• Haha, ik vond dit best lief _O_

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 18:36 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Awh.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    .. maar ondertussen hebben ze bijna allemaal een topmodel als vriendin =']
    Achwat, ik vind het Nederlands Elftal leuker! David Villa is wel awesome though:Y)


    ars moriendi

    Haha :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stekelenburg schreef:
    .. maar ondertussen hebben ze bijna allemaal een topmodel als vriendin =']
    Achwat, ik vind het Nederlands Elftal leuker! David Villa is wel awesome though:Y)

    Ik ben nog steeds fier op de rode duivels, alleen zijn ze niet zo geweldig. Dus de rode duivels zijn leuker.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds fier op de rode duivels, alleen zijn ze niet zo geweldig. Dus de rode duivels zijn leuker.:9~

    Nee, geef mij maar mijn Oranje Leeuwtjes <3 Hou van die mannen _O_


    ars moriendi

    Laime schreef:
    Awh.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nee, geef mij maar mijn Oranje Leeuwtjes <3 Hou van die mannen _O_

    Grr, in nederlands spelen (in de competitie uiteraard xd.) spelen er wel een aantal belgen._O__O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Stekelenburg schreef:
    .. maar ondertussen hebben ze bijna allemaal een topmodel als vriendin =']
    Achwat, ik vind het Nederlands Elftal leuker! David Villa is wel awesome though:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BURRITO schreef:
    (...)
    Grr, in nederlands spelen (in de competitie uiteraard xd.) spelen er wel een aantal belgen._O__O_

    In de Eredivisie bedoel je? =3


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    In de Eredivisie bedoel je? =3

    Ja ;p


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ja ;p

    Moet zeggen dat ik niet zoveel met de Eredivisie heb maar meer met Bayern en Liverpool, twee buitenlandse clubs ;) Maar het Nederlands Elftal is toch wel echt het leukst hoor <3 :) Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niemand van de Belgische ploeg ken =$$


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Moet zeggen dat ik niet zoveel met de Eredivisie heb maar meer met Bayern en Liverpool, twee buitenlandse clubs ;) Maar het Nederlands Elftal is toch wel echt het leukst hoor <3 :) Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niemand van de Belgische ploeg ken =$$

    Ik heb vier ploegen waarvan ik alles volg; Kaagent, Fc twente, Arsenal & Fc Barcelona & niet voor de spelers gewoon de speelstijl van hun etc.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik heb vier ploegen waarvan ik alles volg; Kaagent, Fc twente, Arsenal & Fc Barcelona & niet voor de spelers gewoon de speelstijl van hun etc.

    Hihi dat zeggen ze allemaal (A) Nee grapje, ik snap dat wel. Bayern vind ik echt fantastisch, omdat het vol zit met geweldige spelers als Gomez, Schweinsteiger, Muller en Arjen Robben natuurlijk. =)
    En de Reds.. tja.. zijn gewoon masterlijk <3 ^^


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Hihi dat zeggen ze allemaal (A) Nee grapje, ik snap dat wel. Bayern vind ik echt fantastisch, omdat het vol zit met geweldige spelers als Gomez, Schweinsteiger, Muller en Arjen Robben natuurlijk. =)
    En de Reds.. tja.. zijn gewoon masterlijk <3 ^^

    Bayeren is ook awesome, Van Buyten.(cat)
    Nee, maar ik meen het niet voor de spelers. Ik heb alle ploegen als een aantal keer in het echt zien spelen. Een voorbeeldje mijn favo bij Arsenal is niet Cesc, Arshavin of Robin en van die dingen en ik haat mensen die alleen voor de spelers naar voetbal gaan kijken of er dingen beginnen over te zeggen. Vooral als ze de regels niet kunnen uitleggen bv. als ze niet kunnen uitleggen wat buitenspel is enzooo.


    all I want is the taste that your lips allow

    Wat lief!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.