• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 19:54 ]


    Little do you know

    Piaffe schreef:
    (...)

    Hahaha. Naja, ik haal nu ook geen super cijfers, maar dat komt omdat ik te lui ben om te leren. En latijn is gewoon een kuttaal met al die vage vervoegingen enzo. Grieks heeft dan tenminste nog lidwoorden en fabjoelese verhalen. En Percy Jackson natuurlijk :Y)


    Percy Jackson maakt alles beter haha
    Ik was eerst de Grieks nerd omdat ik PJO helemaal had gelezen enzo en dus veel over die mythes wist


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Percy Jackson maakt alles beter haha
    Ik was eerst de Grieks nerf omdat ik PJO helemaal had gelezen enzo en dus veel over die mythes wist


    Hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel zo. Ik zit elke keer van: alfa, beta, gamma, delta.. Epsilon? En dat weet ik het niet meer :') Ik deed met Grieks altijd aan "creatief vertalen"

    Mijn probleem met Grieks is dat het geen logica heef: je hebt passief en actief én Grieks heeft medium wat beiden niet is, je hebt perfectum en imperfectum én je aoristus dat ook niet uit te leggen valt :')


    Alfa, beta, gamma, delta, epsilon, dzeta, eta, theta, iota, kappa, labda, mu, nu, ksi, omikron, pi, rho, sigma, tau, upsilon, phi, chi, psi, omega volgensmij :)
    Die grammatica mja, dat hoef ik niet te leren dus ga ik er ook niet over nadenken xD


    be gay do crimes

    Livius kan trouwens wel echt weinig :') 1 zin is 5 regels met drie miljoen constructies


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel zo. Ik zit elke keer van: alfa, beta, gamma, delta.. Epsilon? En dat weet ik het niet meer :') Ik deed met Grieks altijd aan "creatief vertalen"

    Mijn probleem met Grieks is dat het geen logica heef: je hebt passief en actief én Grieks heeft medium wat beiden niet is, je hebt perfectum en imperfectum én je aoristus dat ook niet uit te leggen valt :')


    Ik vind Grieks juist makkelijker. Alhoewel ik zowel met Grieks en Latijn aan creatief vertalen doe. Bij onze latijn lerares is het zo dat je een woord, maakt niet uit werkwoord of whatever, met 'smurf/smurfen' mag vertalen, als je het dan wel in de goede vorm hebt krijg je alsnog een halve punt :')
    Maar latijn heeft allemaal bepalingen die ik niet snap enzo. En ugh.


    take me back to the basics and the simple life

    Verityy schreef:
    (...)

    Ik ben trots op je


    Dankje (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik vind Grieks juist makkelijker. Alhoewel ik zowel met Grieks en Latijn aan creatief vertalen doe. Bij onze latijn lerares is het zo dat je een woord, maakt niet uit werkwoord of whatever, met 'smurf/smurfen' mag vertalen, als je het dan wel in de goede vorm hebt krijg je alsnog een halve punt :')
    Maar latijn heeft allemaal bepalingen die ik niet snap enzo. En ugh.


    Grammatica stuff?
    Misschien kan ik helpen xD
    Bij mijn leraren mag je niet creatief vertalen :'(


    be gay do crimes

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel zo. Ik zit elke keer van: alfa, beta, gamma, delta.. Epsilon? En dat weet ik het niet meer :') Ik deed met Grieks altijd aan "creatief vertalen"

    Mijn probleem met Grieks is dat het geen logica heef: je hebt passief en actief én Grieks heeft medium wat beiden niet is, je hebt perfectum en imperfectum én je aoristus dat ook niet uit te leggen valt :')


    Ja en dan ook nog conniunctivus ofzo en participium enzo en dat ook met actief, passief en medium...


    Alfa, beta, gamma, delta, epsilon, dzeta, eta, theta, iota, kappa, labda, mu, nu, ksi, omrikon, pi, ro, sigma, tou...


    Maar dan anders geschreven..


    -

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Grammatica stuff?
    Misschien kan ik helpen xD
    Bij mijn leraren mag je niet creatief vertalen :'(



    Ik heb echt altijd als er een tekst staat..... en dan doe ik alle woorden opzoeken en gewoon in een leuke volgorde zetten omdat ik te lui ben om iets anders te doen.. :')


    -

    α, β, γ, δ, ε, ζ, η, θ, ι, κ, λ, μ, ν, ξ, ο, π, ρ, σ, τ, υ, φ, χ, ψ, ω :Y)


    be gay do crimes

    Weet je waar ik echt zo'n hekel aan heb?
    Van die VMBO pappies die tegen ons Nerd, Leerbeer etc schreeuwen. Ze moesten eens weten hoe lui mijn klas iegenlijk is.

    #latijnengrieks.com

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 12:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eloquentiae schreef:
    Livius kan trouwens wel echt weinig :') 1 zin is 5 regels met drie miljoen constructies



    Ja, wij hebben ook teksten van die gozer.. dat is toch een Latijn tekst schrijver? Anders lijkt die van ons erop.. maar al die teksten slaan nergens op..


    -

    Piaffe schreef:
    Weet je waar ik echt zo'n hekel aan heb?
    Van die VMBO pappies die tegen ons Nerd, Leerbeer etc schreeuwen. Ze moesten eens weten hoe lui mijn klas iegenlijk is.

    #latijnengrieks.com





    Dat gebruikte ik vorig jaar altijd voor Latijn maar nu staan de teksten er niet meer op die wij hebben geloof ik D:


    -

    Verityy schreef:
    (...)


    Ik heb echt altijd als er een tekst staat..... en dan doe ik alle woorden opzoeken en gewoon in een leuke volgorde zetten omdat ik te lui ben om iets anders te doen.. :')


    Let jij dan ook op grammatica of niet?


    be gay do crimes

    Verityy schreef:
    (...)




    Dat gebruikte ik vorig jaar altijd voor Latijn maar nu staan de teksten er niet meer op die wij hebben geloof ik D:


    Ahh. Die van ons lekker wel. En voor Grieks ook :P


    take me back to the basics and the simple life