• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

But I still have this faith in the truth of my dreams.

2 jaar geleden. Vreemd hoe sommige dingen kunnen veranderen.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Prancer schreef:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Niet vooruit te branden tijdens het hardlopen, meh.

Pfft, wat een kutziekenhuis, ik ben blij dat ik normaal naar het AMC ga. Moest mijn oma zo snel mogelijk naar het ziekenhuis om haar arm weer te scannen, moest het vandaag of morgen nog opnieuw gezet worden of geopereerd, bellen ze terug met een afspraak voor maandag! Maandag is je bot weer vastgegroeid, wtf is dat voor shit! Die mensen hebben hun hersens uitgepoept of zo.

Your make-up is terrible

Prancer schreef:
    It's just a whole bunch of crap. En uiteindelijk geeft niemand echt iets om me.

Don't talk like that. Er zijn genoeg mensen die om je geven :c

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pff zelfs zo een standaard vrienden/familie in een villa RPG heeft meer mensen dan het mijne. En ik heb er zo mijn best op gedaan. Pfsh. (cat)

[ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 16:55 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Oh oke dus met depressie en sociale angst hoor je thuis in een psychiatrie
    thanks dad
    prick

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Twisty schreef:
    Oh oke dus met depressie en sociale angst hoor je thuis in een psychiatrie
    thanks dad
    prick

Laten we dan gezellig een feestje bouwen op de psychiatrische afdeling! Kan een kwart van de mensen onder de 25 er in.

Your make-up is terrible

Garantie op mijn oortjes. ;D Veel beter dan opnieuw 25 euro betalen voor dezelfde.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nu ben ik wat vrolijker

Ich liebe dich 27.12.23

Vanochtend hard van mijn fiets geflikkerd. Ik haat winter en ijs :[.

i put the fun in funeral

Nog een paar uur en dan is mijn leven voorbij. :'l

Caution first, always.

Crixus schreef:
    Nog een paar uur en dan is mijn leven voorbij. :'l

Waag het niet iets te doen waar je spijt van krijgt! :o

Ich liebe dich 27.12.23

Diegene die zegt dat ik niet genoeg moeite heb gestoken in mijn kerstkaartjes, die gooi ik persoonlijk op de brandstapel...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dus het is vreemd dat slechte concentratie en slecht slapen door drie overledenen plus al jullie andere problemen, ziektes en geschreeuw mij stress geeft? Hallo ik leef ook gewoon in dit huishouden hoor. Ik krijg ook gewoon alles mee en ben niet zo harteloos dat dat mij allemaal niks boeit -_-

Happy Birthday my Potter!