• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    [R]• • Klant • Phortion

    • RL namen •
    • Miriam • C_A_L_M_
    • Tessa • Nakashima
    • Lisa • Zouweed
    • Noek • Undique
    • Ruth • Rouis
    • Amy • Isimat

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Isimat schreef:
    (...)

    Goed! Waar zat je aan te denken?

    Om heel eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee. Zat jij ergens aan te denken?


    How far is far

    Zayn's beginpost is iets aangepast!


    - God only knows

    Liam's beginpost heb ik ook wat aangepast.


    How far is far

    Is het de bedoeling dat de jongens allemaal in vrouwenkleding optreden?


    - God only knows

    Nee hoor. Marcel loopt in pak, maar sommigen vinden het passend/een leuk idee, etc.

    Wel altijd een string, zodat ze na het strippen niet helemaal naakt op t podium staan

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Kan ik ergens met Harley heen? Want hij wilt het programma van de avond doorlopen. (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Hij kan boos worden op zn vechtende hoeren


    Bowties were never Cooler

    Wil iemand iets met Nathan?


    You save everyone, but who saves you?

    Misschien kunnen Harley en Nathan iets met elkaar, want ik geloof dat de rest nu al met iemand is?


    'Darling, just hold on'

    Voor mij maakt het niet uit hoor ^^


    You save everyone, but who saves you?

    Het spijt me, ik schrijf me uit. Er gebeurt op dit moment heel veel in mijn leven en ik wil Harley niet verwaarlozen. Als jullie willen mag hij gewoon in de RPG blijven, zodat hij door iedereen gespeeld kan worden. Sorry.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Awh, dat is jammer, maar we begrijpen het natuurlijk wel als je het te druk hebt met andere dingen.


    'Darling, just hold on'

    Heel jammer, maar ook heel begrijpelijk


    Bowties were never Cooler

    Jammer :'(


    You save everyone, but who saves you?

    Heeft iemand nog geen relatie?
    Ik ben anniek en ik doe sinds net mee

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 20:42 ]