Ik zou zeggen, laat het lekker met de tijd komen. Veel mensen van veertien beginnen net een beetje te experimenteren of in ieder geval zich af te vragen wat hun geaardheid is en ik denk dat de meeste biseksuele meisjes van jouw leeftijd over een paar jaar daar veel opener in zullen zijn. Ik heb ook jarenlang rondgelopen met de gedachte dat eventuele vriendinnetjes pas in mijn studententijd zouden optreden, maar uiteindelijk is dat heel anders gelopen. Geef het dus lekker de tijd en waarschijnlijk komt het allemaal gewoon lekker op zijn pootjes terecht.
Je hoeft overigens ook niet luidkeels uit de kast te komen als je dat niet wilt, natuurlijk, maar als de gedachte je wel prettig lijkt, zou ik het vooral doen als ik jou was. Het leek mij ook fijner om gewoon in mijn vriendenkring openlijk te laten weten dat ik niet hetero ben, anders voelde het als een geheim of zo, dus doe gewoon wat jou het fijnst lijkt.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.