• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bostick schreef:
    (...)

    Waag het niet iets te doen waar je spijt van krijgt! :o

    Holy, ik bedoelde het niet letterlijk. Ik bedoelde alleen dat ik dan naar BOFA ga en dat ik dan na 6 jaar niks meer heb om zo vurig naar uit te kijken. :') Sorry for confusing you. ;c


    Caution first, always.

    Argh soms word ik helemaal gek van die mensen op het ASOIAF forum. -.-

    Jon is Rhaegars en Lyanna's zoon. Nee, hij had geen tweelingzusje genaamd Daenerys. Nee, zij is niet een geheim kind van Rhaegar en Lyanna. Nee, Tyrion is geen zoon Aerys. Nee, Cersei en Jaime zijn ook geen geheime Targaryens. Pff, en dan die crap van de show als canon gebruiken, ik word er gek van. Nee, de zoons van Craster worden geen Others, of wil je zeggen dat de geiten en schapen die hij gegeven heeft aan the Others ook Others zijn geworden? En dat ze Arianne eruitschrijven is al helemaal stom. Trystane en Myrcella worden Robb en Talisa 2.0 maar dan nog erger. Erger nog: zij horen allebei tien te zijn. Blegh. /rant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    (...)

    Laten we dan gezellig een feestje bouwen op de psychiatrische afdeling! Kan een kwart van de mensen onder de 25 er in.

    Lol. :') Het slaat ook echt nergens op, inderdaad. Oh well.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crixus schreef:
    (...)
    Holy, ik bedoelde het niet letterlijk. Ik bedoelde alleen dat ik dan naar BOFA ga en dat ik dan na 6 jaar niks meer heb om zo vurig naar uit te kijken. :') Sorry for confusing you. ;c

    Whahahah, ow oké! Waarschijnlijk las ik het ook verkeerd tho. Maakt niet uit :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kapot van binnen, door mn ouders.... Zij willen hem geen kans geven, ze kennen hem niet, maar ik moet het stoppen. Alleen kan ik niet meer zonder hem, ik kan niet nu het contact zomaar verbreken.


    Stenenlikker

    Sommige mensen kan je gewoon niet serieus nemen. :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    duuuuuude, pls, stahp


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Kiriel schreef:
    Kapot van binnen, door mn ouders.... Zij willen hem geen kans geven, ze kennen hem niet, maar ik moet het stoppen. Alleen kan ik niet meer zonder hem, ik kan niet nu het contact zomaar verbreken.


    Waarom lat je jouw ouders kiezen of je bij je vriend blijft of niet. Het is je eigen keuze... je moet het niet omwille van hen uitmaken. (Als het om een relatie gaat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg, I hate you. :')


    Caution first, always.

    There are many things I wish I didn't do


    26 - 02 - '16

    Oké, ik snap er echt even geen *** meer van. Beter neem ik binnenkort gewoon even contact op met degene die mij hierbij kan helpen, haha


    Happy Birthday my Potter!

    Seriously, ik voel me alleen maar moe de afgelopen dagen.
          Soms denk ik echt dat er niets meer in het leven zit dan het denken aan -en geven om andere mensen. Ze merken mij niet eens op. Hallo, ik ben er ook nog! Jammer hè?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 19:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo levenloos.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat is precies wat ik zei, maar okee.


    i put the fun in funeral