• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 19:54 ]


    Little do you know

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Like, which one? We hebben in eider geval keuze!


    I don't know. Er zijn er in elk geval nog genoeg. En als we echt alles volspammen wat me erg onwaarschijnlijk lijkt, dan maak jij gewoon een nieuwe aan van 16th Quarter Quell. Haha.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    I don't know. Er zijn er in elk geval nog genoeg. En als we echt alles volspammen wat me erg onwaarschijnlijk lijkt, dan maak jij gewoon een nieuwe aan van 16th Quarter Quell. Haha.


    Haha. Inderdaad :')
    Wat zijn wij triest.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Inderdaad :')
    Wat zijn wij triest.


    Maar ik heb verder dus echt absoluut niets te doen. Behalve huiswerk maken, wat echt niet gaat gebeuren, of tegen mijn huisdieren praten die eerder slapen dan luisteren.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Maar ik heb verder dus echt absoluut niets te doen. Behalve huiswerk maken, wat echt niet gaat gebeuren, of tegen mijn huisdieren praten die eerder slapen dan luisteren.


    Haha. Same for me,behalve het tegen huisdieren prate dan. Die heb ik niet. Stomme allergie van mn vader.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Same for me,behalve het tegen huisdieren prate dan. Die heb ik niet. Stomme allergie van mn vader.


    Ah, dat is echt jammer. Is hij allergisch voor haren? Want dan kan je een vis nemen of een naakte kat.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt jammer. Is hij allergisch voor haren? Want dan kan je een vis nemen of een naakte kat.


    Japp. En ik heb niet echt behoefte aan vissen/naakte kat. Ugh. Ik vind naakte katten echt creepy.
    Ik wil gewoon een paard :Y)
    Maar daar zijn ze het al helemaal niet mee eens :/


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Japp. En ik heb niet echt behoefte aan vissen/naakte kat. Ugh. Ik vind naakte katten echt creepy.
    Ik wil gewoon een paard :Y)
    Maar daar zijn ze het al helemaal niet mee eens :/


    Haha. But why? Vissen zijn zo interesant. Niet dus. Je zou er in ieder geval tegen kunnen praten.
    Ik zie al echt een paard zo midden in een huis staan. Echt super plan.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Haha. But why? Vissen zijn zo interesant. Niet dus. Je zou er in ieder geval tegen kunnen praten.
    Ik zie al echt een paard zo midden in een huis staan. Echt super plan.


    tuurlijk.
    Maar een paardpony kan ik op de manege stallen. Is nog geen 10 min. fietsen :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    tuurlijk.
    Maar een paardpony kan ik op de manege stallen. Is nog geen 10 min. fietsen :Y)


    Oké, dat is maybe een beetje realistischer, maar het is leuker om hem in huis te hebben.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Oké, dat is maybe een beetje realistischer, maar het is leuker om hem in huis te hebben.


    Japp. Maar in huis kan ik niet rijden :x
    Maar mijn ouders argument is het standaard; 'maar je hebt ook allemaal huiswerk en ook je atletiek en dat red je allemaal niet'
    Terwijl mijn moeder vroeger zeven dagen in de week naar een verzorgpaard ging, wedstrijden reed,ard trainde en dan om negen/tien uur 's avonds begon met huiswerk en toetsen leren


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Japp. Maar in huis kan ik niet rijden :x
    Maar mijn ouders argument is het standaard; 'maar je hebt ook allemaal huiswerk en ook je atletiek en dat red je allemaal niet'
    Terwijl mijn moeder vroeger zeven dagen in de week naar een verzorgpaard ging, wedstrijden reed,ard trainde en dan om negen/tien uur 's avonds begon met huiswerk en toetsen leren


    Maar dan kan je om je paard naar de manege. :]
    En zo zijn ouders nou eenmaal denk ik.
    Ik moet nu gaan doucen, zucht, want anders vilt mijn moeder me levend als ze terugkomt.
    But ik ben zo terug.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Maar dan kan je om je paard naar de manege. :]
    En zo zijn ouders nou eenmaal denk ik.
    Ik moet nu gaan doucen, zucht, want anders vilt mijn moeder me levend als ze terugkomt.
    But ik ben zo terug.


    Japp. Ouders zijn gemeen.
    Succes met er voor te zorgen dat je moeder je niet levend vilt.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Japp. Ouders zijn gemeen.
    Succes met er voor te zorgen dat je moeder je niet levend vilt.


    Haha, thanks. Dus dan ga ik maar. Zucht.


    She was always looking for more..

    Spammers :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Spammers :')


    Haha. Wees blij dat we nog niks gepost hebben. Laura is tegen speeltopic posts posten in het praat of rollentopic (cat)


    take me back to the basics and the simple life