• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    [R]• • Klant • Phortion

    • RL namen •
    • Miriam • C_A_L_M_
    • Tessa • Nakashima
    • Lisa • Zouweed
    • Noek • Undique
    • Ruth • Rouis
    • Amy • Isimat

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Hm, niet echt.
    Misschien hebben ze wel stiemem een relatie, idk, je weet maar nooit, haha. -wbw-


    'Darling, just hold on'

    Of zoiets van wel/niet/wel/niet/misschien? Omdat Marcel het aan de ene kant wel wil, maar aan de andere kant erg bang is en het niet durft. En dan heb je altijd beschermende broer Harry nog...


    Bowties were never Cooler

    Nou, ja, dat zou kunnen. Dat hij Niall heel leuk vindt en andersom ook, maar dat hij het hem niet durft te vragen, idk.
    Ja, ik denk dat Harry het beste voor z'n broer wil, en dat hij daarom erg beschermend naar hem toe is.


    'Darling, just hold on'

    Ja, zoiets, en dat een overbeschermende broer, die wel weet hoe alles werkt, ook niet meewerkt


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Ja, zoiets, en dat een overbeschermende broer, die wel weet hoe alles werkt, ook niet meewerkt


    Precies, zoiets dus, haha.


    'Darling, just hold on'

    Klinkt goed


    Bowties were never Cooler

    Ja, dat dacht ik ook.


    'Darling, just hold on'

    Denk maar niet dat Harry er makkelijk over gaat doen. (krul)


    Because I love him, do I need another reason?

    Dat is ook de bedoeling (nerd) Gok ik zo. Over Protective Brother Harry, die misschien af en toe net iets te druk is met zijn eigen zaakjes, als Marcel hem nodig heeft...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 18:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics.


    Reality's overrated.

    Heya Noekie


    Bowties were never Cooler

    Zouweed schreef:
    Denk maar niet dat Harry er makkelijk over gaat doen. (krul)


    Dat had ik ook niet verwacht, lol.


    'Darling, just hold on'

    Iemand die iets wilt met Harley? Hij is dan wel hetero, hij probeert ook wel eens wat uit en doet dingen waar hij niet over nadenkt (; Vijand of zoiets is ook welkom (: Haha


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Mijn naam is trouwens Quinn (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Wilt iemand iets met Nathan? c:


    You save everyone, but who saves you?