    Haha, she won't choose mine I think. But if she aint gonna choose mine,nor yours, she'll choose Moth's cover, indeed


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Haha, she won't choose mine I think. But if she aint gonna choose mine,nor yours, she'll choose Moth's cover, indeed


    Spontaneously English conversation :'), bit off-topic/spam tho.


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Spontaneously English conversation :'), bit off-topic/spam tho.


    Hahaha. Nobody caress


    take me back to the basics and the simple life

    Moth schreef:
    Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik had even zin om wat te prutsen. :3 Er zit geen titel op, want dat lukte even niet goed.



    Wauw Ö.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Je kiest vast een andere, maar dit is mijn laatste poging.


    obsessive rage

    I'm sorry peep.
    Ik zal morgen pas de winnaar kunnen bekendmaken, want ik zou ook alle covers die ik zal gebruiken in de hoofdstukken bekendmaken, maar door schoolwerk ben ik er niet meer aan gekomen. Mijn excuses.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    I'm sorry peep.
    Ik zal morgen pas de winnaar kunnen bekendmaken, want ik zou ook alle covers die ik zal gebruiken in de hoofdstukken bekendmaken, maar door schoolwerk ben ik er niet meer aan gekomen. Mijn excuses.


    Geen probleem ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Shippings schreef:
    I'm sorry peep.
    Ik zal morgen pas de winnaar kunnen bekendmaken, want ik zou ook alle covers die ik zal gebruiken in de hoofdstukken bekendmaken, maar door schoolwerk ben ik er niet meer aan gekomen. Mijn excuses.


    School ook :c ughh. Anyway take your time!


    I just caught the wave in your eyes

    Vandaag dan maar tromgeroffel ;3


    I just caught the wave in your eyes

    Er is een kleine kans dat Shippings vandaag de winnaars bekend gaat maken. Ze is al de hele dag druk aan het leren, omdat ze morgen weer een belangrijke toets heeft. Hopelijk begrijpen jullie dat school toch echt voor gaat. ^^
    Ze vindt het zelf wel erg, trouwens, ze wilt het echt zo snel mogelijk laten weten. c:
    Voordat jullie denken dat ik een enorme stalker ben, ze heeft het me net verteld via Facebook, hehe.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:02 ]

    Shipping schreef:
    Er is een kleine kans dat Shippings vandaag de winnaars bekend gaat maken. Ze is al de hele dag druk aan het leren, omdat ze morgen weer een belangrijke toets heeft. Hopelijk begrijpen jullie dat school toch echt voor gaat. ^^
    Ze vindt het zelf wel erg, trouwens, ze wilt het echt zo snel mogelijk laten weten. c:
    Voordat jullie denken dat ik een enorme stalker ben, ze heeft het me net verteld via Facebook, hehe.


    Ahw haha k. School gaat inderdaad voor! Wens haar succes!


    I just caught the wave in your eyes

    Het is me toch nog gelukt om even online te komen. Hierbij kondig ik de winnende cover aan en de cover die ik zal gebruiken in de story.
    Ik wil ook even iedereen die iets geprobeerd heeft bedanken voor de genomen moeite.
    Het was niet simpel, ik heb héél lang getwijfeld, maar heb uiteindelijk toch een besluit kunnen nemen.


    De winnaar!

    Moth!
    De credits zullen meteen gestort worden.


    De cover voor in de story


    Beiden hartstikke gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:11 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De keuze verbaasd me dus echt niks haha, gefeliciteerd!


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    De keuze verbaasd me dus echt niks haha, gefeliciteerd!


    Mij verbaast het me wel :S ik twijfelde echt suuuper hard. :D

    @Moth: de credits zijn gedoneerd. :)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys