• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Godverdomme. Ik bijt me telkens op mijn lip.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tong verbrand. D:


    Your make-up is terrible

    Eindelijk eens geen plaatje in het LJH.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hell. Ik heb 't gevoel dat mijn verhaal toch niet zo'n succes word, omdat ik zo crap schrijf.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben deze shit echt zo beu...


    Take me to wonderland

    Wallace schreef:
    Hell. Ik heb 't gevoel dat mijn verhaal toch niet zo'n succes word, omdat ik zo crap schrijf.


    Het zal vast wel meevallen. ;)

    OTOFT: Pfff zoo moe van alle spanningen van vandaag. En morgen moet ik vroeg op zodat ik eerder bij de winkel sta dan die stomme Pool die er anders voor zorgt dat ik geen geld verdien. Buh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wallace schreef:
    Hell. Ik heb 't gevoel dat mijn verhaal toch niet zo'n succes word, omdat ik zo crap schrijf.


    Ik vind niet dat je crap schrijft.


    Your make-up is terrible

    Dat is lief van jullie! Well, ik denk dat ik het gewoon moet afwachten.


    Tijd voor een actiefilm! Daar ben ik nou wel aan toe.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word een beetje moe van jou.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    You saaaay I'm crazy, 'cause you don't think I know what you've do-o-one.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GODDAMNIT, STOM INTERNET!! GRRRRRRRRR
    sorry, moest even

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:15 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom doet mijn rug de laatste tijd zo fucked-up pijn? Make it stooooop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wtf, nee, dat zei ik tegen jullie, niet zodat jij het lekker in een mailtje kon zetten en doorsturen naar haar. Het voelt op deze manier behoorlijk alsof er een grap van mij wordt gemaakt. Bedankt, heel erg bedankt, dat was net wat ik nodig had. Fuck.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I want to lay in someones arms. Being able to cry all the hidden emotions out of my body.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen zin in dat stom oudercontact. Ik ga zakken voor zeker de helft van mijn vakken en dan gaat mijn vader bij al mijn leerkrachten willen gaan en dan ga ik telkens dezelfde vraag krijgen: "Wat is de reden dat je punten zo sterk gedaalt zijn?" Well, I don't know, mate. Misschien had ik wel een fucking zenuwinzinking de week voor de examenperiode en tijdens die examenperiode ook nog een paar erg slechte momenten?
    Om nog maar te zwijgen van de preek die ik ga krijgen van mijn ouders over oa mijn laptop in mijn kamer, urg.


    kindness is never a burden.