• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 19:54 ]


    Little do you know

    Vivir schreef:
    (...)

    Economie en maatschapij, maar ik haat economie. Ik weet het, klinkt vaag. maar ik wou eerst cultuur en maatschapij doen, maar dat zou betekenen dat ik tekenen of frans moest kiezen en toen dacht ik: ehm, no way.


    Haha. Tekenen is juist leuk! Frans niet maar ik kan lekker kiezen voor tweede taal bij CM tussen Duits, Frans en Spaans. Als ik als eerste taal Latijn of Grieks kies dan haha


    take me back to the basics and the simple life

    Verityy schreef:
    (...)

    Haha, ik wil denk ik N&T + N&G kiezen met Economie, Filosofie, Aardrijkskunde en Geschiedenis.


    Kan jij filosofie kiezen? Ikke niet. Ik zou het wel willen want ik was er in de tweede echt supergoed in.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ja hé, ze kijken me alleen maar vreemd aan als ik iets zeg. Vanochtend liep ik naar beneden en toen zei ik "Goedemorgen meiden." Heel vrolijk en alleen tegen hun twee en mijn hond keek echt van: wtf. Maar zij kan echt zo kijken van: waar ben je nou mee bezig.


    Ahh. Wat voor'n hond heb je?


    take me back to the basics and the simple life

    We hebben nu al bijna vier pagina's volgespamt (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Tekenen is juist leuk! Frans niet maar ik kan lekker kiezen voor tweede taal bij CM tussen Duits, Frans en Spaans. Als ik als eerste taal Latijn of Grieks kies dan haha


    Tekenen is niet leuk! Ik wordt altijd enorm gefrustreerd als ik iets teken omdat ik altijd een perfect beeld heb in mijn hoofd, maar dat dus echt heel erg slecht op papier komt en dan ben ik echt heel boos en chagerijnig. Ik en tekenen zijn niet een hele goede combinatie. Vooral niet voor mijn omgeving die dan zit met een chagerijnige ik.


    She was always looking for more..

    Ik ga beginnen met de toets.. utsh


    -

    Vivir schreef:
    (...)

    Tekenen is niet leuk! Ik wordt altijd enorm gefrustreerd als ik iets teken omdat ik altijd een perfect beeld heb in mijn hoofd, maar dat dus echt heel erg slecht op papier komt en dan ben ik echt heel boos en chagerijnig. Ik en tekenen zijn niet een hele goede combinatie. Vooral niet voor mijn omgeving die dan zit met een chagerijnige ik.


    Haha.


    take me back to the basics and the simple life

    Verityy schreef:
    Ik ga beginnen met de toets.. utsh


    SUCCES! (flower)


    take me back to the basics and the simple life

    Vivir schreef:
    (...)

    Tekenen is niet leuk! Ik wordt altijd enorm gefrustreerd als ik iets teken omdat ik altijd een perfect beeld heb in mijn hoofd, maar dat dus echt heel erg slecht op papier komt en dan ben ik echt heel boos en chagerijnig. Ik en tekenen zijn niet een hele goede combinatie. Vooral niet voor mijn omgeving die dan zit met een chagerijnige ik.


    Dit heb ik dus ook!


    -

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ahh. Wat voor'n hond heb je?


    Ze is geen ras hond, ze is een soort kruising van ongeveer alles wat je kan verzinnen. Haar moeder was een straat hond in Spanje en die hebben ze naar NL gebracht, waar bleek dat ze zwanger was van acht pups. En daar was de mijne er eentje van.


    She was always looking for more..

    Ik moet in februari mijn profiel invullen, yay


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Verityy schreef:
    Ik ga beginnen met de toets.. utsh


    Goodluck!


    She was always looking for more..

    Sangster schreef:
    Ik moet in februari mijn profiel invullen, yay


    Ik vond dat zo verschrikkelijk, ik had geen idee van wat ik moest kiezen.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik vond dat zo verschrikkelijk, ik had geen idee van wat ik moest kiezen.


    Ben ik blij dat ik weet wat ik wil, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Ben ik blij dat ik weet wat ik wil, hehe.


    Dat zou het idd een stuk handiger maken. Ik ben er nog steeds niet zeker van, maar meestal lijkt het alsof ik geen enkel vak echt zeker weet.


    She was always looking for more..