• Hooi!(:

    Pas je profiel eens aan. Voeg er iets aan toe. Een snufje jij. Geef weer wie jij bent en wat jij leuk vindt. "


    Zorg ervoor dat op je profiel te zien valt wie jij bent, wat jij doet en wat je interesses zijn. Zo maak je het voor een ander makkelijker om je aan te spreken. En willen we niet allemaal meer contacten?^^
    Hoe meer er over jezelf te lezen valt, hoe gemakkelijker het voor een ander is om je aan te spreken. En hoe eerder je hierdoor meer sociale contacten opbouwt.

    En kom op, willen we niet allemaal dat anderen ons profiel bewonderen? (krul)

    Hallo. Mijn naam is Yolanda, en dit is mijn idee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het een goed idee!

    Leuk idee, ik ga maar eens iets aan mijn profiel doen in plaats van alleen een plaatje en wat reclame naar mijn creaties (:

    Mijn profiel is helemaal hoe ik ben, dus niets op aan te passen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat ene plaatje op mijn profiel zegt toch al een hoop over mij, hoor (nerd)

    Nee, ik vind het inderdaad een goed idee en zal mijn profiel ook eens flink onder handen gaan nemen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Perzik schreef:
    Ik vind het een goed idee!


    26 - 02 - '16

    Done!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb mijn eigen profiel inmiddels onderhande genomen. Kan alleen niet heeeeel goed inschatten hoe ie is geworden, want mobiel. Maar wanneer ik de beschikbaarheid tot een laptop heb maak ik het wel mooi. :3

    Fijn dat jullie zo enthousiast zijn!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zoiets al wel op mijn profiel staan, alleen heeft het heel nodig een update nodig, hahaha.


    Stenenlikker

    gedaaaan.


    Heaven is a place that we all have

    Goed idee!
    Ik ga mn profiel ook veranderen, werd tijd ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat een goed idee!
    Ik heb vanmiddag een topic geplaatst in de hoop dat iemand mij kan helpen met mijn profiel, maar dit kan ik er uiteindelijk wel in meenemen. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Done!

    Al deze positieve reacties erop maken me blij. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooh, zo'n mooi profiel! Ik ben vrij tevreden met mijn profiel, dus ik denk niet dat ik die ga verbeteren. + ik moet mezelf er niet toe verleiden, anders ga ik er weer teveel tijd in steken.
    Maar iedereen is welkom om mij te komen stalken. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    done also (: