• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I just want to slip into peaceful oblivion.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom trek ik altijd die rare mensen aan? Like, de negatief rare mensen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom schrijf ik “you” altijd op z’n English?
    Ugh, ik bedoelde; Waarom schrijf ik ”jou” altijd op z’n Engels...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:12 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    God, please save me ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mensen in de trein zijn zo irritant, ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meh, eerlijk zijn en het wel aan mn ouders vertellen en het risico lopen dat ik dat niet mag doen, of niet vertellen en gewoon doen en het risico lopen dat ze erachter komen en ik alweer hun vertrouwen heb geschaadt...
    This situation is so complicated :c


    Stenenlikker

    Kiriel schreef:
    Meh, eerlijk zijn en het wel aan mn ouders vertellen en het risico lopen dat ik dat niet mag doen, of niet vertellen en gewoon doen en het risico lopen dat ze erachter komen en ik alweer hun vertrouwen heb geschaadt...
    This situation is so complicated :c
    ):
    That suckt.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:32 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gezakt voor maar één vak. That's kinda okay, I guess. Could've been worse.


    kindness is never a burden.

    Kiriel schreef:
    Meh, eerlijk zijn en het wel aan mn ouders vertellen en het risico lopen dat ik dat niet mag doen, of niet vertellen en gewoon doen en het risico lopen dat ze erachter komen en ik alweer hun vertrouwen heb geschaadt...
    This situation is so complicated :c


    Wat is belangrijker, dat ding (was het een jongen, ja toch?) of de relatie met je ouders?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat is belangrijker, dat ding (was het een jongen, ja toch?) of de relatie met je ouders?


    Een jongen ja, maar het is al zo ver dat ik het contact met hem moet hebben verbreken, echter hadden we afgesproken elkaar nog na een week te spreken om dan een uiteindelijke beslissing te maken, omdat er nog hoop was, die nu bijna geheel weg is. Dit zal dan ook de laatste keer zijn dat ik contact met hem heb.
    Maarja, ik wil nu wel weer echt proberen om het vertrouwen van mn ouders terug te krijgen... Daarom dat ik zo erg twijfel, want ik wil hem ook weer niet laten zitten voor die laatste keer... :/

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:46 ]


    Stenenlikker

    Kiriel schreef:
    (...)

    Een jongen ja, maar het is al zo ver dat ik het contact met hem moet hebben verbreken, echter hadden we afgesproken elkaar nog na een week te spreken om dan een uiteindelijke beslissing te maken, omdat er nog hoop was, die nu bijna geheel weg is. Dit zal dan ook de laatste keer zijn dat ik contact met hem heb.
    Maarja, ik wil nu wel weer echt proberen om het vertrouwen van mn ouders terug te krijgen... Daarom dat ik zo erg twijfel, want ik wil hem ook weer niet laten zitten voor die laatste keer... :/


    Waarom mag je eigenlijk geen contact met hem hebben? Als je daarover wilt praten...
    Bah, iedereen wacht altijd tot ík ijs ga scheppen en naar ze toe breng. No way, ik ben jullie ijsschepper niet. Doe het lekker eens zelf.


    Your make-up is terrible

    Yeey! Spike heeft Maestro gewonnen! Nu ben ik blij. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I finally did it! Ik ben er echt blij mee (:


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom mag je eigenlijk geen contact met hem hebben? Als je daarover wilt praten...
    Bah, iedereen wacht altijd tot ík ijs ga scheppen en naar ze toe breng. No way, ik ben jullie ijsschepper niet. Doe het lekker eens zelf.


    Ik wil er wel over praten, is denk ik wel goed voor me.... Ik pm je er morgen wel over (als ik eraan denk), ga nu slapen ;')


    Stenenlikker

    *zucht* ik hoop dat 2015 beter wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.