• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Morgen naar mijn kapsterrrrr. Ik ga kaal. :Y)

    KyloRen schreef:
    Morgen naar mijn kapsterrrrr. Ik ga kaal. :Y)


    Pics or it didn't happen, tegen die tijd, haha.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Pics or it didn't happen, tegen die tijd, haha.

    Hahaha nah, ik doe er wel een heel stuk af, maar om nou echt kaal te gaan... I wouldn't dare. :')
    Tenzij iemand mij een leuk bedrag zou geven. Dus. iemand? (krul)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hahaha nah, ik doe er wel een heel stuk af, maar om nou echt kaal te gaan... I wouldn't dare. :')
    Tenzij iemand mij een leuk bedrag zou geven. Dus. iemand? (krul)


    Hoe kort ga je dan? c;


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hahaha nah, ik doe er wel een heel stuk af, maar om nou echt kaal te gaan... I wouldn't dare. :')
    Tenzij iemand mij een leuk bedrag zou geven. Dus. iemand? (krul)


    Hoe kort wordt het?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Euh nou voor nu is het nog zo lang dat het over mijn schouders komt. En ik wil het eigenlijk boven mijn schouders hebben. Ik weet nog niet precies hoe kort het dan wordt maar ik beeld me zoiets in;


    En ja voor mijn doen is dat kort want ik heb het eigenlijk altijd al wel vrij lang gehad haha.

    KyloRen schreef:
    Euh nou voor nu is het nog zo lang dat het over mijn schouders komt. En ik wil het eigenlijk boven mijn schouders hebben. Ik weet nog niet precies hoe kort het dan wordt maar ik beeld me zoiets in;


    En ja voor mijn doen is dat kort want ik heb het eigenlijk altijd al wel vrij lang gehad haha.

    dat is wel echt een leuke lengte hoor!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    dat is wel echt een leuke lengte hoor!


    I agree ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen zin om naar buiten te gaan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hmhm ^^ Nouja ik ben benieuwd hoe het me zal staan. Heb ik gelijk even een excuus om een foto van mezelf te maken morgen haha. Heb al heel lang geen recente foto meer.

    Trikova schreef:
    (...)
    -vorige-topic-


    HAAT JE MIJ ):


    Sarah = ongewoon sexy



    Ik word toch wel blij van die random krokusjes die overal weer opkomen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij dat ik netjes die deelverslagen heb gemaakt in de loop van de tijd, want anders had ik nu wel erg veel werk gehad, gezien alleen die deelverslagen samen al 10.000 woorden zijn O_o Al is het wel zo dat de van internet geplukte boekverslagen het grootste aantal woorden bevatten.
    Nu dan nog maar een stukje van 400 woorden typen en dan is het af :Y)


    Stenenlikker

    Antiheld schreef:
    (...)

    HAAT JE MIJ ):

    NEE JOU NIET THOMAS


    — Inner peace, it's hard to find. —