Robin McAdair
Jade vertelt dat zij een ster in Transfigurations is en het daarom leuk vindt. "Tja, dan moet ik er eerst goed in worden denk ik. Dat gaat wel wat tijd kosten." Ik lach. Alsof dat gaat gebeuren. Dan vertelt ze dat ze bezig is te trainen om een animagus te worden. "Welk dier dan?" Vraag ik haar, oprecht geïnteresseerd, iets wat meestal niet voorkomt.
Ondertussen zijn we bij het lokaal aangekomen maar er is helemaal niemand, zelfs Adams staat er niet. Ik probeer de deur te openen, zonder succes natuurlijk. "Juist... waar is iedereen?" Ik mompel. Eigenlijk is dit niet echt tegen jade bedoeld maar ben ik gewoon hardop aan het denken, een gewoonte die door alle dagen alleen zitten ontstaan is. "We moesten toch bij dit lokaal zijn?" Ook dit denk ik hardop. Ik werp even een blik op de klok, omdat ik wil weten hoe erg we te laat zijn. Wacht... ik kijk nog een keer om me ervan te verzekeren dat ik het niet verkeerd heb. De tijd verandert niet. "Um Jade? Ik geloof dat ik zonet een beetje verkeerd op de klok heb gekeken. Het derde uur is al afgelopen en het vierde zelfs al. We hebben nu al pauze." Ik lach zacht. Typisch iets voor mij om simpelweg verkeerd te klokkijken. Domme, domme Robin.
Zo, tijdprobleem opgelost
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.