Max Veran Phubar
'Ik heb het niet gezegd omdat ik het niet kon zeggen, hoe kon ik leven met het feit dat June en Tommy het wisten? Hoe moest ik elke dag door staan en Tommy elke dag in zijn ogen kijken als hij wist dat we allebei van June hielden? Ik haatte mezelf. Misschien haat ik mezelf nog steeds.'
Helleluja. Wat ben ik blij om mezelf te zijn en niet door Lily's problemen heen te hoeven.
'Lily,' zeg ik langzaam, waarna ik haar bij haar schouders pak. 'Ik begrijp het. Oké, natuurlijk begrijp ik het niet want ik weet niet hoe het voelt. Maar... wat je ook doet, haat je zelf alsjeblieft niet. Niet doen. Je kan er niets aan doen dat je verliefd werd op June. En ook niet dat je verliefd bent op Lewis. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het voor je was, maar weet dat als er iets is... je kan het gewoon vertellen. Als je het niet aan Tommy of June of Silena wilt vertellen, dan mag je naar mij toe komen, oké?' Dan kijk ik haar doordringend aan, hopend dat ze begrijpt dat ze vrienden heeft op wie ze kan rekenen, ook al heeft ze nu ruzie met June.
'Oh, en ook niet jezelf haten omdat je bi bent, oké? Lily, onthoudt goed, je wordt verliefd op een persoon, niet op een geslacht.'
A queen will always turn pain into power.