• Hee iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal.

    Titel: Blauw bloed
    Korte samenvatting:

    Futuristisch Londen. De wereld van de vijftienjarige Alice stort in wanneer ze ontdekt dat de mensen die haar heel haar leven lang opgevoed hebben, niet haar biologische ouders zijn. Haar toen nog stabiele en betekenisvolle leven verandert in een onzekere en gevaarlijke reis naar haar biologische ouders. Door de radioactieve stralingen die de derde wereldoorlog naliet, zal de zoektocht naar de waarheid niet alleen onthullend, maar ook gevaarlijk worden. Gedreven door nieuwsgierigheid en de drang haar ware ik te ontdekken, zal ze alles uit de kast moeten halen om te kunnen overleven. In een wereld vol achterdeurtjes en verraad ontdekt ze de waarheid achter haar ontstaan. Als ze realiseert dat ze van half-adellijke afkomst is, wat voor de maatschappij een ware schande is, loert het gevaar al om de hoek ...


    Wat zoek ik?
    Op de cover moet een meisje komen.

    Deze
    Of deze
    Of die
    Of een andere foto waar je een bruinharig meisje van achteren of opzij ziet. Van voor mag, indien haar lippen blauw zijn.
    Het liefste geen zwart-wit. Ik heb een voorkeur voor de eerste foto
    .


    Ik zou graag een soort van DNA-sliert erin verwerkt zien.
    Deze
    OF die
    Dit mag ook een andere zijn.


    Verder zou ik er ook graag een adellijk element in verwerkt zien zijn. Bijvoorbeeld een ring, medaillon, muziekdoos, etc.

    Op de cover zelf zou de titel: 'Blauw bloed' moeten komen en ook een tekstje: 'De waarheid zit in de genen' en 'SOTY' of 'SotY' mag er ook op. Mijn username of naam niet.
    De kleur blauw zou moeten overheersen.
    De stand (verticaal / horizontaal) heeft geen belang. Ik heb wel een voorkeur voor een verticale stand, maar als horizontaal beter uitkomt, dan is het niet erg.

    Beloning: negen credits
    Deadline: neem jullie tijd. Ik zal rond het einde van de maand kiezen. Moesten er mensen zijn die nog wat willen maken, maar dat het wat langer zou duren, kan de deadline verlengd worden.


    Winnaars!:
    Hoofdcover:
    Moth!
    Storycover:
    Thylan!

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goya schreef:
    (...)

    Nope. Ik werk heerlijk primitief met picmonkey omdst ik echt niks snap van photoshop en derglijke :')


    Oh zo. Ik weet zelfs niet of Picmonkey dat kan... :'S

    @ BadDreams_: het valt me nogal op dat je beide covers van niet zo'n goede kwaliteit zijn. Ook bevalt de tekstplaatsing me niet zo ...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Oh zo. Ik weet zelfs niet of Picmonkey dat kan... :'S

    @ BadDreams_: het valt me nogal op dat je beide covers van niet zo'n goede kwaliteit zijn. Ook bevalt de tekstplaatsing me niet zo ...


    Ik kan de kleur van de tekst wel veranderen als je wilt?
    Ik weet het ook niet :S Maar er staat nergens iets van negatief ofzo :/


    take me back to the basics and the simple life

    Dat kan met picmonkey, als je je tekst hebt, verschijnt er een kader met een gum, voor kleuraanpassingen etc, dus daar moet je eens zien, het staat daartussrn, het draagt enkel een andere naam. Bij dat lijstje van normaal, lighten, darken, screen, substract, ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Dat kan met picmonkey, als je je tekst hebt, verschijnt er een kader met een gum, voor kleuraanpassingen etc, dus daar moet je eens zien, het staat daartussrn, het draagt enkel een andere naam. Bij dat lijstje van normaal, lighten, draken, screen, substract, ...


    Oh, dat lijstje ken ik, welk dinkie is het dan?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Oh, dat lijstje ken ik, welk dinkie is het dan?


    Geen idee, dat moet je even uittesten. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Geen idee, dat moet je even uittesten. (:


    Yeah, I did. Maar hij geeft dan een heel slecht effect dus dat ga ik er niet overheen zetten. Tenij, Offspring, je natuurlijk wilt dat de tekst lichtoranje en nauwelijks leesbaar is?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Yeah, I did. Maar hij geeft dan een heel slecht effect dus dat ga ik er niet overheen zetten. Tenij, Offspring, je natuurlijk wilt dat de tekst lichtoranje en nauwelijks leesbaar is?


    Offside.
    Ik bedoel het een beetje zo klik, maar als het niet lukt, steekt het niet zo nauw.
    Een iets lichtere kleur of vervagen is ook goed. (: Zie maar wat uikomt ^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 19:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Offside.
    Ik bedoel het een beetje zo klik, maar als het niet lukt, steekt het niet zo nauw.


    Oooooh, zo. Zo eentje heb ik opgeslagen, maar dan met een blauwe tint in de tekst (;


    take me back to the basics and the simple life

    Oh, ik zie ook net dat Leah haar tekst ook in het negatief heeft gezet, toch? Of zie ik het nu fout?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Offside.
    Ik bedoel het een beetje zo klik, maar als het niet lukt, steekt het niet zo nauw.
    Een iets lichtere kleur of vervagen is ook goed. (: Zie maar wat uikomt ^^


    Oh, maar da's niet bepaald negatief. Negatief is zoals dit:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Offside schreef:
    Oh, ik zie ook net dat Leah haar tekst ook in het negatief heeft gezet, toch? Of zie ik het nu fout?


    Jap, inderdaad. Het is gewoon zo dat het op sommige kleuren past, dat negatieve, en op andere niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, ik weet het :'S ik kan het niet echt een andere benaming geven, of hoe zeg je dat? Want in principe is het ook de 'kleur omdraaien' zoals een negatief.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:



    Oké (: bedankt!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Oké (: bedankt!


    No problem (:


    take me back to the basics and the simple life