• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ahw. Ik wil hem altijd huggen als hij emotioneel wordt op het podium en dit keer was het ook weer zeer terecht dat hij emotioneel werd. Zijn cover vind ik de beste versie van het liedje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soms heb ik echt zin om alles kapot te stampen en overal op te kloppen. Zoals nu.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Nouja, het zal wel karma heten want toen ik op het station stond verloor een man zijn portemonnee en toen rende ik achter hem aan om hem terug te geven ;'D

    Zo, dan ben je daar betrouwbaar in zeg. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat wel zou doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Zo, dan ben je daar betrouwbaar in zeg. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat wel zou doen.


    Er zat van alles in, pasjes en zo, dat moet ik wel terug geven
    +
    mensen zagen het gebeuren en deden niets, dus dan kijken mensen naar je als je het pakt, dan kan ik het niet meenemen ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfft, ik had net zo goed niet voor je kunnen schrijven zo.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zoveel meer tijd nodig. Bah, ik had echt eerder moeten beginnen :c

    Waarschijnlijk een gekneusde elleboog. Pff, alsof Saartje niet genoeg aan haar hoofd heeft. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    Waarschijnlijk een gekneusde elleboog. Pff, alsof Saartje niet genoeg aan haar hoofd heeft. :')
    N'awh, beterschap!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)N'awh, beterschap!!


    Thanks. Ik heb echt geen idee hoelamg zoiets duurt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    (...)

    Thanks. Ik heb echt geen idee hoelamg zoiets duurt.
    Ik ook niet... Ik hoop voor je niet te lang! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I'm booooored. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I'm booooored. D:


    How about sending me a message on Whattsapp? I lost all numbers ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Er zat van alles in, pasjes en zo, dat moet ik wel terug geven
    +
    mensen zagen het gebeuren en deden niets, dus dan kijken mensen naar je als je het pakt, dan kan ik het niet meenemen ;'D

    Hehe, dan vind ik 't alsnog eerlijk van je. De meesten deden helemaal niks, so.
    Zo maar eens de RPG's bijwerken die nodig zijn.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ghehe Ice Age op rtl4. Deze kende ik nog niet. Zo medelijden met de beste vriend van Peaches. He's being friendzoned. :'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Net de ene keer dat ik een latere trein neem, heeft mijn trein vertraging. _.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered