• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    [R]• • Klant • Phortion

    • RL namen •
    • Miriam • C_A_L_M_
    • Tessa • Nakashima
    • Lisa • Zouweed
    • Noek • Undique
    • Ruth • Rouis
    • Amy • Isimat

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics =)
    Ik weet echt geen stripper naam voor Zayn.. Iemand een idee?


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Mijn topics =)
    Ik weet echt geen stripper naam voor Zayn.. Iemand een idee?


    Angel of iets in die trant?


    Because I love him, do I need another reason?

    Zouweed schreef:
    (...)

    Angel of iets in die trant?


    Eastern Angel, misschien?


    Bowties were never Cooler

    Dat is wel een goede ja!
    Mijn RL naam is Amy trouwens haha.


    - God only knows

    Ik ben van plan om vanavond of morgen ochtend het speeltopic te openen


    Bowties were never Cooler

    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Zoiets als beginpost? Of hebben jullie ook ideeën over een begin voor de rpg?


    Bowties were never Cooler

    Dat is denk ik wel een leuke beginpost, maar ik weet natuurlijk niet hoe andere mensen hier over denken.


    'Darling, just hold on'

    Weet iemand misschien een goede stagename voor Liam?


    How far is far

    Hercules?


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Hercules?

    Ja, dat is een goeie dank je


    How far is far

    Speeltopic 1


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Marcel's post in het topic iets uitgebreid


    Bowties were never Cooler

    Iemand die op een of andere manier related wil zijn met Zayn?


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Iemand die op een of andere manier related wil zijn met Zayn?

    Liam misschien?


    How far is far

    Nakashima schreef:
    (...)
    Liam misschien?


    Goed! Waar zat je aan te denken?


    - God only knows