• Hoi lieve Q'ers,

    Vandaag na de gymles hadden een vriendin en ik het erover dat "het toch prachtig zou zijn om voor elke schooldag een dag vakantie te hebben". Dat is natuurlijk geen realistisch, haalbaar idee en het zou de samenleving natuurlijk niet ten goede komen, maar het bracht me wel op een idee. Namelijk om in een serie Stand Alones antwoord te geven op dat soort vragen.

    Dus in een hoofdstuk van om en nabij de 1000 woorden een mogelijk scenario te schetsen bij vragen als "Wat als je voor elke dag school een dag vrij kreeg?" "Wat als egels kunnen vliegen?" of "Wat als een olifant de functies van een hond zou hebben?"
    Het is dan mijn idee om een topic te openen waar iedereen zo'n vraag kan dumpen en daar vervolgens antwoord op te geven in een door mij uitgewerkte en geschreven SA.

    Zijn er mensen die dit een interessant idee vinden en dit wellicht willen lezen of tips hebben? (Of helaas iemand weten die al eerder met zo'n idee is gekomen?) Laat van je horen!

    Liefs,
    Syeira.


    For those I love, I will sacrifice

    Dat is best wel een interessant idee.


    16 - 09 - '17

    Ik zou het geweldig vinden. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Een fabulous idee (ik zou het sowieso lezen) c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Geweldig idee, in belgië hebben we wel een heel bekend programma met dat idee, maar ik denk niet dat jullie dat kennen in Nederland ;)
    Zoek maar eens op op youtube. Het heeft een aantal prijzen gewonnen :) het noemt gewoon 'wat als?'. Misschien kan het je een beetje helpen met je idee.


    What would Emma do?

    Stylinsexual schreef:
    Ik zou het geweldig vinden. :Y)

    Lol, mijn eerste gedicht ging over een vliegende egel. x)

    Het lijkt me heel interessant!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stylinsexual schreef:
    Ik zou het geweldig vinden. :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    NecklessOfHope schreef:
    Een fabulous idee (ik zou het sowieso lezen) c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NecklessOfHope schreef:
    Een fabulous idee (ik zou het sowieso lezen) c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit klinkt wel interessant, en ik ben benieuwd wat voor hoofdstukken er zullen komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hee, dat idee had ik jaren geleden ook! Alleen had ik niet echt tijd en zin om het uit te werken en geen inspiratie ervoor. Maar als jij die dingen wel hebt, waarom zou je het niet doen? Het is een zeer tof idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als je fijn schrijft en de "wat als" leuk is, dan lees ik het wel ja. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw, al die reacties vandaag ^^. Ik denk dat ik er binnenkort mee start, maar ik weet niet wanneer ik weer tijd heb. Mijn SOTY gaat te allen tijde voor.

    Nu ik er zo over nadenk is er in Nederland ook wel zo'n programma, maar dan met hele korte sketches en nog behoorlijk speels opgezet. Ik ben van plan de vragen heel serieus uit te werken.
    Hoe dan ook, ik post de story wel hier zodra de boel online staat ^^


    For those I love, I will sacrifice

    StephenFry schreef:
    Geweldig idee, in belgië hebben we wel een heel bekend programma met dat idee, maar ik denk niet dat jullie dat kennen in Nederland ;)
    Zoek maar eens op op youtube. Het heeft een aantal prijzen gewonnen :) het noemt gewoon 'wat als?'. Misschien kan het je een beetje helpen met je idee.


    Ja, dat hebben wij ook. Zo iets. Of hadden.
    Ik was er altijd gek op :3

    Dus ja, geweldig idee!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    StephenFry schreef:
    Geweldig idee, in belgië hebben we wel een heel bekend programma met dat idee, maar ik denk niet dat jullie dat kennen in Nederland ;)
    Zoek maar eens op op youtube. Het heeft een aantal prijzen gewonnen :) het noemt gewoon 'wat als?'. Misschien kan het je een beetje helpen met je idee.

    Wij hebben in Nederland dat ook.

    OT: Klinkt heel erg leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."