Minewt schreef:
Jullie mogen drie keer raden wie er soep in een kom schonk en het toen over haar hand gooide, die dus nu pijn doet en is verbrand. --''
De kerstvrouw?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
Minewt schreef:
Jullie mogen drie keer raden wie er soep in een kom schonk en het toen over haar hand gooide, die dus nu pijn doet en is verbrand. --''
Auw^ vandaag is echt een pijnlijke dag, ik heb net ook een fabulous salto van de trap gemaakt (vertaling: ik pleurde de trap af)
Ik twijfel nu tussen 1 en 2.
So, help please.
Want kijk: Ik + Kerst = Love. Evenals Hogwarts + Kerst = Pretty. Maar het is leuker als de vriendschappen net komen door in verband met de lessen en zo.
So, help please.
Want kijk: Ik + Kerst = Love. Evenals Hogwarts + Kerst = Pretty. Maar het is leuker als de vriendschappen net komen door in verband met de lessen en zo.
Kunnen de nieuwe leerlingen niet pas met kerst komen?
So, help please.
Dat is dus precies wat ik dacht^^ Kerst is gewoon
Maar aan de andere kant is het leuker om te beginnen bij het begin, denk ik....
Trouwens, weet iemand een leuke Kerst quote/saying voor mijn signature? Ik wist niks en heb deze maar eventjes gedaan, maar dat is eigenlijk meer een inside joke met wat vriendinnen van me