• Ik vroeg me af of mensen hier de serie White Collar ook kennen? Ik ben zelf echt verslaafd geweest aan deze serie, maar aan al het goeds komt een eind en ook aan White Collar. In december is helaas de laatste aflevering uitgezonden in Amerika. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ben gaan kijken om de knappe hoofdrolspeler, maar het bleek ook een ontzettend goede spannende serie te zijn.



    Neal Caffrey is een oplichter, vervalser en een dief. Hij is echter gevangengenomen na een periode van drie jaar kat en muis-spel met de FBI. Na drie jaar en negen maanden van zijn gevangenisstraf ontsnapt hij uit de streng beveiligde federale gevangenis om Kate, zijn ex-vriendin, te vinden. Peter Burke, de FBI-agent die Caffrey gevangen heeft genomen, gaat naar hem op zoek en brengt hem terug naar de gevangenis. Vooraleer hij weer in de gevangenis belandt, geeft Caffrey aan informatie te hebben over een andere zaak waaraan Burke werkt. Deze informatie wil hij echter alleen kwijt aan Burke als er een ontmoeting wordt geregeld waarbij Caffrey met hem kan praten. Tijdens deze ontmoeting stelt Caffrey voor om Burke te helpen andere criminelen op te pakken als onderdeel van het programma voor zijn vervroegde vrijlating. Burke twijfelt, maar gaat akkoord. Na de succesvolle arrestatie van een aantal witteboordencriminelen heeft Caffrey aan Burke bewezen dat hij hem echt wil helpen, en dat hij niet zal proberen om opnieuw te ontsnappen.

    Nog meer volgers van deze geweldige serie en stiekem wil ik weten wat jullie van de laatste aflevering vonden!
    x


    'Nobody said it was easy

    Oh god ik hou van deze serie! Ik zit volgensmij nogsteeds ergens in seizoen drie vast omdat ik telkens te weinig tijd heb.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh god ik hou van deze serie! Ik zit volgensmij nogsteeds ergens in seizoen drie vast omdat ik telkens te weinig tijd heb.

    Ah, dan heb jij tenminste nog zeker drie seizoenen te gaan. Ik heb helemaal niks meer =(


    'Nobody said it was easy

    Ik ken 't niet, maar ik ga er eens een trailer van kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik ken 't niet, maar ik ga er eens een trailer van kijken.

    Zeker doen!


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Ah, dan heb jij tenminste nog zeker drie seizoenen te gaan. Ik heb helemaal niks meer =(

    Misschien kan je iets anders kijken waar Matt in zit?
    Awh (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Misschien kan je iets anders kijken waar Matt in zit?
    Awh (no_chears)

    Geen idee wat? Zo'n goede fan ben ik nou ook weer niet.
    Ik had zo gehoopt dat hij Christian Grey in Fifty Shades zou worden.


    'Nobody said it was easy