• 4 meisjes werken in de modewereld. Eén meisje als model, een ander als styliste, nog iemand organiseert de modeshows en het laatste meisje moet ervoor zorgen dat de modellen alles hebben wat ze nodig hebben. Deze vier meisjes zijn vriendinnen en moeten ook samen werken aan de nieuwste modeshow en een van de meest uitgekeken modeshows van het jaar. Robert Pattinson brengt namelijk een kledinglijn uit voor mannen én vrouwen. Een heleboel beroemde mensen komen en de zenuwen, spanningen en warmte zorgen ervoor dat sommige mensen elkaar beter leren kennen dan verwacht.

    Al de 'hoofdacteurs' van twilight komen erin. Dit zijn de rollen:

    -meisje 1 -Floodlight
    -meisje 2 -Mistake
    -meisje 3 -FreePeace
    -meisje 4 -GoldenShot
    -zus meisje 1 -Conspiracy
    -beste vriend meisje 3 -DodeDavid
    Info:
    volledige naam
    karakter
    personage
    foto
    vriendje ja (wie ?)/nee
    tekst: een klein verhaaltje wie je bent bv, waar je vandaan komt, wat je hobby's zijn,...

    Ik schrijf natuurlijk zelf het verhaal, maar als je wil dat er iets speciaals gebeurt met je personage (bv, crush, zwanger, auto-ongeluk,...) mag je dat altijd in een pb naar me sturen en dan probeer ik het in het verhaal te verwerken.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 10:00 ]


    The soul needs autumn.

    naam: Audrey Hardwick

    karakter: partygirl; heeft een grote mond bij vrienden, anders wel wat minder; sociaal; als iemand haar niet aanstaat zal die dat weten ook, niet snel gestresseerd, vriendelijk

    personage: meisje 4 (ziet dat de modellen hebben wat ze nodig hebben)

    foto: http://farm4.static.flickr.com/3628/3335775100_6d46a83a2b.jpg

    vriendje: ja, Jared O'Baston; http://images.movieplayer.it/2007/08/23/tom-sturridge-in-una-scena-del-film-symbiosis-uniti-per-la-morte-46431.jpg

    tekst:
    -22 jaar
    -hobby's: lezen, praten, feestjes, vroeger ook toneel maar daar is ze mee gestopt toen haar leven te hectisch werd, af en toe model voor Jared
    -komt uit Londen
    -woont alleen in een flat
    -muziek: van alles wat, behalve rap, daar wordt ze nerveus van
    -stijl: vintage, indie, casual
    -is al meer dan 3 jaar samen met Jared, ze hebben elkaar ontmoet op een concert van Bloc Party, waar ze beiden fan van zijn. Af en toe poseerd ze wel eens voor hem, hij studeert fotografie.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 11:46 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    naam: Audrey Hardwick
    karakter: partygirl; heeft een grote mond bij vrienden, anders wel wat minder; sociaal; als iemand haar niet aanstaat zal die dat weten ook, komt uit Londen (past dat?)
    personage: meisje 4 (ziet dat de modellen hebben wat ze nodig hebben)
    foto: ehm... volgt nog (;
    vriendje: ja, Jared O'Baston
    tekst: wat bedoel je daarmee?

    gewoon een klein verhaaltje wie je bent bv, waar je vandaan komt, wat je hobby's zijn,...


    The soul needs autumn.

    Kijk ook wel even , als je een foto neemt of niet iemand dezelfde heeft

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 21:32 ]


    The soul needs autumn.

    Alle rollen moeten ingevuld geraken :)


    The soul needs autumn.

    volledige naam: Winter Peaches Foyer
    karakter: Lief, spontaan, vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, soms bitchy, kan arrogant en egoistisch zijn, snel op haar tenen getrapt, doet geen vlieg kwaad, alleen als het echt moet.
    personage: Geef me een goeie, Lindsss <3
    foto: Ziezo
    vriendje ja (wie ?)/nee: Robert Pattinson? (aa) Neuh, kies een goeie voor mij
    tekst: Mag ik dat morgen schrijven, Ik moet er namelijk nu af!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 21:36 ]

    Conspiracy schreef:
    volledige naam: Winter Peaches Foyer
    karakter: Lief, spontaan, vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, soms bitchy, kan arrogant en egoistisch zijn, snel op haar tenen getrapt, doet geen vlieg kwaad, alleen als het echt moet.
    personage: Geef me een goeie, Lindsss <3
    foto: Ziezo
    vriendje ja (wie ?)/nee: Robert Pattinson? (aa) Neuh, kies een goeie voor mij
    tekst: Mag ik dat morgen schrijven, Ik moet er namelijk nu af!

    Tuurlijk, (=


    The soul needs autumn.

    volledige naam: Esther-Ann Reaven.
    karakter: Lief, aardig en bergrip vol. Heeft een eigen mening en staat nooit met een mond vol tanden.
    personage: Meisje 3.
    foto: Klik
    vriendje ja (wie ?)/nee
    tekst:
    Hooi, ik ben Eshter. Mijn hobby's zijn paardrijden, sporten en lezen. Het liefst zit ik bij mijn vriendinnen te chillen, maar helaas kan dat niet altijd. Mijn vader komt uit Engeland en mijn moeder is Nederlands. Ik houdt enorm veel van dieren en vooral van grote dieren als paarden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 21:47 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik wil graag de beste vriend van het meisje dat alles organiseert, zijn.

    Volledige naam: Nathan Roberts
    Karakter: Beschermend, behulpzaam, weet van alles een grap te maken, is nooit serieus behalve op de momenten dat het moet en die momenten voelt hij wel aan, is charmant en wind zo iemand om zijn vinger, heeft met alles een goede bedoeling, komt niet uit voor zijn gevoelens, lijkt oppervlakkig maar heeft een diepe geest.
    Personage: Beste vriend meisje 3, die alles organiseert.
    Foto: Nathan
    Vriendin: Nee
    Tekst: - Hobbies: Fotografie, lezen, tekenen, schrijven, speelt saxofoon en piano. (Werd er toe gedwongen door zijn moeder)
    - Afkomst: Opa is Spaans.
    - Huisdieren: Een oranje kat die Felix en een zwarte kat die Moesh noemt.
    - Favoriete televisiezender: MTV
    - Favoriete muziekgenre: Hardrock, al luistert hij vaak naar R&B en andere popmuziek met beste vriendin (meisje 3)
    - Leest veel fantasie, heeft zelf ook een grote fantasie.
    - Probeert (meisje 3) zo goed mogelijk te helpen, want wil niets liever dan dat ze het goed doet.
    Zo iets?

    oowwh ohh ik wil ook xO xD

    volledige naam: Juliette Smithers (xD ik doe ook maar wat)
    karakter: Lief,rustig,verlegen
    personage: Meisje 2 (de styliste toch ?..?? xD)
    foto:http://www.geocities.com/seiyuu_directory/image/houko.jpgvriendje ja (wie ?)/nee: ben een beetje inspriratieloos,dus zou nie wtee wie xD
    tekst:
    ohh..hello~ ik ben Juliette,en ik ben de Styliste van het team....maar ik maak soms (*kuch* xD) nog wel een s een foutje :$ hehehe...en ik drag self bijna nooit make-up ofzo xD
    Okeej uhmm ik hou heel erg van bloemen,m'n vader werkte op de bloemenveiling...en nam soms bloemen voor me mee...
    Maarja ik ben ook een fan van Charmy Kitty...dat ken je mishcien nie maar dat is net zo iets als hello kitty~ ...
    Okeej maar ik ga weer Dag,Dag,Doei,Doei Ciao~


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    DodeDavid, jij krijgt jou rol al (=

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 21:46 ]


    The soul needs autumn.

    volledige naam: Nina Allison Stone.
    karakter: Lief, betrouwbaar, creatief, bitchy tegen mensen die ze niet kent, behulpzaam, grappig, hyper.
    personage: Maakt niet uit wat jij het beste vind.
    foto : http://mylt.ltcdn.com/files/images/TaylorMomsenLoveHate.jpg
    vriendje ja (wie ?)/nee: Ja, maar mag het een beroemd persoon zijn of niet ? Anders Drake Bell.
    tekst: een klein verhaaltje wie je bent bv, waar je vandaan komt, wat je hobby's zijn,...

    Hello, ik ben Nina Allison Stone.

    Ik ben juist 18 geworden, tot gevolg dat het een vette party was!
    Een onvergetelijke avond, want ja, je word niet altijd 18, right?
    Mijn leven is gebasseerd in de modewereld en niets of niemand kan mij daar van afhouden.
    Als ik een doel heb ga ik er dan echt voor tot ik het heb bereikt.
    Verder ben ik een lady die niet op haar mondje is gevallen maar wel dan heel creatief en lief uit de hoek kan komen.
    Verder is mijn vriendje Drake, mijn hondje Muffin en mijn vriendinnen mijn ganse leven.
    Maar ik ga maar weer Muffin blaft ..

    Toedels.


    I found myself in Wonderland.

    okay, klaar.
    kan je het personage gebruiken?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Volledige naam: Elle Madison
    Karakter: Altijd vrolijk, lief, hyperactief, naïef
    Personage: Meisje 1 (model)
    Foto: Elle
    Vriendje: nee
    Tekst: Crush op Robert Pattinson, is van Engelse afkomst, hobby is dansen, kan goed omgaan met kleine kindjes, heeft een hond die Misty noemt en die is spierwit en heeft warrig, krulhaar


    Don't walk away and leave without a reason.

    I like it ^^ Jammer dat alle rollen bezet zijn ): Wil je wel laten weten als deel 1 online staat? x

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 11:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right