• Hallo allemaal.
    Ik had toen ik in groep zes zat een IQ test gemaakt de uitslag daarvan was 102.
    Nu zit ik in de tweede (ben 2 keer blijven zitten, groep 1 & groep 4)
    En nu heb ik een IQ van 116.

    Ik weet niet of dat heel hoog is, die test hadden we bij mentoruur, en aan de hand van die IQ test gaan ze overleggen met je ouders wat voor niveau je aankan (als je hoger kan).
    Ik doe nu HAVO/VWO.

    Wat zijn jullie IQ's? & Is een IQ van 116 hoog?

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Ik weet mijn IQ niet, hoe doe je dat?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Geen idee. ;$
    Heb het nog nooit laten doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat dat wel redelijk hoog is, niet?


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijne is 130
    En 110 was volgens mij het gemiddelde, dus 116 is niet slecht! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ja, ik denk van wel, sinds 1 van de slimste mensen iets van 160 had, dacht ik.


    -

    Mijn IQ is 134 :3 en 116 is niet hoog als in hoogbegaafd, maar wel hoger dan het gemiddelde ja ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Toen ik 11 was was m'n IQ 117 geloof ik.


    Life is hard and then we die

    Dat is een prima IQ
    Mijn IQ op de lagere school was 130.
    Maar dat is ook al weer zes jaar geleden en ik heb geen idee hoe zoiets veranderd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lol. ik ben dus 13 en mijn IQ is lager dan jouw toen je 11 was ;P
    Naja, Hoef ik me in iedergeval geen zorgen te maken over die gesprekjes als ik over het gemiddelde zit. Ik las net dat Shary-Ann van TVOH lager had gescoord dan negentig, iets van 89 of zo ö


    Het orakel van Delphi.

    Volgens mij is 116 gewoon best goed. Maar ik heb echt geen idee wat mijn IQ is. Ik ben er overigens wel heel nieuwsgierig naar ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    De mijne was rond de 137 toen ik 10 was, maar volgens mij verandert je IQ niet veel.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een 'normaal' persoon heeft normaalgezien een IQ van rond de 110, vanaf de 130 ben je hoogbegaafd. Maar ik denk niet dat je IQ echt heel erg veel kan veranderen, de tests zijn vaak op je leeftijd afgestemd. En ik heb geen zin om mijn IQ hier neer te gaan pleuren. :')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:09 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had een IQ van ongeveer 113 ,toen ik 12 was. Nu ben ik 15 en ik heb geen flauw idee :'D. geloof dat rond de 110 Havo niveau was ,maar je hebt altijd uitzonderingen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:02 ]


    Shoganai i ne~

    Overigens...
    Het lijkt me niet dat het gesprek alleen maar over je IQ gaat, hoor. Dat zegt vrij weinig.
    Het gaat ook om je inzet, want met een hoog IQ en geen inzet, wordt dat niet zo'n positief gesprek. En het gaat om je persoonlijkheid, want niet iedereen heeft hetzelfde doorzettingsvermogen om een hoger niveau te doen, ook al kunnen zij dat qua kennis wel aan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou echt niet weten wat mijn IQ is. Ik doe in ieder geval havo haha. Nou ja. Misschien doe ik ooit nog wel zo'n test. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.