• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wallace schreef:
    (...)
    Wat was er?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godverdomme kutwijf. Je kan ook wel even netjes vragen of ik m'n tas opzij wil doen in plaats van hem zelf opzij te duwen en gewoon te gaan zitten. Jezus zeg.


    26 - 02 - '16

    Wallace schreef:
    (...)
    Wat was er?


    Een vriend van me was vergeten in te checken, dus zij zegt niet zo heel vriendelijk dat hij dat bij het volgende station moet doen. Oké, daar mag een kaartjeschecker geërgerd van worden, maar goed; Ik maak een grapje dat ik de deur wel voor hem open houd (ik lachte er bij) zegt dat mense dus super bot; "Dan krijg je een boete van me." Ik kijk haar aan en vraag waarvoor, zegt ze dat ze die geeft als ik de deur open houd voor die vriend van me. Dus ik zeg dat ik een grapje maakte, zegt ze heel bitchy en ongelovig "jaajaa" en loopt ze weg. Wat een asdfghklsj, ik wilde haar slaan, heel hard maar hielt me in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    Zin in zaaaaaterdag! :3


    *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Een vriend van me was vergeten in te checken, dus zij zegt niet zo heel vriendelijk dat hij dat bij het volgende station moet doen. Oké, daar mag een kaartjeschecker geërgerd van worden, maar goed; Ik maak een grapje dat ik de deur wel voor hem open houd (ik lachte er bij) zegt dat mense dus super bot; "Dan krijg je een boete van me." Ik kijk haar aan en vraag waarvoor, zegt ze dat ze die geeft als ik de deur open houd voor die vriend van me. Dus ik zeg dat ik een grapje maakte, zegt ze heel bitchy en ongelovig "jaajaa" en loopt ze weg. Wat een asdfghklsj, ik wilde haar slaan, heel hard maar hielt me in.

    Ik wilde je al vragen of je haar gemept had, haha. Maar het is, jammer genoeg, een wijze keuze van je dat je het niet hebt gedaan. Dat mens heeft gewoonweg geen humor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En nu heb ik vakantie, yes.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    En nu heb ik vakantie, yes.
    Is het al vakantie?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Ik wilde je al vragen of je haar gemept had, haha. Maar het is, jammer genoeg, een wijze keuze van je dat je het niet hebt gedaan. Dat mens heeft gewoonweg geen humor.


    Echt hoor, stom mens xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fusce schreef:
    En nu heb ik vakantie, yes.


    Dat was ik gisteren vergeten te posten. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoe de fuck kan er nou zo'n ernstige bug in zo'n bekend en populair spel zitten. :')


    Caution first, always.

    Wauw sims 4 die Nederlandse vertalingen ;'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 16:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geld gedoneerd aan een meisje die mee wilt doen aan de paralympische spelen, wat ben ik toch weer lief.


    Your make-up is terrible

    Ah vanavond komt Alex snob Pettyfer op tv.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Een vriend van me was vergeten in te checken, dus zij zegt niet zo heel vriendelijk dat hij dat bij het volgende station moet doen. Oké, daar mag een kaartjeschecker geërgerd van worden, maar goed; Ik maak een grapje dat ik de deur wel voor hem open houd (ik lachte er bij) zegt dat mense dus super bot; "Dan krijg je een boete van me." Ik kijk haar aan en vraag waarvoor, zegt ze dat ze die geeft als ik de deur open houd voor die vriend van me. Dus ik zeg dat ik een grapje maakte, zegt ze heel bitchy en ongelovig "jaajaa" en loopt ze weg. Wat een asdfghklsj, ik wilde haar slaan, heel hard maar hielt me in.

    Verdomme zeg, wat een arrogant wijf. Nog humorloos ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Verdomme zeg, wat een arrogant wijf. Nog humorloos ook.


    Nouja, het zal wel karma heten want toen ik op het station stond verloor een man zijn portemonnee en toen rende ik achter hem aan om hem terug te geven ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.