• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb mij theorie drie keer over moeten doen en nu ben ik dus bang dat het me pas de derde keer lukt. Ik heb niet eens geld om het te betalen ugh.

    Fuck this.


    Hey, het komt goed! Ik geloof in je ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    Ik ben gezakt... Tyfuszooi. Ik dacht echt dat ik het kon maar blijkbaar zuig ik extreem. Ik ging veel te hard en lette niet genoeg op. Ik heb zin om me vol te vreten met ijs en om te janken.

    Ik heb maar vrij genomen van mijn werk want zo kan ik niet werken. I feel like a total letdown and failure...


    Ah, de meesten halen het niet in één keer, hoor.
    Gewoon veel ijs eten en volgende keer haal je 't gewoon!
    Ik verknalde mijn eerste keer ook, maar de keer daarna haalde ik 'm wel. En ik dacht dat ik het helemaal niet kon. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me zó ontzettend vet om hem te zien optreden op Pinkpop.
    Alleen ligt Landgraaf natuurlijk ook niet direct naast de deur en moet ik ongeveer vier uur reizen om er te komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dauth schreef:
    Ik ben gezakt... Tyfuszooi. Ik dacht echt dat ik het kon maar blijkbaar zuig ik extreem. Ik ging veel te hard en lette niet genoeg op. Ik heb zin om me vol te vreten met ijs en om te janken.

    Ik heb maar vrij genomen van mijn werk want zo kan ik niet werken. I feel like a total letdown and failure...


    Gewoon ijs eten, even alle frustratie toe laten en daarna gewoon weer rustig worden. De volgende keer lukt het je!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn moeder legt me uit dat ik een schroefje moet losdraaien en mijn vader zegt "ze is een taalwetenschapper" en grinnikt om zijn eigen grapje. Jep. Want dat is relevant. En grappig, zo grappig. Ik kom niet meer bij. Houd alsjeblieft je mond.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik niet gewoon met de mensen van de judo op school zitten? Mijn leven zou dan echt veel beter zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vier keer per dag mijn tanden poetsen, ijsblokjes op mijn lip leggen en smeren met crème. Jippie. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn moeder vindt dat ik meer sociaal moet gaan doen op school maar ik heb simpel gewoon geen klik met de meeste van die mensen. Ik heb op school maar een echte vriendin en hierdoor zit ik de meeste tijd alleen. Ik zit er niet mee maar mijn moeder is van mening dat het een probleem is. Mijn vriend is nu opeens ook van mening dat ik meer sociaal moet worden. Waarom begrijpen ze niet dat ik gewoon niet sociaal ben? Dat ik het prettig vind om af en toe alleen te zijn? Dat ik niet op mijn zus lijk, want volgens mij heeft zij al mijn sociale skills ook nog erbij gekregen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En dan krijgt een gast een beroerte.. Schrok me rot. Er moest zelfs een ambulance komen. Hopelijk komt het goed


    26 - 02 - '16

    Joaquin Phoenix gaat trouwen, holy shit. Ik ben zo gelukkig voor hem. c;


    Caution first, always.

    Pfiew lekker om de problemen heen kunnen praten met tutorgesprek en een mentaal schouderklopje gekregen toen honors hem wel iets voor mij leek, hoewel ik toch echt even eerst wat minder problemen thuis wil hebben c:


    Happy Birthday my Potter!

    Zo blij dat wiskunde goed ging. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb mij theorie drie keer over moeten doen en nu ben ik dus bang dat het me pas de derde keer lukt. Ik heb niet eens geld om het te betalen ugh.

    Fuck this.

    Niet stoppen :c Het is anders zo zonde van je geld waaraan je zoveel hebt uitgegeven. Je kan 't heus wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's just a whole bunch of crap. En uiteindelijk geeft niemand echt iets om me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.