• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben benieuwd of we straks lekkere broodjes krijgen, het zal wel weer prut zijn.


    'Darling, just hold on'

    Gibbs schreef:
    I want to lay in someones arms. Being able to cry all the hidden emotions out of my body.


    Kom maar, ik ben er voor je.

    Thanks voor de kerstkaart, hij is geweldig! ;3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 11:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan om de kleinste dingetjes echt overstuur raken, zo vervelend dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fuck, ik heb zo therapie maar ik voel me echt heel ziek en ik heb echt geen zin om over dingen te praten op dit moment. Kan echt wel janken :c

    De ene keer doe je alsof je een relatie met me hebt, de andere keer doe je alsof ik niet besta.
    Wat is het nou?
    Als je alleen vrienden wil blijven, wees dan duidelijk, dan weet ik wat mijn grenzen zijn.
    Als je meer dan vrienden wil zijn, zeg dat dan, voordat ik echt klaar met je ben.
    Ik word hier zo moe van -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    No way, did he really die?! Nooooooo!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Kom maar, ik ben er voor je.

    Thanks voor de kerstkaart, hij is geweldig! ;3



    But you live so far away! :c

    Alsjeee! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    But you live so far away! :c

    Alsjeee! ^^


    That's true D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat jij wakker bent geworden, hoeft niet de hele wereld te horen. Het is freaking irritant dat je elke keer zo hard met een schel stemmetje in de ochtend praat tegen de hond. Ik word elke keer wakker van die rotstem van je en nu heb ik bonkende koppijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Altijd leuk als iemand uit je project groep stopt en dat niet verteld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Man, wat kunnen mensen je GB volspammen als je twee week niet online bent, hehe. *Genoot stiekem van de berichten en is pas 1 á 2 min weer online*
    Wel schattig, al die bezorgde berichtjes. :3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 14:25 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pijn in mijn beeeenen. Stomme spierpijn, why?


    Your make-up is terrible

    Zin in zaaaaaterdag! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waat een bitch, trut, kutwijf zeg die kaartenchecker in de trein.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Waat een bitch, trut, kutwijf zeg die kaartenchecker in de trein.

    Wat was er?


    Don't walk. Run, you sheep, run.