• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent- Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae

[ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 19:54 ]

Little do you know

We kunnen beter denk ik even wachten totdat Rowena weer online is en een nieuw topic aan maakt (:

-

Zou iemand een samenvattinkje kunnen maken, want ik heb een groot deel gemist c:

you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

Verityy schreef:
    (...)

Bitch, ik wilde net een post gaan schrijven :')

Yeeyh, je bent weer online!
    En ja, ik vindt jouw ook aardig.
    Maar ik dacht dus dat je offline was, dus srry. Anders had jij hem mogen hebben.
    En je hebt denk ik ook wel gelijk. Praattopic in speeltopic veranderen is maybe niet zo handig. Just over excited.

She was always looking for more..

Catesbeianus schreef:
    Zou iemand een samenvattinkje kunnen maken, want ik heb een groot deel gemist c:

Well, let see. Ik weet niet precies wat je hebt gemist maar in ieder geval:
    Het eerste uur is begonnen. Voor de zevende jaars History of Magic. De rest weet ik niet precies.
    Over het algemeen was het doodsaai, er werd gesproken over het Kjellberg plan. Ze wilden meer mensen voor het plan hebben en willen de volgende les allemaal naast iemand anders gaan zitten. Maar toen werd er bedacht dat het raar zou zijn als iedereen ineens naast iemand anders ging zitten en moest daar een reden voor zijn. Toen werd er een heel vaag plan bedacht over dat iedereen ruzie met elkaar zou krijgen, wel zogenaamd. Dus dat voerden ze uit. Iedereen deed alsof die boos was op de rest en toen werd Morrison (leraar HM) boos en stuurde iedereen behalve Lily, June en Silena weg. Tommy bleef wel. Die vier proberen nu Morrison te overtuigen om hun geen straf te geven en Max en Lewis praten op hun slaapzaal. Max wil Lewis het plan gaan vertelen en hopen dat hij mee doet.

En dit klinkt waarschijnlijk heel erg vaag. Sorry als je er niets van begrijpt.

Vivir schreef:
    (...)

Well, let see. Ik weet niet precies wat je hebt gemist maar in ieder geval:
    Het eerste uur is begonnen. Voor de zevende jaars History of Magic. De rest weet ik niet precies.
    Over het algemeen was het doodsaai, er werd gesproken over het Kjellberg plan. Ze wilden meer mensen voor het plan hebben en willen de volgende les allemaal naast iemand anders gaan zitten. Maar toen werd er bedacht dat het raar zou zijn als iedereen ineens naast iemand anders ging zitten en moest daar een reden voor zijn. Toen werd er een heel vaag plan bedacht over dat iedereen ruzie met elkaar zou krijgen, wel zogenaamd. Dus dat voerden ze uit. Iedereen deed alsof die boos was op de rest en toen werd Morrison (leraar HM) boos en stuurde iedereen behalve Lily, June en Silena weg. Tommy bleef wel. Die vier proberen nu Morrison te overtuigen om hun geen straf te geven en Max en Lewis praten op hun slaapzaal. Max wil Lewis het plan gaan vertelen en hopen dat hij mee doet.

En dit klinkt waarschijnlijk heel erg vaag. Sorry als je er niets van begrijpt.

Haha dankje. Ik begrijp het denk ik wel ^^

you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

Hey,

Ik verveel me Latijn les.. ):

-

Nu in de Frans les..

-

Verityy schreef:
    Nu in de Frans les..

Arme jij. Vage talen. :]

Helen mensjes.
    Ugh. Ik ben nog steeds ziek en m'n moeder heeft besloten dat ik morgen niet mee,Ag doen aan de MMR voor Serious Request :@

take me back to the basics and the simple life

Piaffe schreef:
    Helen mensjes.
    Ugh. Ik ben nog steeds ziek en m'n moeder heeft besloten dat ik morgen niet mee,Ag doen aan de MMR voor Serious Request :@

Ah, beterschap. :] Voor de derde keer, but dat maakt niet uit.
    Maybe kan je haar overhalen.
    Ga koekjes bakken, of een liedje zingen, of dansen, of wat dan ook. Al denk ik niet echt dat het zou gaan helpen.

Vivir schreef:
    (...)

Ah, beterschap. :] Voor de derde keer, but dat maakt niet uit.
    Maybe kan je haar overhalen.
    Ga koekjes bakken, of een liedje zingen, of dansen, of wat dan ook. Al denk ik niet echt dat het zou gaan helpen.

Dankje. Maar dat wordt mniet haha. M'n moeder is het er niet mee eens als ik morgen eerst nog eens anderhalf uur ga trainen, tot half negen, daarna met een vriendin meega, daarna naar school ga, en om twaalf uur te beginnen met lopen, en vervolgens tot half drie zwemmen :')
    MMR staat namelijk voor Martinus Midnight Run

Piaffe schreef:
    (...)

Dankje. Maar dat wordt mniet haha. M'n moeder is het er niet mee eens als ik morgen eerst nog eens anderhalf uur ga trainen, tot half negen, daarna met een vriendin meega, daarna naar school ga, en om twaalf uur te beginnen met lopen, en vervolgens tot half drie zwemmen :')
    MMR staat namelijk voor Martinus Midnight Run

Je had wel een drukke dag op de planning staan.
    Het klinkt wel leuk!
    Is dat zeker iets waar je je al heel lang op had verheugd en waar je nu enorm van baalt dat je niet mee mag doen?

Vivir schreef:
    (...)

Je had wel een drukke dag op de planning staan.
    Het klinkt wel leuk!
    Is dat zeker iets waar je je al heel lang op had verheugd en waar je nu enorm van baalt dat je niet mee mag doen?

Ik baal indd best wel. Zeker aangezien het een schoolactiviteit is met heel veel publiciteit enzo.
    klik

Piaffe schreef:
    (...)

Ik baal indd best wel. Zeker aangezien het een schoolactiviteit is met heel veel publiciteit enzo.
    klik

Dat is echt wel balen. En vooral als verder iedereen meedoet.
    Ik kan morgen niet naar het kerst gala, waar verder al mijn vriendinnen echt heel veel lol gaan hebben enzo. En ik dus niet. Dus ik snap je ergens wel.

Vivir schreef:
    (...)

Dat is echt wel balen. En vooral als verder iedereen meedoet.
    Ik kan morgen niet naar het kerst gala, waar verder al mijn vriendinnen echt heel veel lol gaan hebben enzo. En ik dus niet. Dus ik snap je ergens wel.

Ahh. Da's kut. Maar ik wil een nieuw speeltopic (A)